-1-

36 5 0
                                    

    Yurda döndüğümde günümün cidden güzel ve bir yandan da fazlasıyla heyecan verici geçtiğini düşünebiliyordum sadece. En azından benim gibi bir kız için...
    Yurtta 10 kişiyle paylaştığım katımın mutfağına doğru ilerledim. Arkadaşlarımla birlikte yaptığımız sepetimizin yanına geldiğimde sepetin en altına sakladığım biricik çikolatalarımın son üç parçasına bakıp onları yavaş yavaş yemeye başladım. -arkadaşlarım cidden çok iyiydi ama kusura bakmasınlar biricik abur cuburlarımı onların gözünün önüne koyup tehlikeye atamazdım- Sepetin en altına sakladığım diğer abur cuburlarıma baktım. Yarım paket kalan bisküvimi gözüme kestirdim ama yemekten vazgeçtim. Onun yerine gidip katın sıcak suyunun açık olup olmadığını kontrol ettim. Açık olduğunu görünce de katımızın üç banyosundan üçüncüsünün olduğu yere doğru ilerledim. Her zaman orada duş alırdım çünkü en güzel dizayn edilen banyo orasıydı. En sevdiğim detayı ise açık kahverengi, ahşap banyo dolaplarıydı.
    Banyo dolaplarının en sağda yer alanını açtım. İçine önceden özenle katlayıp koyduğum havlumu çıkardım.
    Güzel bir duş aldıktan sonra katın oturma ve toplanma odasına geçtim. Pencerenin önündeki her zaman oturduğum koltuğa kuruldum ve karşımdaki kalorifere ayaklarımı uzattım.Bu soğuk kış gününde buna gerçekten ihtiyacım vardı.
Diğer bir ihtiyacım olan şey ise bütün gün boyunca olanları en baştan, en ince ayrıntısına kadar düşünmekti...

Merhaba arkadaşlar bu benim ilk ciddi bir şekilde yazdığım kitap. Umarım beğenirsiniz daha önce kendi halimde yazdığım kitaplar beğenilmişti bunun da beğenileceğini umuyorum. 

Yeni bölümler daha uzun olacak.
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen beni eleştirmekten çekinmeyin. 

ARTIK "YAŞADIM" DİYEBİLİRİM...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin