Rage x100

78 6 9
                                    

Jag har typ varit arg hela januari känner jag. Men alltså detta ger mig typ inre aggressioner.

Till exempel, Ed Sheeran släppte ju låten Shape of you för inte så länge sedan. Och sedan dess så har typ alla i min klass sagt till mig hur han är deras favvo artist och hur mycket de älskar honom. Men om jag sätter på typ Afire Love (skit bra låt btw) som han har gjort så vet de fan inte ens om att det är han som har gjort den. Och jag vet att jag låter för jävla dryg här, så förlåt för det. Men det är som att säga att om du gillar sushi så är Japan helt plötsligt ditt favorit land. Det går inte ihop för mig? Eller jag kanske bara vill ha Ed för mig själv? Jag vet inte.
Tänk dig själv att älska en artist över hela ditt hjärta, och sedan när någon hör en enda låt från artisten så är den helt plötsligt personens favorit artist. Och du typ tävlar med den om vem som gillar artisten mest? Fett oklart Btw.

Eller typ när jag åker tunnelbana, buss eller tåg med min klass. De är så pinsamma så det är sjukt. De skriker, slåss och det ger mig fan så mycket cringes. Jag fattar fan inte hur jag kunde hamna i samma klass om dessa människor. Jag skojar inte när jag säger att det är en inre strid mellan jag och mig själv över om jag ska gå upp ur sängen på morgonen eller inte. För jag vet att jag kommer behöva umgås med dessa jävla ungar.

I love you<3

sången som ingen hördeWhere stories live. Discover now