Jan Macák/MenT
Celou dobu během videa mezi Vadimem a Martinem vládlo zvláštní napění, ale zatím co Vadim to bral vážně, tak Martin si z toho spíš dělal srandu. A já ani nevím, o co se sakra jedná... Nejhorší je, že to je moje video a já teď stojím přímo mezi nimi...
,,Myslíš, VÁĎO?" řekl Martin a zdůraznil jeho jméno. Podíval se na svoje pití. Vadim se na něho díval vražedným pohledem a potom věnoval jeden o něco milejší pohled kameře.
,,Kluci, nepřesuneme se k další příchuti?" zeptám se opatrně. Oba zabručí něco na styl souhlasu a já se teda otočím a začnu vybírat příchuť. ,,Šátky-" řeknu, oba si ho začnou zavazovat. Vzal jsem si dvě úplně základní plechovky, tedy ty zelené, a dal jsem před každého jednu.
,,To je takovej ten novej, ne?" řekl Vadim a mává okolo sebe prstem.
,,Není, to je ten-" ozve se Martin a potom se zamyslí. ,,Sakra jak jmenuje!" jekne.
,,Jakou má barvu?" řeknu a přejíždím očima chvíli Vadima a chvíli Martina.
,,Červenou?" zeptá se Vadim.
,,Ne, to je ten zelenej!" vykřikne Martin a v tu chvíli se zarazím, protože myslí ten, který právě leží před nimi.
,,Tak jo, vaše finální odpověď?" řeknu a napnutě poslouchám.
,,Ten novej, červenej..." vypadne z Vadima a sundá si šátek.
,,To si děláš prdel?" objeví se na jeho tváři úšklebek když uvidí, co to vlastně pil. Martin má ale ještě šanci.
,,Je to ta původní edice? Ten zelenej?" pokračuje Martin ve svém přesvědčení.
,,Já nevím..." řeknu svým tónem, když lžu. Martin si sundá šátek a začne jásat.
Michala Stránská
Vešla jsem dolů a všimla jsem si, že kluci u baru točí video. Nahodila jsem nechápavý pohled, když Honza začal odpočítávat od deseti. Vadim seděl uprostřed a měl na lžičce vrchovatou porci- čehosi. Martin stál od Vadima na levé straně a Honza na pravé.
,,5, 4, 3, 2, 1," ukončil odpočítávání Honza a hlasitě zakřičel: ,,teď!" a Vadim si lžíci strčil do pusy. Sledovala jsem to s pobaveným úsměvem.
Chvíli to bylo v pohodě ale potom se začal dusit. Honza se začal neuvěřitelně smát a Martin se jen škodolibě usmíval.
,,Kur-" vypustil ze sebe Vadim.
,,Pro-Pros-" ani nedořekl Vadim a s kašlem začal jeho obličej rychle nabírat tmavě rudý odstín. ,,Ho-Honzo-" udělal mezeru ve větě, aby se mohl nadechnout a chtěl pokračovat, ale nepokračoval. Honza mu už chtěl podat pití, ale Martin ho chtěl očividně ještě trápit víc.
Martin Honzovi vytrhl flašku z ruky a šel s ní ještě dál. V tu chvíli mi z tváře úsměv zmizel.
,,Martine prosím-" v očích se mu objevili slzy a začal okolo sebe máchat rukami. Zatím, co se Martin neskutečně smál, Honza a já jsme jen bezmocně přihlíželi.
,,Martine, kurva už!" neovládal svůj slovník. Začal vdechovat studený vzduch pusou, ale asi to jen zhoršil, protože se zapřel rukama o stůl a začal rychle mrkat. Musí ho pálit oči jako čert...
,,Vadime, vedle tebe." ozvala jsem se, ukázala jsem na plechovku vedle něj a Vadim vzhlédl. Otočil se a ze stolku vzal dva už otevřené Monstery. Začal si to lít do pusy.
Vypadalo to, že už to je v pořádku a proto jsem se pousmála, ale Martinovi úsměv trochu opadl. Položil flašku na bar a opřel se. Vadim flašku hned popadl a celou dvoulitrovku vypil. Stejně asi 50% té vody skončilo na zemi a na něm...
,,Děláš si prdel?" upřel svůj zrak na Martina. Martin dvakrát zatleskal a škodolibě se pousmál.
,,Kluci, ukončíme to?" bál se Honza zeptat. Martin si stoupl nalevo, Vadim napravo a Honza byl ve středu.
Ukončili dalšími pár slovy video a Vadim si sedl na schod. Martin zmizel ve svém pokoji. Naznačila jsem Honzovy pokýváním hlavy, aby přišel za mnou.
Zhluboka jsem se nadechla ,,Zaprvé, co to snědl? Zadruhé, co to do Martina vjelo? A zatřetí, to si uklidíte..." řekla jsem tak, aby Vadim první dvě otázky neslyšel. Honza se zasmál a podíval se mi zpříma do očí.
,,Bylo to třetí nejpálivější chilli na světě!" řekl. Zavrtěla jsem na tím hlavou.
,,A dál?" pobídla jsem ho.
,,To nevím, chovali se tak hned, co přišli..."
=====
Novej díl... A je na čas! Pozor! Fanfáry prosím! XDDD
Kookie
Opraveno ✓
ČTEŠ
V ZAJETÍ [MenT • Smusa • VADAK • GoGoManTV • Jmenuju se Martin] CZ
FanfictionPořád nedokážu vstřebat to, co se vlastně stalo. Měl jsem zavolat policii, jen co jsem si na všechno vzpomněl, ale místo toho tu sedím, vzpomínám a mám neskutečnou chuť se tam vrátit - vrátit se za ní. ~~~~~ • rozepsáno ✓ • dokončeno ✓ • v opravě ✓...