Yeni okul

15K 356 22
                                    

Ahh bu mal alarmin azina.... emi offf hadi kalk gece daha banyo yapican ustunu giyincen kumsala banyo yaptircan kahvalti eddircen okula birakcan sonra kendi okuluna giccen oflayarak yataktan katigim gibi dusa girdim dustan sonra ustumu giyindim (medya) daha sonra kumsalin odasina girdim ha bu arada soylemeyi unuttum kumsal benim kizim yani 2 sene once onu evlatlik edindim baktim kumsal hala uyuyodu yanina gidip yanangina opucuk kondurdum mirildandiktan sonra bi gozunu acti ve bana sarildi birlikte banyoya gittik kumsal daha 5 yasinda oldugu icin kendi banyo yapamiyo banyo yaptirdiktan sonra ona siyah bir t-short altinada siyah bir pantolan giydirdim ve beraber sera ve buragi kaldirmaya gittik ikiside uyuyodu kumsal bianda buragin  yataginda ziplamaya basladi.

K:Hadi annecik şende sera ablamin yataginda zipla hadi hadi.

G:Tamam.
Bende hemen seranin yataginda ziplanaya basladik ben ziplarken kumsalin sesini duydum.

K:Annecik yardim et burak abi beni yakaladi.

G:Geliyorum kizim bekle. Tam yataktan iniyodum beni bi el yakaladi.

S:Heyy buraya gel sen miydin lan benim yatagimda ziplayan gel lan buraya. Beni iticekken bende serayi kolundan tuttum ve yataktan ikimizde dustuk simdi diyceksiniz bu kiz nasil mafya hemde en korkulan mafya ama siz oyle demeyin cunku ben sadece sevdiklerimin yaninda boyleyim evdeyken baska disardayken baska oluyoruz.

B:Ya kumsal bi gunde lutfen abicim ya gidip sera ablanda ziplarmisin senin ziplaman nasilsa beynim karisti valla ya. Buragin bu dedihine hepimiz kahkaga atmisyik.

G: Lan hadi okula gec kalicaz ben kumsali okuluna goturuyorum sonra da okula geciyorum ve geldigimde sizi okulda gormek istiyorum.

S/B:Tamamdir patron.Hemen kumsali arabaya bindirip okuluna surdum kumsali okula biraktiktan sonra kendi okuluma surdum okula drift atarak girsim herkesin gozleri bendeydi bizimkiler gelmisyi bile hemen mudurun oasina geldik kapiyi calmadan iceri girdik girdigimizde sok oldum.

G:Denizzzz(!)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Evet arkadaslar vampirler icerisindeki tek melez adli kitabimdan sonra mafya kizi ve abilerim kiyabini yaziyorum umarim begenirsiniz sizi seviyorum...

Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin