Arkadaşlar yine bir süredir yazamadım çünkü sınav haftasıydı ve sınav haftam hala bitmedi . Lütfen kalan sınavlar için bana şans dileyin.
Sizi seviyorum umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Aksiyonlu kısımlar başlamak üzere ...(...)
AVM'nin içine girdik. -1. kattaki kapıdan girmistik. Erkekler hemen merdivenlere yoneldiler . Nehir,ben ve Deniz durup onlara bakıyorduk. Biraz ilerledikten sonra bizim gelmedigimizi fark edip bize döndüler .
"Ne oldu?" Dedi Aras ciddi bir tavırla .
"Nereye?" Dedi Nehir.
"Sinemalar üst katta değil mi?" Dedi Furkan tam bir şaşkın balık edasıyla .
" Ay yazık!" Dedi Deniz."Kızlar bunların hiçbir şeyden haberi yok. Gidip oralara kazıklanacaklar .""Şahsen benim fikrim söyleme yönünde ."dedim."Şunların yüzündeki saf şaşkaloz ifadeye baksanıza.
"Tamam söylüyorum ."diye lafa girdi Nehir. "şimdi , sevgili kuzenciğim ve sevgili arkadaşlarım ... Şöyle ki, biz sinemaya geldiğimizde önce her zaman bu kattaki büyük migros'tan yiyecek içeceklerimizi alırız . Çünkü sinemanın büfesi her zaman hem çok pahalı olur. Hem de her zaman istediklerimizi bulamayız ."
"Bu muydu yani! Hadi gelin o zaman" dedi Furkan. Sonra da saatine bakip
" yalnız iki kişiyi de yukarı gönderelim yoksa kuyruk falan olur biletleri zamanında alamayız. "
"Tamam"dedim. "Ben giderim. Nasilsa benim çantama bir şey sığdıramayız."
Evet, çantalarımızda falan gizliyorduk aldıklarımızı.
" okey " dedi Nehir ."Sen bize ne istedigini söyle o zaman."
"İmmm... Bir ketçaplı cips, bir limonata, ve bir deeee tabiki bitter frigo."
"Aa ..." dedi Nehir . "Prensesimiz bu sefer çok az şey istedi. Şaşırtıcı ...Başına saksı falan mı düştü kuzum?!!"
"Çok konuşma Nehirrrr!" dedim gülerek .
Birazcık , çok çok azcık obur olabilirim arkadaşlar .
"İyi iyi" dedi Nehir. "Aras sen burada kal. Senin montunun cepleri büyük . Furkan sen de montunun altında saklayabilirsn. O halde Tolga, Eylem ile sen git."
"Peki" dedi Tolga."Bana da bir limonata ile bitter frigo alın ."
Ardindan Tolga ile asansörlere yöneldik . Daha kolay olacağını düşünmüştük.
Asansörlerden biri biz oraya vardığımızda yeni gelmişti. Hemen ona bindik .
Asansörde hiç konuşmamıştık . Tam inecegimiz sırada filmi diğerlerine sormayı unuttuğumuzu fark ettim.
"Tolga"dedim. Bana döndü, sırıtıyordu.
" Ne sırıtıyorsun?"dedim gülerek .
"Çünkü aynı şey benim de aklıma geldi. Evet filmi sormayı unuttuk."
"Bunu düşündüğümü nereden anladın ?"
"İçime doğdu ."
Şaşırmıştım .
"İyi ne yapalim artık filmlere bakıp onları ararız. "dedim.
Bilet sırasına girdik. Üç bölümün üçü de açıldığı icin çok kuyruk yoktu. Kuyruğa girmeden Deniz'i aradim ve hoparlöre aldım .
"Kanka hangi film?"deyip filmleri saydım .
Sonunda hepimiz bir komedi filminde karar kıldık .
Telefonu kapattıktan sonra Tolga ile ben bilet kuyruğuna girdik. Beş dakika içinde bizimkiler de yanımızda bitti. Herkes parasını ortaya koydu ve biletlerimizi aldık .
5 numaralı salona ilerliyorduk. Kapıyı bulduk. Sağ taraftaydı. Kapıdan geçecekken biriyle çarpıştım. Çocuğun yüzüne doğru kafamı kaldırdığımda Arda ile bakışmaya başladım.
