NA POCZĄTEK MAŁE INFO OD AUTORKI:
Przepraszam że tak długo nie pisałam!! Ostatnie pare dni zupełnie straciłam wenę na pisanie(może tez dlatego że czytałam moją ukochaną serie książek: "rywalki". Polecam.)
Mam nadzieje że już nie będę traciła weny. 😊
Pozdrawiam
mercia_belciaPoniedziałek
***Clary***
Obudziłam się rano i zobaczyłam że jest już 7:00. Zaczęłam panikować ponieważ dziś była szkoła a ja musiałam się jeszcze przygotować.
Wywlekłam się z łóżka jak najszybciej potrafiłam i popędziłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic po czym zauważyłam coś bardzo niepokojącego.
Mam okres!!! Z wnętrza mojej kobiecości kapała krew. Poczułam że robi mi się słabo a ostatnimi dźwiękami jakie usłyszałam były krzyki mamy zza drzwi i wołanie na śniadanie.***Emma***
Clary nie zeszła już bardzo długo na dół więc postanowiłam do niej zajrzeć. Gdy podeszłam do drzwi zaczęłam głośno mówić że śniadanie czeka i czy wszystko dobrze. Nikt nie odpowiedział więc postanowiłam wejść do środka. Po wejściu moje oczy zobaczyły Clary leżąca na chodniczku w łazience na pół nagą. Gdy podeszłam bliżej zobaczyłam na czym polegał problem. Clary dostała okresu. Ona od dzieciństwa tak miała że mdlała gdy czegoś się bała. Na przykład gdy miała 3 lata pojechaliśmy do mini zoo. Jace niósł ją na rękach po czym jak podeszliśmy do wybiegu z gęsiami i innymi takimi Clary od razu zemdlała. Ale nie wracajmy do tego. Podeszłam do niej i przyklęknęłam koło po czym zaczęłam klepać jej policzek żeby ją obudzić.
***Clary***
Nagle poczułam że ktoś klepie mnie po policzku. Gdy otworzyłam oczy przede mną siedziała mama. Natychmiast się otrząsnęłam i spróbowałam wstać. Jak to zrobiłam poczułam straszny ból w kroczu ale się nie podawałam. Podeszłam do łóżka po czym na nie upadłam.
-Nie musisz iść dzisiaj do szkoły. Szczerze lepiej by było żebyś nie szła- powiedziała mama.
-Tez tak myśle.-odpowiedziałam.
I tak spędziłam cały dzień w domu leniąc się o robiąc jeszcze wiele fajnych rzeczy.Mam nadzieje że się podobało. Piszczcie w komentarzach.
Komentarz? A może gwiazdka?
CZYTASZ
Następcy
FantasíaTo opowiadanie to kontynuacja opowiadania pod tytułem" Zakochani" Będzie opowiadała o życiu dzieci Emmy i Jace'a. Zapraszam do czytania...😊😄