Daniela Verneová
,,Nechala bych tam tu podšívku a- jo, podle mně jsem odvedla dobrou práci..." pochválím se do telefonu celkem mladé dívce, která po mně chtěla ještě v tenhle den svatební šaty.
,,Dobře, děkuji! Já bych na vás tak nespěchala, ale svatba je zítra a dcerka mi zničila šaty..." vysvětlila mi.
,,V pořádku, chápu vás... Svatbu nemůžete přece odložit skrz šaty..." zasmála jsem se do telefonu.
,,No..." zasmála se. ,,Tak děkuji ještě jednou a zítra v 08:30 si pro ně přijedu, zatím nashledanou..." rozloučila se se mnou a zavěsila. Dala jsem si mobil do kapsy a šla jsem dolů za klukama.
,,Ty si očividně ze mě děláš prdel, Šimone!" slyšela jsem Míšu, když jsem šla po schodech. ,,Já jsem kvůli tomu jela do obchodu, protože to podle tebe Vadim tady celý vyžral a tady vůbec nic nechybí!" řvala na Šimona. Když jsem přišla úplně dolů, Míša a Šimon stáli u baru s dvěmi krabicemi monster energy drinků. Začala jsem se smát.
Daniel Sebastian Štrauch/GoGoManTV
Počul som krik z chodby, tak som sa tam išiel pozrieť. ,,Sakra, čo sa tu deje?" spýtal som sa s úsmevom, keď som vydeľ, ako sa Daniela od smiechu váľa po zemi.
,,Do zásoby?" Povedal Šimon potichu.
,,Jasně, do zásoby... Tak si to tam vyskládáš..." povedala Míša, mrkla na neho a sadla si k baru. ,,Šup!" dodala. Šimon teraz musel vyskladať perfektne dve krabice energy drinkov a Míša ho u toho sledovala.
,,Hele, nevíte, kde je Vadim?" spýtal sa Honza s bagetou v ruke, keď sa objaví pri bare.
,,Podle mě bude ve svém pokoji..." povedala Míša a v tú chvíľu si vedľa nej sadla Daniela.
~~~~~
Michala Stránská
,,A-Ahoj..." pozdravím potichu skoro spící Danielu, která až do teď ve své pracovně šila ty svatební šaty.
,,Co?!" vzbudila se z polospánku.
,,Neměla by sis dát pauzu?" zeptala jsem se pobaveně.
,,Ne, už to musím dodělat..." Vstala a vzala světlou až skoro průhlednou látku do ruky.
,,Je půl druhé ráno, ty normálně spíš už okolo desáté..." dívala jsem se na ni se psíma očima. Otočila se na mě a zasmála se.
,,Jen tam dodám ten závoj..." řekla a otočila se zase k šatům. Podle mě si toho vždy vezme moc, a potom to prostě nezvládá...
~~~~~
,,Čau..." řekla Daniela, která přišla ráno do obývacího pokoje celá rozespalá.
,,Tak co?" zeptala jsem se.
,,Teď už jí jenom ty šaty dám a konečně hotovo..." zasmála se a já jsem se k ní přidala.
,,V kolik jsi šla včera spát?" zeptala jsem se.
,,Po třetí..." odsekla.
,,To vážně? A to jsi jako vzhůru před desátou? Ty?!" zeptala jsem se, ale na odpověď jsem nečekala. ,,Asi se tě nebudu ptát, jestli pojedeš se mnou nakoupit nebo tam někde usneš v regálu..." řekla jsem skleslým tónem.
,,Jo, jasně, půjdu..." usmála se.
,,Půjdu se ještě podívat dolů na to, co je potřeba..." řekla jsem, sešla jsem ze schodů a šla omrknout kuchyni, bar a šla jsem se zeptat kluků, co by chtěli.
,,Jedeme do obchodu, chceš něco speciálního?" tak zněla otázka, kterou jsem položila Vadimovi, následně i Honzovi a Danovi.
,,Kde je Šimon?" zeptala jsem se Honzy, když jsem ho nemohla najít.
,,Myslím, že je ve svém pokoji..." řekl.
,,Sám? Nepůjde někdo pro něj?" Honza na mě kulišácky usmál.
,,Proč tam nechceš jít sama?" zeptal se.
,,Já- jsem- na něj pořád naštvaná..." vymyslela jsem si první věc, která mě napadne. Nedokážu s ním být v místnosti sama...
=====
Je tu další díl a trošku to začínám, motat... .___.
Kookie
Opraveno ✓
ČTEŠ
V ZAJETÍ [MenT • Smusa • VADAK • GoGoManTV • Jmenuju se Martin] CZ
FanfictionPořád nedokážu vstřebat to, co se vlastně stalo. Měl jsem zavolat policii, jen co jsem si na všechno vzpomněl, ale místo toho tu sedím, vzpomínám a mám neskutečnou chuť se tam vrátit - vrátit se za ní. ~~~~~ • rozepsáno ✓ • dokončeno ✓ • v opravě ✓...