Cocuk yavas yavas buraya geliyodu yuzu guluyodu gozu benimkilerle bulusunca yuzundeki gulumseme solmustu bana saskınca bakıyodu tabi bende ona birinin beni durtmesiyle kendime geldim kumsala yaklastım kulagıma:
K:Anne o abiyi tanıyomusun? Kafamı sallamakla yetindim bana dogru geliyodu
B:Gece.Dedi saskınlı
G:Burak. Dedim sonra deniz araya karisti.
D:Siz birbirinizi nerden taniyosunuz diycem ama demiycem gece buragin bi tane kizi varmis onunda adi kumsalmis cocugunun annesi cocugu 5 yasindayken sokaga birakmis o cocugu bulucaz tamam mi. Gecee!!!
G:Ne tamam.Burak kumsalin boyuna gelinceye kadar egildi ve.
B:Meraba ufaklik ismin kumsal herhelde baban varmi?.Buragin bu soyledigine hem sasirmistim hemde sinirlenmistim cocuga ben anne ve babasini unutturmak icin ne yapiyorum adama bak ya.
K:Annem beni 5 yasinda sokaga birakti beni annem buldu babamida hic gormedim. Dedi kumsal bi dakka bi dakka buragun kizi 5 yasinda onunda adi kumsal annesi onu sokaga birakti hayir ya burak kumsalin babasi olamaz kumsali veremem kimseye.
G:Kumsal hadi annecim gidelim.
Kumsal sadece basini sallamakla yetindi okula dogru yuruyoduk okula geldimizde hemen en arka cam kenarina oturduk.G:Kumsal sana bisey sorabilirmiyim?
K:Tabi annecik.
G:Kumsal babani bulsak beni birakip ona gidermisin ama bak ben bunu uzulmen icin soylemedim sadece sornak istedim cevaplamak istemiyosan eger... Sozumu kesip devam etti.
K:Hayir anne ben seni birakmam birakamamki.Hafif tebessum edip onume dondugumde yandaki sarisin surtuk konustu.
lara (l):Ayy su cakma sadiste bakin veya surtukmu demeliyim bilemedim yanindaki cocuga bakilirsak en uygun laf surtuk bence hahahahba.
G:Bana bak ben senin gibikeri cok gordum canim istersen cikista su ilerdeki okula git beni sor herkes korkusundan bisry diyemez ama sen hala yok ben akillanmam diyosan seni akillandirmayi bikirim.
Arkadan oooooo diye sesler yukselmeyr basladi biz atisirkrn iceri deniz ve burak girdi.
G:Deniz kumsali al ve kafeteryaya in burda hos seyler olmicak anlasilan gelirim iki dakkaya tabi bu surtuk akillanirsa.Dedimde deniz kumsali alip disari cikardi cunku beni biliyo ben pis doverim ve benim yaptuklarimi kumsalin gormesini istemiyorum.
L:Ha kendini bi bok saniyosun canim.
G:Oylemi bence sen kendini bi bok saniyosun sarisin surkuk.Dedigim an sacimi cekmeye basladi onu yere egiltip karnina siki bi tekme attim attihimda zaten bayilmisti bende bunu firsat bilip alnina AS yazdim bu benim damgam dovdugum kisilerin aldina as yazarim yani azrail ve siyah demek buda benim namim yazdiktan sonra cantami alip tualete gitim elim kan olmustu hemen elimi yikadim uzerime baktim kan yoktu kan olmamasi iyiydi kafeteyaya indim deniz kumsal burak oturmus burak kumsala biseyler soruyordu kumsal beni gordugunde yanima kosarak geldi bende onu kucagima alip kokusunu icime cektim bizimkilere seslendim.
G:Biz gidiyoruz eve.
D:Bizde gelelim bu arada burak bisure bizimle kalicak .
G:Desene evde erkek surusu var diye. diye mirildandim ve kumsalin kulagina egilerek fisildadim.
G:Annecim bizim bunlarla isimiz var . dedigimde kumsal kikirdamaya basladi bende hafif tebessum ederek arabalara bindik bizim bu erkeklerle isimiz zor anlasilan...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)
ChickLitHayat zor herkes benden korkar bu hosuma gitmiyo deil biz bi mafyayiz ben GECE AKSU namideyer Azrail ben yeraltinin en korkulan mafyasiyim... SIZDE BENIM HIKAYEMI MERAK EDIYOSANIZ BENCE OKUYUN...