Το ξυπνητήρι χτύπησε και σηκώθηκε όπως παντα πρώτη .
Μπορει να μην είχε όρεξη για σχολείο αλλα έπρεπε να πάει.
Άνοιξε τις κουρτίνες και παρόλο τις γκρίνιες των φιλων της ήταν και οι τρεις έτοιμες για να φύγουν.
"Εσυ χρωστάς εξηγήσεις. " της είπε η Μαρινα παρόλο που κοιμόταν ακόμη.
Η Ξενια παλι δεν ειχε ορεξη για πολλές κουβέντες το πρωί.
"Μην ανησυχείς θα σας τα πω ολα αναλυτικά μολις γυρίσουμε. "
***
Οι ώρες περνούσαν, ηταν στην 5η και ακομα δεν ειχε δει τον Σταύρο.
Φαίνεται πως αφου δεν μπόρεσε να ικανοποιήσει τις αναγκες του με αυτή αυτη πηγε στην επόμενη. "Σκέφτηκε.
Εξυπνο και αποτέλεσματικο.
Μονο εκεινη ειχε πέσει για υπνο αφου πρώτα εκανε ενα μπανιο για να χαλαρώσει.
Χθες κατάλαβε γιατι ολα αυτα τα κορίτσια την πατούσαν μαζι του.
Ηταν πολυ καλός στον τομεα του σεξ.
Και παρόλο που δεν προχώρησαν μπορούσε να φανταστεί την συνέχεια της βραδιάς αν δεν είχε φυγει.
Ευτυχώς όμως το εκανε.
Μπορει να εχασε μια καλη βραδια σεξ αλλα ειχε ενα στοχο και επρεπε να τον πετύχει.
Παντα το εκανε.
"Σοφία για πες μας τη γνωμη σου. "Τη ρώτησε ο καθηγητής.
"Ε; "εκανε και ίσως ήταν απ τις ελάχιστες φορές που δεν πρόσεχε σε μια άσκηση μαθηματικών.
"Ξερεις την απάντηση ή οχι? "
"Οχι"απάντησε απλα αφου δεν ειχε ιδεα τι την ρωτουσε. Ηταν στον κοσμο της.
Και ο συγκεκριμένος καθηγητής την ειχε βαλει στο ματι και ηθελε συνέχεια να τη βγάζει λανθασμένη. Ε και κείνη λοιπόν του δωσε την ευχαρίστηση αυτη τη φορα. Εθελημενα βεβαια.
"Φαίνεται πως κάποιος ειχε καλύτερα πραγματα να κάνει χθες το βράδυ. "Άκουσε να λεει χλευαστικα απ τα πισω θρανία.
Δε χρειάζονταν καν να γυρίσει για να καταλαβει τινος ήταν η φωνη.
Ήταν σίγουρη.
Μα ποτε ειχε μπει και δεν τον ειχε καταλαβει?
Παρόλα αυτά δε ταράχτηκε ουτε εδωσε σημασία στο έντονο βλέμμα της φίλης της που ήταν σαν να τη ρωτούσε τι εννοούσε μ αυτο .
Ισα ισα έπρεπε να συνεχίσει αυτο που ειχε αρχίσει.
"Να λείπουν τα σχολια, σας παρακαλώ. " άκουσε τον καθηγητή να λεει.
"Δε πειράζει, όντως ειχα καλύτερα πράγματα να κανω χθες βραδυ. "Ειπε και γύρισε πίσω κλείνοντας του το ματι ταχα αθώα.
Ηταν σιγουρη οτι ειδε τα μάτια του να σκοτεινιαζουν.
Και όταν γύρισε μπροστά ενα πονηρό χαμόγελο κόλλησε στα χείλη της.
"Τι έκανες παλι? " τι ρώτησε η Μαρίνα φοβισμένη.
"Θα μαθεις.. " της είπε πονηρά.
Έρχονται και τα επόμενα. 😘
YOU ARE READING
How To Fool On Him
Romance"Κατι πρέπει να κάνουμε για να ξεφύγουμε απ αυτη τη ρουτίνα. " Κοιταξε τις φίλες της και χαμογέλασε πονηρά. "Οπως? " "Ενα παιχνιδι. " Τα κορίτσια τη κοίταξαν με απορία. "Στοίχημα ότι θα τη πέσω σ'αυτόν εκεί και άμα και θα μ απορρίψει; Αν κερδίσω κ...