Šach

48 2 0
                                    


Nedoufal jsem, že moje ubohé hraní a přetvářka na něho bude fungovat. Konec konců, tento protihráč byl ještě daleko nebezpečnější než L, a ani L mi nevěřil a nežral mi to.

Artemis Fowl člověk, co něco skrývá. Genius, co něco objevil, nebo geniální zločinec? Kdo je ona osoba, která ti byla blíž, než bys byl kdysi schopný připustit? Kdo se se mnou se chce zkontaktovat a potřebuje tvoje pozvání? Jak dokázala ta osoba ovládat Emmu Atson? Byla tu blízko, cítil jsem to. Tak jak to, že jsem ji neviděl? Co je zač? Jaké síla tu vládne, jsou i jiné čarovné síly než Death note? Jak dokážeš být na mnoha místech na zemi v jediný den? Jak a kam jsi zmizel? A jak jsi dokázal uzdravit svou matku a Butlera? Má snad ta osoba s tím něco společného? Jestli ano, donutím tě, abys ji sem pozval a uzdravil Emmu Atson, pokud ne, donutím tě, abys mi ukázal, co skrýváš. Jak léčíš lidi!

Jen výborně, do toho. Na to čekám, přesně podle plánu. Když jsem zjistil, že náhle stoupnul výrazně počet zemřelých zločinců, pátral jsem. Naboural jsem se nejen do Klusákova počítače ale také do Lova, kde jsem zjistil, že jsi podezřelý. Ani se nedivím proč, jen ti to dokázat, jenže jak? A tak jsem zorganizoval onen výměnný pobyt. Dobře vím, že jsem na tvé listině podezřelých, kteří se ocitnou pod tvojí kosou smrti, a tak jsem si byl jist, že neodoláš a upíšeš se tam. Tím jsem tě dostal sem, kde tě snáz můžu dostat. Také jsem věděl, že Myrta bude mít tu dovolenou, a tak jsem požádal Klusáka o ty dokumenty, které jsem vlastně už dávno měl. Nešlo totiž o mě. Šlo o to, aby sem Myrta přiletěla, zjistila z nich, co se děje a pomohla mi. Přiletěla načas, přesto jsem neměl čas ji vše vysvětlovat. Byl jsem na ni surový, a šaredně jsem s ní zase manipuloval riskujíce tak, že se obrátí zády, že můj záměr nepochopí, nebo nebude chtít ho pochopit, ale bude toužit po pomstě. Znovu jsem ji nastavil do první linie, a tentokrát jsem se ji ani nezeptal. Snad mi kdy odpustí a pomůže, stejně teď úspěch toho celého už de fakto stojí jen na ní. Nemohl, jsem jí cokoli říci, ani ji ponechat právo vstupu do Fowl Manor, protože by mě teď nepřiměl ten zákaz zrušit a já bych se nemohl ujistit, jestli Myrta svoji roli pochopila a rozhodla se, že mi pomůže.

Teď se ukáže, on měl svůj plán a já... já měl na své straně Myrtu, nebo ne?

Artemis proklouzl dveřmi na střechu, a když uviděl Emmino bezvládné tělo, rozběhl se za ní. Přiběhl k ní a zkontroloval tep. Sledoval jsem ho a v duchu se bavil.

„Já, já nechtěl, to ona... to ona..." popotáhl jsem z nosu a přikryl si rukou ústa. Pokusil jsem se i třást. Myslím, že to nakonec nebyl tak špatný herecký výkon. Artemis se na mě obrátil a chladně si mě změřil. Na to, že před ním leží dívka v bezvědomí a ten, který za to může, stojí vedle, vypadal vcelku klidně. Skoro jako by se jednalo o všední záležitost.

„Jak se to stalo?" zeptal se poklidně.

„Nic, jen tak jsem tady stál, byla přestávka a já jsem si chtěl vyjít na čerstvý vzduch. No a tak jak jsem tu stál... tak ke mně přišla a... a no, jak bych to řekl? Prostě začala se mnou flirtovat. Řekl jsem, že chci být sám, ať mě nechá, ale ona toho nenechala. Přišla ke mně... natáhla svoji ruku, nevím proč, ale to mě naprosto namíchlo a tak... tak, uhodil jsem ji a ona spadla na to zábradlí a praštila se do, do... dodo do hlahla hlavy," pokusil jsem se i o koktání a přerývaný dech.

„Aha, takže to byla nehoda. V tom případě je vše OK," zašklebil jsem se na Lighta. V tichosti a v pohodlí jsem si užíval jeho herecký výkon. Musím uznat, že jsem měl chuť mu skoro zatleskat. Něco takového bych já zahrát nedokázal. Vyndal jsem z kapsy mobil a s úsměvem jsem začal vyťukávat číslo záchranky. „Hmmmf, takže v tom případě prostě zavoláme záchranku a pak tvoji třídní," řekl jsem čekaje, kdy mě zastaví. Nemýlil jsem se.

Génius vs. géniusKde žijí příběhy. Začni objevovat