Dziewczyna

23 5 1
                                    

Piątek(przyszły tydzień)
***Clary***
Cały tydzień nie spotykałam się z Willem. Musiałam odpocząć po tym co się stało w czwartek. Rodzice tego chłopaka który to zrobił musieli zapłacić dość dużą kaucje. Drugim powodem było to że poznałam tego Sebastiana i szczerze nie wiem którego wole. Ale tak czy siak musiałam dzisiaj iść do szkoły. Ubrałam się w szare jeansy,bluzkę z napisem NY w kolorze beżowym a do tego czarne conversy.

Nagle z mojej torebki wydał się głos

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nagle z mojej torebki wydał się głos. Ktoś przysłał mi SMS. Oczywiście tym ktosiem był Will.
Możemy się dzisiaj spotkać?? Proszę. Muszę z tobą pogadać.
Nie spotykałam się z nim od tygodnia. Nie chce mu robić krzywdy.
Okej. A kiedy i gdzie?
Zastanawiałam się czy dobrze postąpiłam ale nie miałam wyboru.
Po chwili przyszła odpowiedź:
Po prostu w szkole po lekcjach. Musimy poważnie pogadać.
Okej trochę się zdziwiłam tą odpowiedzią ale co miałam zrobić.
Ok
*******
Lekcje minęły jak zwykle bardzo szybko. Nadszedł czas na spotkanie z Willem. Trochę się niepokoiłam co może ode mnie chcieć.
Gdy przyszedł zobaczyłam uśmiech na jego twarzy więc trochę się uspokoiłam.
-Hej.-powiedział.
-Hej, czemu chciałeś się spotkać??
-Musimy pogadać.-po tych słowach złapał mnie za nadgarstek i pociągnął do ślepego korytarza w szkole.
-Mam do ciebie bardzo ważne pytanie.-powiedział.
-Słucham.-odpowiedziałam jak najspokojniej.
-Wiem że nie znamy się długo.-zaczął-ale bardzo cie polubiłem i.....mam pytanie czyyyyyyy...
-No wykrztuś to z siebie.-zachęciła go do tego żeby mi powiedział o co chodzi.
-Okej. No to czy zostaniesz moją dziewczyną?-po tych słowach zamurowało mnie i nie wiedziałam co odpowiedzieć.
-Okej.-oczywiście mój głupi mózg zrobił to za mnie!!
-A to super.-po tym co powiedział zbliżył się do mnie i pocałował ale delikatnie. Tak żebym się nie bała. To było przyjemne...
I jak podobało się?? Mam nadzieje że tak. Przepraszam za ostatni rozdział ale musiałam trochę rozkręcić opowiadanie. Teraz będzie się działo bardzo dużo.
Komentarz? A może gwiazdka?

NastępcyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz