"Για κανε με."Δεν εχασε ευκαρια και επιτέθηκε στα χειλη της.
Ενα φιλι άγριο,βιαιο,παθιασμενο στο οποίο ανταποκρίθηκε με μιας.Μπηκε στο παιχνίδι και συνεχισε να τον φιλαει με παθος.Μπορουσε να το ομολογησει,φιλουσε ωραια.
Διεκοψαν το φιλι για να παρουν ανασα,λαχανιασμενοι.
"Τελικα ειχα δίκιο, δε μου θυμιζεις κατι."του είπε με μιας φευγοντας απο κοντα του.
Κατι που σίγουρα δε περίμενε.
"Βαλε μου κατι να πιω." Ειπε με νευρα στον μπαρμπαν.
Καμια δεν τον ειχε απορριψει.
Και αυτη η κοπέλα προσπαθουσε να παιξει μαζι του.
"Δύσκολη περίπτωση; "τον ρωτησε ο μπαρμαν πονηρα.
"Μπα,θεμα ωρων ειναι." Είπε πινοντας το ποτο του.
Γύρισε το κεφάλι του και την εντοπισε να χορεύει με καποιον και πολυ γρήγορα να φιλιουνται.
Ενω εκεινη του εριξε μια ματια και γυρισε παλι στον αλλον.Χαμογελασε ειρωνικα.
Τι προσπαθούσε να κανει;
Εντοπισε μια κοκκινομαλα η οποία τον ειχε καρφωσει με τα μάτια της.Της χαμογελασε πηγαίνοντας κοντά της.
"Σταυρος. " ειπε τεινοντας το χερι του.
"Σοφια." Δαγκωσε το χείλος του και χαμογελασε πονηρα.
"Αφου δε μου κατσε η μια,θα μου κατσει αυτή. " σκεφτηκε.
"Μ αρεσει." Της είπε και αυτη του χαμογελασε πριν συνεχισει."Οπως και συ.Τι λες,παμε;" Της είπε κλείνοντας της το μάτι.
"Παμε." Δεν άργησε η απάντηση της.
***
Κουμπωσε το παντελονι του αφηνωντας τη κοκκινομαλα προσπαθώντας να βρει την ανασα της πριν βγει παλι εξω.
Εριξε μια ματιά γυρω και την ειδε παλι να χορευει μονη της αυτη τη φορά.
Ενας δεύτερος γυρος δε θα ταν κακός.
Περασε τα χερια του γυρω απο τη μεση της ψιθυριζοντας της
"Δε νομιζεις οτι πρεπει να συνεχισουμε αυτο που αφησαμε στη μεση;"
Η Σοφια χαμογελασε πριν γυρισει προς το μερος του.
"Δε σε καταλαβαινω,ειχαμε αφήσει κατι στη μέση για να το συνεχισουμε;" Συνεχισει εκεινη κάνοντας πως δεν καταλαβαίνει.
Αυτο που εκανε τον τρελανε.
Ηταν λες και τον προκαλούσε.Ο Σταυρος χαμογελασε πονηρα.
"Τότε θα χρειαστεί να σου δειξω."
"Όχι δε-" δεν την άφησε να συνεχισει τη φραση αφου επιτέθηκε στα χειλη της κολλωντας την για αλλη μια φορα πανω του.
Αυτό ηταν κατι που δεν ειχε υπολογισει η Σοφία.
Απ οτι καταλαβαινε ο Σταυρος ηταν απροβλεπτος.
Και αυτο ηταν κατι που της αρεσε,γαμωτο.
Την ελκουσε.
Αρχικα δεν ανταποκρίθηκε αλλα γρήγορα συνεχισε το φιλι τους δαγκωνοντας το κατω χείλος του.
Ενιωσε να την καθοδηγει κάπου ενώ συνέχιζε να την φιλαει.
Οταν σταματησε για λιγο,καταλαβε οτι ηταν μεσα σε ενα δωμάτιο.Αλλα δε μπορεσε να επεξεργαστει και πολλα αφού ξανααρχισε να τη φιλαει,στο λαιμό αυτη τη φορα.
Άφησε εναν ανεστεναγμο να της ξεφυγει και έβαλε τα χερια της κάτω απο τη μπλουζα της, γρατσουνοντας τον με τα νυχια της.
Ο ενας προσπαθουσε να επιβληθεί στον αλλο.
Ειχαν μαθει και οι δυο να εχουν το πανω χέρι ακομα και σ αυτο,και τωρα συναγονιζονταν για να το πετυχουν.
🍕Πως σας φανηκε;💙
🍕Τα λεμε στο επομενο.🙈💝💪
KAMU SEDANG MEMBACA
How To Fool On Him
Romansa"Κατι πρέπει να κάνουμε για να ξεφύγουμε απ αυτη τη ρουτίνα. " Κοιταξε τις φίλες της και χαμογέλασε πονηρά. "Οπως? " "Ενα παιχνιδι. " Τα κορίτσια τη κοίταξαν με απορία. "Στοίχημα ότι θα τη πέσω σ'αυτόν εκεί και άμα και θα μ απορρίψει; Αν κερδίσω κ...