"Arda!"dedim sevinçli bir ses tonuyla."Siz de mi bu filme giriyorsunuz?"
"Aynen oyle güzellik ! "diye yanıtladı beni. Yanımızdakiler bize bakıyordu .
"Arda," dedim."Bu şahıslar da Deniz, Furkan, Aras, Nehir ve Tolga. Arkadaşlarım ."
Nehir hemen tokalaşmak icin elini uzattı ." Tanıştığıma memnun oldum Arda. Eylem senden çok bahsetti zaten."
"Aa! Cidden mi?"dedi Arda."Ne dedi acaba?" Bana bakıyordu .
Simdi bu Nehir salağı yine pot kırmasın diye direkt atladım "Tabii ki de çok iyi bir ARKADAŞ olduğunu söyledim ."dedim gülerek .
"Sevindim." dedi. Sonra ekledi."Siz geçin . Ben büfeden su almaya gidiyordum. İçeride görüşürüz. "diyip salondan çıktı .
Biz yertimize gectik yanimizda bir grup arkadas daha vardi. Ve sansin boylesi. Arda'larin tayfa. Bir de ne goreyim:Aylara ve Cinar. Onlar da arda gibi eski okulumdan cok sevdigim arkadaslarimdi. Hemen gidip onlara sarildim.
Yerlerimize gectik film baslamak uzereydi.Arda da geldikten sonra onu berkliyormuscasina film basladi.
Guzel ve komik bir filmdi. Ben durur muyum tabi buasrada frigoyu mideye indirmistim bile.
İlk yari bitti ve ara verildi. Furkan tuvalete gitmisti. O kadar gazoz icerse boyle olur tabi.
En ucta oturan kuzenler yine sacma bir konuyla ilgili tartisiyorlardi.
Deniz Tolga'yi yer degistirmeye ikna etmeye calisiyordu. Ve beni de muttefigi olarak yaninda tutmustu:
"Tolga ya! Ne olur yer degistirsen olur musun sanki?"
"Niye ki?"diye sordu Tolga imali bir sekilde. Bir seyler sezmisti ve gun intikam gunuydu.
"Aynen Tolga ile yer degistirirsen ne olacak ki sadece benim yerime yaninda Furkan olacak"dedim ayni imali sesle.
"Yoksa..."dedi Tolga gulerek. İcten ve tatli guluyordu.
"Yaa Eylem! Muttefik dedik bagrimiza bastik. Karsiligi bu muydu?"diye isyan etti Deniz.
"Yaa !nasil oluyormus Deniz Hanim? En azindan ben gercekleri konusuyorum..."dedim.
Tolga hala guluyordu. "Deniz ,merak etme benden sir cikmaz!"
Bu sirada Arda'lrin oradan bir oooo sesi yukseldi.Herkes oraya dondu.
Cinar ve Aylara'ya "Ne oluyor ya? Banas da soyleyin. Meraktan catlarim haa!" dedim.
Aylara"Eylem'cigim birileri asik olmus." dedi. Benim , kim , diye sormama kalmadan Cinar"Arda hayirli olsun kardesim. Acilcan mi?" dedi.
Arda hafif sinirli sesle"ya bir kesin sesinizi"dedi.
Cinar" Ama abicim boyle olmuyor sen pek yakin bir zamanda acilmazsan bizim soylememiz gerekebilir."dedi.
"Ya bana da aciklayin !"diye sitem ettim.
"Eylem bir benimle gelebilir misin?"dedi Arda hisimla ayaga kalkarak...
Arkadaslar yazim yanlislarindan ve turkce karakterler kullanamadigim icin ozur diliyorum. Tablette yazmak cidden zormus.
Ayrica mutlu yillar diliyorum arkadaslar! Umarim 2018 sizin yiliniz olur. Ulkemiz ve hepimiz icin nice mutlu senelere...
Seneye gorusuruz...(klasik yeni yil esprisdini burada da yaptigima gore sanirim artik yeni yila gonul rahatligiyla girebilirim...)
İnstagram: @basak.serttas
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARTIK "YAŞADIM" DİYEBİLİRİM...
JugendliteraturHayatında hiç beklemediği anda beklemediği şeyler yaşayan bir kız... Bir psikopat... Bir aşık adam.... Ayrıca bir de katil bir anne... Yeni bir aile... Hadi bir de burdan yakın...