Daniela Verneová
Stojím na balkóně mého pokoje a popíjím kávu, kterou jsem si před pár minutami udělala. Okolo noh se mi motá Aurora a otírá se o ně. Sleduji slunce, jak pomalu zachází za panelové domy tady v ulici. Připomíná mi to konec nějakého filmu.
Napiju se a dokonale hořká chuť se mi rozplyne na jazyku.
,,Ahoj..." řekne Míša a opře se o zábradlí vedle mě.
,,Ty ses dočista pomátla, ne? Proč máš na sobě ve 22 stupních svetr?" řekne s úsměvem.
,,Byla mi zima..." odpovím jí na to a podívám se na ni. Zavrtí hlavou. ,,Jak jsi se sem dostala?" optám se.
,,Klepala jsem, ale ty jsi neodpovídala, tak jsem si domyslela, že jsi tady..." odpoví na moji otázku a já se podívám na procházející lidi na druhé straně ulice.
,,Vadim a Martin se trochu rafli..." úplně změní téma. ,,Tak je- odrafni..." Lepší slovo tě napadnout nemohlo...
Pousměje se a zavrtí hlavou. ,,Měla by sis s oběma promluvit..." navrhne mi. Promnu si ret a začnu přemýšlet, co jí na to řeknu.
,,Jo, fajn..." řeknu a napiji se.
Potom se na ni podívám a ona mě sleduje. ,,To jako teď?" zeptám se otráveně.
,,Ne, stačí příští rok..." protočí očima a založí si ruce na prsou.
,,Necháš mě aspoň dopít tu kávu?" uchechtnu se.
,,Fuj, co ti na tom chutná?" řekne s nechutí v hlase.
,,Nemáš vkus..." zasměji se.
,,A ty nemáš chuťový buňky..." zakření se na mě a já se začnu smát ještě víc.
Vadim Tkačenko/VADAK
Ležím na své posteli a koukám se do stropu. Co když má něco s Martinem? Co když pro ni ten polibek nic neznamenal?
Někdo zaklepe. ,,Co je?" řeknu otráveně.
,,Můžu dál?" ozve se z druhé strany dveří Daniela.
,,Eh... Jo..." klika se pohne a ona už stojí ve dveřích. Pousměje se na mě a já si sednu.
,,Chtěla jsem s tebou mluvit..." řekne a zavře dveře. Nahodím tázavý výraz. Zamkne dveře a klíč si dá do kapsy od kalhot. ,,Pojištění, že neodejdeš, ať už tě naštvu jakkoliv..." zakření se.
,,O čem?" vyleze ze mě. Sedne si vedle mě.
,,O tobě a Martinovi..." řekne a já otráveně protočím očima.
,,Není o čem mluvit..." Lehnu si a v tu chvíli nastane ticho.
Ucítím, jak se dotkne mojí ruky. ,,Máš s ním něco?" zase si sednu, když to řeknu.
,,Cože?! Ne!" vyjekne.
,,Tak proč si byla u něho v pokoji?" začnu ji vyslýchat.
,,Jen jsme spolu mluvili! Nic s ním nemám!" brání se.
,,Proč ti to nevěřím?" začnu být dost protivný.
,,Jen jsme si povídali... Jak ti to mám sakra dokázat?!" řozkřikne se.
Chytím ji za zátylek a přitáhnu k sobě. ,,Polib mě a- už nebudu pochybovat..." Možná už to je vydírání, ale- proč to nezkusit?
Trhaně se nadechne a udělá to, co jsem žádal.
Po chvíli do jejích úst probojuji jazyk, to se jí však moc nelíbí a chce se odtáhnout. Nedovolím jí to a přitáhnu ji k sobě ještě blíž, ona se začne vzpírat.
,,V-di-" začne odvracet hlavu. ,,EH!"
Daniela Verneová
Když otočím hlavu, ucítím jeho rty na mém krku. ,,Vadime!" začnu ho tlačit od sebe pryč. ,,Pro-sím!" procedím skrz zuby.
Chytí mě a uvězní pod sebou. Co mám dělat?!
Zajede mi rukou pod svetr a i pod tričko, druhou mi drží ruce nad hlavou. ,,Přestaň!" Začnu kopat nohama a cukat sebou. Začne se rozhlížet po pokoji a potom na stole popadne dlouhý drát od nabíječky, začne mě tím svazovat.
,,Pomoc!" křičím. Ruce mi přiváže k rámu postele. ,,POMOC!" volám hlasitěji. Dá mi ruku přes pusu.
,,Pšššt..."
=====
Kookie
Opraveno ✓
ČTEŠ
V ZAJETÍ [MenT • Smusa • VADAK • GoGoManTV • Jmenuju se Martin] CZ
FanfictionPořád nedokážu vstřebat to, co se vlastně stalo. Měl jsem zavolat policii, jen co jsem si na všechno vzpomněl, ale místo toho tu sedím, vzpomínám a mám neskutečnou chuť se tam vrátit - vrátit se za ní. ~~~~~ • rozepsáno ✓ • dokončeno ✓ • v opravě ✓...