Do velké uvítací haly vstoupila vysoká krásná blondýnka. Mohlo být sotva o pět let starší jak Artemis sám. Přes modře nabarvené třpytivé řasy se na mě dlouze zadívala a pohodila hlavou. Poté však jako by si uvědomila, kde je její místo, ladně se uklonila, její letní šaty se přitom pohybu zavlnily a já mohl tušit její štíhlé, vypracované křivky. Byla skutečně jako ta nejkrásnější růže, ale byla to podivná a tvrdá krása. Dýchalo z ní jakési sebevědomí, jistota a chlad. Tvář a především velké oči měla krásné, ale byly tvrdé a říkaly, že tato osoba je sice krásná, milá a velice šťastná, ale neměli byste si ji znepřátelit. Vzpomněl jsem si, co jsem si o ni našel. Julie Butlerová, mladší sestra Butlera, jediná z Butlerů za celou známou jejich existenci, která se neoddala osobní ochraně, ale stala se slavnou sportovkyní v oblasti bojových umění.
„Ach, Julie mohla bys prosím odnést našemu hostovi jeho věci do pokoje. Děkuji," rozkázal ji Artemis a ona bez sebemenšího slova přikývla. Přišla až ke mně, sebrala všechny věci, jako kdyby to byla jen pírka, a zmizela kamsi do jedné z chodeb.
„Takže, rád si poslechnu vaši nabídku," pravil jsem a Artemis Fowl přikývl. Urovnal si svoji modrou kravatu a poté mě zavedl do dlouhé konferenční místnosti. U velkého kulatého stolu byla připravená dvě křesla, poznámkové bloky a džbány s vodou. Fowl se usadil na křesle, které se nacházelo naproti oknům, a Butler si stoupl vedle něj se zkoumaným pohledem z okna, jako by čekal, že někdo zrovna teď Fowla bude chtít ze zahrady zastřelit. Posadil jsem se na to druhé, křeslo a čekal, co bude dál.
„Vím, kdo jsi. Jsi Kira. Myslím, že bychom si mohli být navzájem užiteční. Momentálně totiž máme podobný zájem a to zbavit se L," pravil bez obalu a já jsem se celý zachvěl. Zbavit se L? To znamená, že on je skutečně tím zločincem, jak jsem si myslel, a čeká ode mne spolupráci na společném nepříteli? Ne, to přece musí vědět, že by toto Kira nikdy neudělal. Přeci musí vědět, že Kira má v plánu očistit tento svět od zločinců, takže musí počítat s tím, že by se s ním nikdy nespojil, anebo spojil, ale jen by ho využil a pak zabil. Je snad Fowl tak arogantní, že si myslí, že u něho snad udělám výjimku? Ano, mohl bych ho skutečně využít a poté napsat do deníku jeho jméno.... A jak si vůbec může být tak jistý, že jsem Kira? Ne, počkat! Tohle je test! Klid! Snaží se mě jen vyprovokovat.
„Co ode mě očekáváš, že odpovím?"
Takže ví, kam tento můj malý výpad směřoval? Vypadá to, že tento souboj nakonec bude velmi zajímavý. Tento člověk není jako Opal, nebo jiní hlupáci, s kterými jsem měl tu čest. Nedá se porazit jen bojem, pěstmi a drobnou lstí. Je jak mé staré já. Chladné, jdoucí si za svým cílem, neohlížeje se po pustině, co nechává za sebou. Tento souboj nebude soubojem pěstí, nevyhraji pouhou drobnou lstí. Budu to souboj splétaní intrik, manipulací s lidmi a zbraněmi budou argumenty. On je skutečně nebezpečný, možná bych se měl začít bát o Myrtu. Ne, raději na ní nemyslet. Ona je hlavním článkem mého planu.
Pokrčil jsem rameny.
„Já nejsem Kira!"
„Pochopitelně, jsi Light Yagami. Nezáleží, jestli jsi Kira, nebo ne. I kdybys byl, odpovíš mi nakonec stejně," řekl, chladně a vypočítavě se sarkastickým upířím úsměvem. Takže očekává co? Víš tedy, že já jakožto Light Yagami jsem byl obžalován, jako Kira a byl na mně dělán pokus, ale i když jsem ukázal, že nejsem Kira L mi stále nevěří. Ano, i jako Light Yagami máš dostatečný důvod La nesnášet.
„Vidím, že ses velmi dobře informoval..."
„Ano, snažím se, zjisti o svých budoucích obchodních partnerech a nepřátelích, co nejvíce," přiznal.
ČTEŠ
Génius vs. génius
FanfictionMám ráda chladné geniální hrdiny, jako je právě Light z Death Notu, Lulouch z Code Geass, nebo Artemis Fowl ze stejnojmenné série knížek od autora E. Colfera. Nemálo lidí z vás, kteří viděli Death Note a Code Geass, asi napadlo, co by se stalo, kdyb...