O Benim Kizim

4.1K 181 4
                                    

Eve geldigimizde hepimiz yorgunduk uatumuzu degistirip kumsalla mutfaga indik ve ise koyulduk kumsalla birlikte muffin yapmaya basladik bizimkilerde film seciyolardi kumsal oldugu icin animasyon izlemisyik bi zaman sonra kucuk kizim uyuya kaldiginda odama cikartip onu yatirdim asagi indim.

G:Evet beyler korku filmi zamani.Dedim ama kimseden ses soluk cikmiyo.

G:Beylerr huhu.ahhh uyumuslar yine.
Bu arada ben size soylemeyi unuttum obur iki abim holdingde isleri ciktiklari icin amerikaya gittilar, herhalde 1 yil gelmezler bilemiyorum yani onlarin ustunu ortup odama ciktim ve kendimi karanliga biraktim.

...

Burak'tan devam...

Sabah uyandigimda kanepede denizle uyuya kalmisiz ve ustumuzde de ortu vardi evet ben ortaokul da geceyi seviyodum hala da seviyorum evet bi yanlis yapmistim ve kizim vardi benim onu aramak icin buraya geldim iste aslinda kumsalla kizimin hikayeleri,herseyi benziyo hatta supeleniyorumda onun benim kizim olma olasiligini dusunuyorumda galiba gizliden DNA testi yaptirmakta fayda var.Saate baktigimda 06.00 oldugunu gordum daha cok erkendi ve bu benim isimi hizlandirirdi hemen elime bi makas alarak kumsalin odasina ilerledim ve sacindan cok az kestigimde odadan ciktim ve denizin kiyafetlerinden ustume biseyler gecirdim ve hastanenin yolunu tuttum hasteneye varinca isleromi halledip beklemeye basladim test sonuclari cikmisti zarfi alip arabaya dogru yurumeye basladim arabaya binip eve dogru surdum.Geceyle konusmam lazimdi.

B:Millet uyandinizmi bakiyim.

G:Uyandikta sen nerdesin be burak?

B:Gece senle konusmamiz gerekenler var.

G:Konusalim calisma odasina cikalim takip et beni.Dediginde kafami sallayip onu takip ettim oturduk ve konuyu nasil baslicami gercekten bilmiyodum offf ne zor be su zarfla herseyi ogrenicem.

B:Gece ben... nasil yani nasil nasil soylicemi bilmiyorum hercekten..

G:Gevelemede soyle burak hadi islerim var ya.

B:Tamam soyluyorum kumsalin bir ihtimal benim kizim olma suphesi var.

G:NASILLLL(!) NE DIYOSUN SEN BE O BENIM KIZIM ANLADINMI BURAK BENIM KIZIM.Diye bagirmisti bende sinirlenmistim tabi zarfi acip okumaya basladim ve yuzde 99 ihtimal benim kizim nasil yani simdi kumsal benim kizimmi???

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

EVET ARKADASLAR YENI YB ILE KARSINIZDAYIM GALIBA BIRAZ KISA OLDU KUSURA BAKMAYIN SIZI SEVIYORUM...

Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin