Denizin agzindan.
Okula gelmistik bizim ceteyle okukun muduruyle konusurken kapi calinmadan acildi gordugum manzara karsisina kalakaldim o benim ikizim gece
G:Deniz (!)
D:Gece (!)
Birbirimize sikica sarildik gece lafa atladi.G:Ama senin neysin var burda?
D:Ikizimin bu okulda oldugunu ogrendim ve geldim.
G:Ama siz Amerikada abimler ve babamla holdinki isletmiyomuydunuz?
D:Evet ama babam burayi ben tek bakarim dedi bizi yanina yolladi.
G:Iyi yapmis.Abimler nerde?
D:Onlarda birazdan gelirler.
G:Tamam.
Arkamdan birinin beni durtmesiyle arkama baktim tabi ya ben onlar bahsetmemistimki abimlerden.Fisildarak
D:Sonra anlaticam size.Kafalarini sallayip yerimize oturduk kizlarda oturmustu diyemiyorum cunku aralarinda bi erkek vardi mudur konusmaya basladi.
O.M:Evet cocuklar hepinizin sinifi 11/H gidebiliesiniz.
Gecenin agzindan
Odadan cikicakken kapi acildi karsimda 2 tane kas yigini valla abimler olmasa neyse bu dusuncelerimden kurtulup ikisinin yanina gittim onlari cok ozlemistim disari ciktik ahhaaa bidakka bunlar kumsali bilmiuo sictin gece sictin ne kadar yeraltinda herkes benden korksada ben kimselerden korkmasamda abimleden gercekten korkuyorum yani oyle degilde tirsiyorum neyse ben soze girdim.
G:Hii canim abilerim nasilsiniz bakiyim. En buyuk abim soze girdi.
M (Mert):Boyle konustiguna gore sakladigin biseyler var senin dokul.
G:Yaa tmm aksam anlaticam ben size evin anahtarini verim gecin eve.
C (Can):Aaa buyumuste abilerini kovuyomus bakiyorumda.
G:Hayir abi ya be alakasi var yol yorgunusunuz diyr seyetmistim hem dinlenin siz aksam biriyle tanistiricam sizi.
M:Kimsiz o.
G:Soylemem aksam goruceksiniz zaten.
C:Tamma mert anlasilan soylemiycek hadi gece ver anahtari biz gidelim hem aksam misafirine yemek yapariz.
G:Aman abi aman diyim zehirlenmesini istemiyorum lutfen birakin biz gelince hallederiz serayla.
Diyip eline yedek anahtarlari tutusturdum onlar gidince sera ben burak ikizim ve cetesiyle sinifimiza girdik iyiki hoca gelmemis ben serayla oturdum arkada deniz ve burak oturuyodu onlarin yanindada cetesi oturuyodu telefonuma baktigimda ♥♥KIZIM♥♥(kumsal) yaziyodu hemen telefonu actim.G:Alo efendim kumsal.
K:Anne lutfen beni buradan alirmisin. dedi aglamisti kesin.
G:Tamam bitanem su ders bitsin alicam seni tamam.
K:Tamam anne bekliyorum seni.
Telefonu kapatip seraya dondum.G:Sera ya kumsal aradi aliyodu kesin su ders bitsin okuldan almaya gidicem sende abimleri ve hocaya caktirmassin tmm mi.
S:Tmm kuzum sen git. Biz konusurkrn hoca gelmisti kendimizi tanitmamizi soylemisti hepimiz kendimizi tanitmasi uzun olmustu zaten ders 40 dk 20 dk si gitti 20 dk ya da ders anlatti tenefus olunca direk cantami alip arabama kostum hem suruyodum hemde kumsali ariyodum.
G:Alo kizim geldim ben geliyorum hazirlan tmn mi.
K:Tmm anne topluyorum cantami.
Konustuktan sonra kumsalin okuluna geldim kumsali kapinin onunde gorunce kosarak yanina gittim gozleri aglamaktan kizarmisti.G:Kizim noldu annecim niye agliyosun ha.
K:Anne siniftakiler hep benle dalga ge geciyo. Aglamaktan hep kekeliyodu laflari.
G:Tmm kizim simdi benim okukuma gidiyoruz yarin da ben buraya gelip hocalarinla konusucam tmm mi ama dimdi sana bisey konusucam tmm.
kumsal gozyaslarini silerek kafasini salladi.G:Bak kizim simdi okula gidicezya hani ben sana dayilarindan bahsetmistim hani benim ikizm deniz vardi sonta en buyuk abim mert ortanca olan cem drmisyimya.
K:Evet anne.
G:Ha iste onlar geldi simdi okula godince buyuk ihtimalle tenefus olucak sen sera ve burak abinle kantine inersin istedigin seyi soykersin alirlar tmm mi bende o ara deniz dayinla konusucam sonra sizin yaniniza gelicem tmm.
K:Tamam anne ama sana kizmazlar dimi.
G:Hayir bitanem niye kizsinlar hadi okula godelim.
K:Tamam. Keyfi biraz olsun yerine gelmisti arabayi calistirmadan once sera ya msj attim.
Kime:♥♥SERAMM♥♥
Seram bin kumsali aldim oraya geliyorum ins. tenefustur ben abimle konusurken sen serayi alir kantine gidersiniz tmn geliyoruz biz. Araba kullancam mesajina cevap veremeye bilirim bb.
Mesaji gonderdikten sonra derin bir nefes alip kumsali elinden tutarak arkaya otutturup kemerini bagladim bende sofor koltuguna oturdum ya allah bismillah basliyoruz...
MEDYADAKI:KUMSALL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)
ChickLitHayat zor herkes benden korkar bu hosuma gitmiyo deil biz bi mafyayiz ben GECE AKSU namideyer Azrail ben yeraltinin en korkulan mafyasiyim... SIZDE BENIM HIKAYEMI MERAK EDIYOSANIZ BENCE OKUYUN...