Vadim Tkačenko/VADAK
Je zvláštní, že po dlouhé době nejsem tam dole... Mám šanci utéct, ale neuteču... Proč?
To nevím... Prostě mě tu něco drží... Ale co mě tu drží?
Daniela... Ne doslova, ale mám ji prostě rád... Nevím jak moc, ale má...
Bojím se, protože si myslím, že ji má rád i Honza...
Michala Stránská
Pomalu jsem otevřela oči a všimla jsem si, že nejsem v mém pokoji.
,,Dobré ráno..." řekl Šimon, který seděl u svého počítače.
,,Co se stalo?" řekla jsem a sedla si. Chytla jsem se za hlavu a zasténala. ,,Cítím se, jakoby mi hlavu přejel parní válec..." stěžovala jsem si hned.
,,Víš kolik jsi toho včera vypila?" zasmál se.
,,Řekla jsem, že nevím, co se dělo..." řekla jsem a zase jsem si lehla. Ležela jsem tam asi ještě půl hodiny a snažila se zase usnout. Potom jsem tak nenápadně vstala a šla potuchu ke dveřím.
,,Čau-" sykla jsem.
,,Ahoj..." řekl a otočil se na mě. Vstal a chytil mě za ruku. ,,Nepotřebuješ pomoc?" obával se.
,,Ne, dokážu chodit..." řekla jsem a otevřela dveře. Přitáhl mě zpět k sobě. Políbil mě a rychle se odtáhl. Polibek jsem mu po chvíli vrátila, jen o něco delší.
Po nějaké chvíli a pár dalších polibcích jsem se konečně rozhodla odejít. Když jsem došla nahoru, doplazila jsem se do kuchyně a vzala si prášek.
,,Ahhh..." chytila jsem se za hlavu. Přišla jsem do svého pokoje a hodila sebou o postel. Začala jsem přemýšlet o Šimonovi.
Vadim Tkačenko/VADAK
Probudil jsem se a před sebou jsem měl noční stolek, na kterém ležel mobil Daniely. Zadíval jsem se na telefon a vzal ho do ruky. Má tam gesto... I kdyby neměla gesto, tak bych se stejně do toho mobilu nepodíval...
Položil jsem ho zpět a podíval se na Danielu, která ležela vedle mě. Měla velkou postel, tak jsme tam mohli ležet všichni tři. Já na pravé straně, Honza na levé straně a Daniela uprostřed, aby jsme se neteplili s Honzou vedle sebe.
Daniela ležela v obětí Honzy. Chvíli jsem se na ně díval, pak jsem zvedl Honzovi ruku a Danielu překročil na stranu ke mně.
,,Co děláš?" ozval se Honza i když viděl, co dělám. Pustil jsem rychle Danielu a Honza si sedl.
,,Já- jsem- jen-" začal jsem přemýšlet, co chci vlastně říct. ,,Aby jsi měl víc místa..." řekl jsem a u toho jsem se poškrábal na zátylku. Daniela se otočila na záda a my se oba lekli, že vzhůru.
Honza vstal a šel pomalu po schodech dolů. ,,Kam jdeš?" řeknu a sleduji ho.
,,Nikam..." řekl a já si povzdechl. Vstal jsem a šel za ním.
,,Kde myslíš, že je tu kuchyň?" zeptal se mě Honza a rozhlédl se.
,,Ehmmm... Ty máš hlad?" odpověděl jsem otázkou. Podíval se na mě.
,,Možná...." řekl a vyšel dveřmi z jejího pokoje.
Daniela Verneová
Vzbudila jsem se a ani jeden tam nebyl.
,,Dobrý ráno..." řekl Vadim a sedl si vedle mě.
,,Dobré..." řekla jsem rozeslala.
,,Nemáš hlad?" řekl Honza a opřel se o zábradlí.
,,Abych řekla pravdu, mám..." odvětila jsem a ruku jsem si položila na bříško.
,,S Vadimem jsme udělali snída-" ještě to ani nedořekl a já jak střela vyletěla z postele a mířila jsem ke dveřím.
=====
Kookie
Opraveno ✓
ČTEŠ
V ZAJETÍ [MenT • Smusa • VADAK • GoGoManTV • Jmenuju se Martin] CZ
FanfictionPořád nedokážu vstřebat to, co se vlastně stalo. Měl jsem zavolat policii, jen co jsem si na všechno vzpomněl, ale místo toho tu sedím, vzpomínám a mám neskutečnou chuť se tam vrátit - vrátit se za ní. ~~~~~ • rozepsáno ✓ • dokončeno ✓ • v opravě ✓...