1 rész

158 9 0
                                    

Egy szép nyári napra ébredtem, egy átlagos lányként mit se sejtve, hogy ez pillanatok alatt meg fog változni. Nálam az átlagos lány azt jelenti, hogy minden reggel felkelek és suliba megyek. Ott barátaim nincsenek mert lenéznek, hogy sokat tanulok de a házikat elkérik. Mindenki jó kislányként ismer aki semmi rosszat nem csinál. De szerencsére most nyár van és megszabadulok az osztálytársaimtól.
A legjobb barátnőm Anita, vele megyek ma táborba.
Egyszer csak csengett az órám, ránézek és 08:00 mutat. Hamar kikeltem az ágyból és sietem felöltözni mert 09:00 kor indul a a busz. Felvetem egy rövid nadrágot és egy haspolot.

Kint állok a buszmegállóba de Anita sehol sincs. Nem hiszem el, hogy most se tud időben itt lenni. Kiveszem a telefonom a táskámból és felhívom. Harmadik csengésre felveszi:
Betty:-HOl A FRANCBA VAGY??  MINDJÁRT ITT A BUSZ!!-ordibálom.
Anita: -Ööömm, szia esetleg?
Betty:-Az ráér később amikor itt leszel. Akkor hol vagy?
Anita:-Otthon a bele röhög a telefonba.
Betty:-Nem hiszem el, siess már!
Anita:-Oké,oké,  egy perc és ott vagyok.Szia
Betty:-Hello

Közbe megérkezett a busz és szerencse Anita betartva azt az egy percet megérkezett.

-Sziaaa- mondta boldogan és megölelt

-Szia, de most üljünk fel a buszra.
Ahogy feléptem a buszra megláttam egy fiút aki engem bámult és rámkacsintott. Meg kell hagyni szép fiú és elhatároztam, hogy kiderítem a nevét.

-Anita.

-Igen?

-Látod azt a fiút akinek olyan szép és barna haja van?

Erre ő hátrafordult, hogy nézze meg alaposan.

-Ne fordulj hátra te hülye- közbe ráztam a válat.

-Szép fiú- mondta- lesz ebből több is szerintem.

-Lehet-mosolyogtam.

Valahogy odaértünk, az út eléggé unalmasan telt. Mikor valahogy leszáltam és elvetem a bőröndöm valaki ráteszi a kezét a csípőmre! Mikor megfordultam megláttam...

Sziasztok 😊
Remélem tetszeni fog valakiknek. Nincs valami sok önbizalmam,  sajnos. 😅

Elrontottad az életemWhere stories live. Discover now