Bolum13

3K 129 5
                                    

Biz kumsalla kuldukten sonra bi 5 dakika icerisinde kapi caldi kapiya baktigimizda elinde cicekle gelen bi burak gorduk. Direk elindeki cicekleri kumsala verip bana sarildi bende ona sarildim.

B:Canim duyduklarim dogrumu yani hamilemisin??
Cevap vermek yerine kafami salladim.
G:Bu arada randevu aldim yarin saat 12 de tamam sorun olmaz insallah.

B:Hmm tamam guzelim ben de o saatte bos oluyorum beraber gideriz.

K:Heyy beni unutmayin ama yaaa.

B:Seni unuturmuyuz perenses sen (eliyle kanimi gostererek)bu bebiklerin ablasi olucaksin cnm.

G:Bebik ne ya hem bebikler derken

B:Bebik iste hayatim bebek yani anla.Ve o bebikleride allah soyletti iste dusunsene ikiz oluyomus ay ne guzel olur.(Gulumser onun gulumsemesine katilarak bende gulerim

G:Hayatim yer altini unutmayalim ama.Biraz bos olucak ama

B:Hayatim sakin bana oraya giderim deme diyemezsinde zaten dusunsene karni burnunda gidiyosun.

G:Ay yok be gidemem (Gulusuruz eyleniriz ve yatmaya gideriz)

....................9AY SONRA..................

Karnima birden sanci girmesiyle ciglik atmam bir olmustu bizimkiler telasla bana bakiyodu bu arada siz ne oldugunu bilmiyosunuz ozet gecicek olursak hamile kaldigim gunun sonraki gunu kontrole gittik ve karnimda iki tane kese goruldu yani bizimkiler ikiz cikti tabi kumsal ve burak sevincten havalara uctu bende sevindim tabi ama oyle onlar gibi ziplayamadim neyse aradan gunler gecti aylar gecti bizimkilerin cinsiyetini ogrenicektik son anda vazgectik supriz olsun diye suanda cinsiyetlerini bilmiyoruz ve gelelim doguma suan hepbirlikte bizim evdeyiz ve ben ciglik atiyorum bunlar mal gibi kizlarda dahil oyana buyana kosturuyolar hele burak.Hadu gelin beraber bakalim.

B:Allahhhh!!!!Dogum yapiyo ambulansi arayim helikopter yollasinlar!!!Lan telefon nerde(yere duser) ha buldum!!! Lan bizmkilerin cantasi(yere duser)allah cezani vermiye (kalkar cantayi alip yanima gelir)

G:Lannn !!doguruyom ben burda napiyonuz siz aaaaaaaagaggaggag lan arabagagagag burak senin ben hep senin yuzunden byrak aggggagagag

...Yazarin agzından...

En sonunda hasteneye ulasabilmislerdi genc kiz artik anne oluyodu genc erkegimizde baba ve kumsal oda abla oluyodu hayatlarina 2 tane daha uye katiliyodu genc adam telasliydi ya dogum esnasinda bisey olursa  bu dusuncelerle kendi yiyip bitiriyodu yaklasik 2 saat sonra doktor cikti ve yanlarina geldi.

D:Gece hanim gercekten mukemmel 2 cocuk dunyaya getirdi tebrik ederim tek yumurta ikizi kiz ve erkek tekrardan tebrik ederim.

Genc adamin ici artik rahatti  onlarin icine 2 kisi daha katilmisti ve onlari buyuk maceralar bekliyodu daha neler neler....

Evet ponciklerim uzun sureden sonra tekrar gorustuk sizinle biraz gec yaziyorum farkindayim ve ozur diliyorum benimde kendime gore sebeplerim var cunku herneyse yeni bolumumuz hayirli ugurlu olsun...♡♡♡

Sizi Seviyorum Poncikler

Tekrar Gorusmek Uzere....

Mafya Kizi Ve Abileri(Wattys 2017)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin