Haley
Marcus ja Martinus ryntäsivät talooni sisään. Heillä oli kauhistunut ilme.
"Ai hei Mac ja Tinus" Erika sanoi ja hoiperteli heidän luo. Menin Marcukseen kiinni ja suutelin häntä intohimoisesti. Tuo kuitenkin työnsi minut pois.
"Te olette kännissä" Mac huudahti. Nauroin tuolle.
"Tahdotteko tekin?" kysyin ja ojensi tölkkiä ködessäni.
"Me nyt takavarakoimme kaikki juomat teiltä" Tinus sanoi ja keräsi kaikki juomat, jopa kädestäni siiderin. Erika roikkui hänessä koko ajan. "Minä rakastan sinua" tyttö tunnusti.
Vaikka olikin kännissä, näin että Tinus hymyili aidosti.
"Aewww" sanoin.Martinus
Pelasimme Marcuksen kanssa fifaa, kun veljeni puhelin soi. Hän katsoi sitä ja vastasi hymyillen.
"Hei Haley" pian hänen hymy laski. Tuo laittoi kaiuttimelle. Haleyn ääni oli epäselvä.
"Oletko vetänyt jotain?" Mac kysyi huolissaan. Katsoimme veljeni kanssa toisiamme.
"Me tullaan nyt sinne" sanoin ja suljin puhelimen.
Lähdimme heti kohti Haleyn taloa. Juoksimme, jotta ehtisimme nopeasti.Pian saavutimme sen ja menimme suoraan sisään.
Tytöt hyppivät ja kiljuivat kun tulimme. Katsoin järkyttyneenä huonetta. Kaikki olivat sekaisin.
Erika juoksi luokseni ja soperteli epäselvästi: "minä rakastan sinua". Hymyilin. Olisipa tuo totta.
Minä vein Erikan Haleyn huoneeseen. Otin hänen hupparin pois ja peittelin hänet patjalle Haleyn sängyn viereen.
"Puhumme tästä huomenna" sanoin hänelle "nyt nukut". Hän hymyli minulle.
"Tiedätkös. Olet oikeesti tosi komee. Tuutsä munkaa nukkuu?" tuo kysyi ja katsoi minua koiranpentu ilmeellä. Pyöräytin silmiäni ja menin hänen viereen. Emme olleet pari, niinkuin Mac ja Haley, mutta jotkin voisivat luulla niin.----
Avasin silmäni ja katselin ympärilleni.
Muistin että Haley ja Erika olivat juoneet ja menin Erikan kanssa nukkumaan. Minun täytyi olla siinä vain hetken ja sitten lähteä. Kuitenkin olin nukahtanut.
Katsoin Haleyn sängylle ja näin, että Haley nukkui siinä. Mutta Mac ei ollut siinä.Tunsin patjan silti olevan vielä lämmin, vaikka Erika ei siinä ollut. Hän on siis noussut aika äskettäin.
Kuulin vessasta ääniä. Nousin ja menin odottamaan, että tyttö tulisi pois sieltä. Kuitenkin ovi ei ollut lukossa ja joku oksensi siellä. Avasin oven ja menin Erikan viereen. Siirsin hänen hiuksensa pois tuon oksentaessa pönttöön. Hän sai kaiken ulos ja veti vessan. Tuo huuhteli suunsa ja katsoi minua kärsivästi. Naurahdin tuolle.Hän on todella söpö. Missä kunnossa vaan. Mietin, että voisin kysyä häntä tanssiaisiin. Hän ei ole, kuin muut tytöt. Ei ole kiinnostunut kuuluisuudestani.
Katsoimme toisiamme silmiin. "Tuota noin" aloitin "tahdotko ehkä tulla kanssani tanssiaisiin?" Hieroin niskaani. Tuo hymyili minulla kaunista hammashymyään ja vastasi: "Olen odottanut tuota kysymystä"
"Joten?" kysyin. Hän nyökkäsi. Hymyilin tuolle kaunottarelle.Kävelimme alas ja näin Marcuksen siivoamassa siellä. Liityimme hänen seuraan. Marcus tuli luokseni ja kuiskasi: "kysyitko Erikalta"
Katsoin häntä kysyvästi. Mistä hän tietäisi että kysyn, tai siis kysyin jo, Erikaa tanssiaisiin.
"Kysyin jo" vastasin. Hän hymyili. "No tuleeko hän". Nyökkäsin.
Pian Haley kapusi portaat alas. Hän vilkaisi meitä, mutta käveli keittiöön. Pian sieltä kuului kiljaisu. Kaikki ryntäsimme sinne. Haley katsoi puhelintaan. "Mikä hätänä?" veljeni kysyi. "Isä tulee puolen tunnin päästä" Haley kertoi.
Kaikki säntäsimme takaisin siivoamaan.25 minuuttia myöhemmin
Kaikki olivat kuin uutta. Siivosimme kaikki sotkut juuri ajoissa. Kuulimme oven käyvän. Otimme sohvalla äkkiä jotkin asennot ja esitimme että katsoisimme telkkaria.
"Hei kulta" kuulin miehen äänen. Ilmeisesti Haleyn isä tuli sisään. "Ai täällä on sinun kavereita"
Haley vilkaisi häntä. "Juu. Mennään ylös." Haley sano ja lähti kävelemään ylös.
"Haley, en tiedä mitä puen tanssiaisiin" Erika sanoi, kun pääsimme ylös. Hän katseli Haleyn mekkoja. "Tinus, mitä aiot laittaa?" Haley kysyi minulta. "Kuinka niin?" vastasi. Tietääkö tuokin minun ja Erikan jutusts. Tuo katsoi minua "et oo tosissas" ilmeellä. "Kyllä teistä hei näkee. Molemmat ihan kusessa toisiinne. Tottakai ootte menossa yhessä tanssiaisiin" Haley pyöräytti silmiään ja kääntyi mekkojen puoleen.
Erika ja minä olimme aivan nolona. "Minulla on samanlainen, kuin Marcuksella" kerroin kertoi hetken hiljaisuuden jälkeen.
"Oho. Mitenkäs teillä on samanlaiset" Erika sanoi sarkastisesti. Marcus repesi. "Laitatko tuon?" Erika kysyi Haleyltä ja otti sinisen mekon. Haley otti sen äkkiä ja laittoi takaisin. "Marcus ei saa nähdä sitä vielä."
"Mutta minäkin tarvitsen sinistä" Erika huokaisi. Haley kaivoi kaappiaan hetken. Sitten hän alkoi työntää meitä pois huoneesta. "Nyt sovitamme tätä ja Tinus ei saa muutenkaan nähdä" Haley sanoi ja laittoi oven edestämme kiinni. Menimme Marcuksella kanssa istumaan lattialle. "Miksi emme saisi nähdä mekkoja" mietin ääneen. "Koska se on yllätys" Marcus naurahti.Tää loppu varsinki oli vähä tylsä.
Luvun kysymys: lempi "bae"n versio
ESTÁS LEYENDO
Forever Smile \ M.G
FanficÄiti teki itsemurhan. Kaverit kiusaa. This Is My Life? No. New Shcool. New Friend. New Smile. Like Forever. Forever Smile. ---- Haley Berge, 13 vuotias tyttö joka vihaa elämäänsä, muuttaa kotikaupunkiinsa Troforssiin isänsä luo, äitinsä kuoltua. M...