Uyandigimda yanimda burak ve bebeklerim vardi burak konusmaya basladi.
B:Uyandinmi hayatim.
G: Yok hayatim ben daha uyuyorum. Dedigimde gulmustu onun gulumsemesine bende gulmustum
nefes birden agliyinca e otomatik olarak toprakta aglamisti.Burak bana oglumu kucagima verip kizinida kendi kucagina almisti cocuklari susturmaya calisiyoruz ama susmuyolardi.B:Hayatim acaba karinlarimi ac bi doyursan?
G:Hayir hayarim ac olamaz cunku daha 10 dakika bile olmadi emzireleri belki altlari pistir altlarina bakalim bi.
Kafa sallamakla yetinmisti. Ben bi yerde o biyerde cocuklarimizin altlarini alirken ben coktan bitirip arkami donmemle kahkaha atmam bi olmustu size gordugum manzarayi anlatiyim hemen kafasinda bebek bezi olan bi adet burak kizimizin popisinin pudrasi buragin yuzunde ve suan nefes buragin suratina cisini yapiyodu.
B:Ya kizim ya naptin babacim amaa kiz dursana gece biseyler yapsana ya ne guluyosun. Gulmemi sonlandirip yanlarina gittigimde kizim isini bitirmisti.
B:Burak allah askina git yuzunu temizle ya ben nefesin altini alirim. Kafa sallayip ciktiginda topragi yerine koyup nefesin yanina gittim ikizlerim icin aldigim alkolsuz islak mendille popisini sildikten sonra pudrayi surdum daha sonra ise bezletip zibinini kapattim cantamdan bizimkilere uygun tulum cikarip ilk once nefesi daha sonra ise topragi giydirdim. Kapi tiklandiginda burakdir diye actim acmamla agzimdan "sen olmemismiydin" kelimesi cikti.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
SELAM PONCIKLERIM YAZARINIZ GELDI SIZCE BOLUM NASILDI VE GECENIN KARSINA KIM CIKTI BU CIKAN KISIYI YAZMAMISTIM AMA BENCE TAHMIN EDEBILIRSINIZ I LOVE PONCIKLER...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)
Genç Kız EdebiyatıHayat zor herkes benden korkar bu hosuma gitmiyo deil biz bi mafyayiz ben GECE AKSU namideyer Azrail ben yeraltinin en korkulan mafyasiyim... SIZDE BENIM HIKAYEMI MERAK EDIYOSANIZ BENCE OKUYUN...