"Το κεφάλι μου παει να σπάσει. " άκουσε την Ξένια να λεει καθώς κατεβαινε κάτω.
"Δες λες τίποτα." Συνέχισε αργότερα η Μαρίνα.
Η Σοφία συνέχισε να τρώει ησυχα το πρωινο της περιμένοντας να την προσεξουν.
"Εσύ!" Άκουσε την Ξένια να λεει καταλαβαινοντας πως είχε πλέον καταλάβει την παρουσία της.
"Για πες μου κυρία μου,που ησουν χθες το βράδυ; ""Ε να μωρε δεν ενοιωθα και πολυ καλα και εφυγα νωρίτερα. " είπε κοιτωντας τη γλυκα.
"Τέλος παντων, το παραβλεπω γιατι εχω τρομερό πονοκεφαλο." Είπε και στη συνέχεια καθισε.
"Πάντως εχασες που δεν ηρθες χθες.Στα καλύτερα ελειπες."άκουσε την Μαρίνα να λεει μετα απο λιγο ενω δαγκωνε λιγο ακομα απ το μηλο της.
"Πάλι καλα όμως εχω εσας εδώ να μου πείτε τα παντα!" Είπε με μια περιέργεια στη φωνή της.
"Λοιπόν εκείνο το παιδί για το οποίο είχαμε βάλει εκείνο το στοίχημα η-"
"Ναι ο Σταυρος. "Τη διέκοψε μη μπορώντας να περίμενει η Σοφία.
"Ναι αυτός τέλος πάντων,ηταν εκεί χθες και έκανα μεγάλο καβγα."
"Ρε Μαρίνα! "Επενεβει η Ξένια που δε της αρεσε καθόλου η πορεία της συζήτησης.
"Τι;Να μη της πω τι συνεβει;" ρώτησε αθωωα.
"Καλα καλα."
"Αντε συνέχισε. "Τη παρότρυνε ανυπομονα η Σοφία.
"Μαλωνε με ενα άλλο αγόρι,καλα ε μαναρι.Μαύρα μαλλιά ,υπέροχο σώμα με κατι κοιλιακους τ-"
"Ρε Μαρίνα καταλαβα ηταν ωραίος,στο θέμα μας όμως." Την διέκοψε εφόσον είχε άρχισε να ονειροπολει.
"Καλα,φωναζαν ο ενας στον άλλο μεχρι που άρχισαν να πλακωνονται, ε μετα τους χώρισαν και στο τέλος ο εμμ ο Σταυρος 'τα πήρε' και έφυγε."
Αμέσως στο μυαλό της ήρθε η στιγμή που τον είχε ακούσει χθες να μαλωνει άσχημα με κάποιο άλλο αγόρι και απ οτι φαίνεται ο καβγας τους είχε συνεχιστεί.
"Μαθαμε γιατι τσακωθηκαν;"ρώτησε μετα απο λίγη σκέψη.
"Οχι,βέβαια ακουστηκαν διάφορα οπως ναρκωτικα, οτι μαλωναν για κάποια κοπέλα και αλλα πολλά αλλα κανεις δε ξέρει σίγουρα."
"Ε έχει κ άλλο παρτυ σήμερα, δε πιστεύω να θέλετε να ξαναπαμε;"άκουσαν την Ξένια απ το σαλόνι οπου βρισκόταν πλέον ξαπλωμενη στο καναπε προσπαθώντας να χαλαρωσει να λεει.
"Να μου λείπει! " Είπε με μιας η Μαρίνα."Το κεφαλακι μου ακόμα ποναει άλλωστε."
Αμέσως η σκέψη οτι θα ναι και αυτός στο πάρτυ και θα εχει ακόμα μια ευκαιρία για να πετύχει το σκοπός της,τρυπησε στο μυαλό της.
"Θα παμε!" Είπε αποφασιστικα η Σοφία πιο πολύ σαν ανακοίνωση.
"ΤΙΙ;" διαμαρτυρηθηκαν τα αλλα δυο κορίτσια με μιας.
"Σίγουρα απ το παρτυ,δε θα λείπει η περιβοητη παρέα των τριών αυτών αγοριών,σωστά;"
"Σοφία μετα το καβγα που ειχε χθες δε νομίζω να παει για να τον κοιτανε όλοι συνέχεια.Εγω άλλωστε αυτο θα έκανα." Παρενεβει η Ξένια, η φωνή της λογικής.
"Ακριβώς, αυτο θα έκανες εσυ."Είπε με σιγουριά. " Οχι όμως αυτοι.Όχι αυτός.Δε νομίζω να έχανε την ευκαιρία για να γαμησει, και εκεί ειναι που θα πατησω για να πετυχω αυτο που θελω. "
Τα κορίτσια την κοιταξαν δειλα δειλα ξερωντας πως δε θα γλιτωναν.
Γνωρίζοντας το πόσο πεισματαρα ηταν η φίλη τους ήταν σιγουρες πως θα πήγαιναν σ αυτο το πάρτυ .Απλα δεν ήξεραν τι να αναμενουν.
Δεν ήξεραν μεχρι που μπορούσε να το παει η Σοφία.
Και το σίγουρο ηταν οτι ήξεραν οτι η φίλη τους δε φοβόταν τα ρισκα και δε φοβαταν να ρισκαρει..
Ούτε όμως κ εκείνος.
___________________________________________________________________________________
Γεια σας,τι κάνετε ;
Συγγνώμη για τη καθυστέρηση.😢
Θελω γνώμες,πως σας φάνηκε το κεφάλαιο; 💜
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕ..
Καλό Πάσχα και καλα να περασετε!😙😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
How To Fool On Him
Romance"Κατι πρέπει να κάνουμε για να ξεφύγουμε απ αυτη τη ρουτίνα. " Κοιταξε τις φίλες της και χαμογέλασε πονηρά. "Οπως? " "Ενα παιχνιδι. " Τα κορίτσια τη κοίταξαν με απορία. "Στοίχημα ότι θα τη πέσω σ'αυτόν εκεί και άμα και θα μ απορρίψει; Αν κερδίσω κ...