Šimon Vojta/Smusa
,,Baterka!" vykřikl jsem. ,,A sem vlezeme oknem... Easy, vidíte? Umím normálně předpovídat hru... Hmmm..." podíval jsem se na čas.
,,No sakra, vždyť natáčím už 43 minut!" udivil jsem se. ,,Tak to budeme muset ukončit! Příště se do toho pustíme hned odtud... Tak... Čus-" řekl jsem a vypnul jsem nahrávání. Ohlédl jsem se na dveře. Mohl bych jít k baru...
Otevřel jsem dveře a podíval se na jednu stranu chodby, následně na druhou. U baru seděla Míša a topila se ve vlastích myšlenkách.
,,Míšo?" šel jsem k ní.
,,Já jsem tak příšerná kamarádka!" hystericky okolo sebe máchala levou rukou a v pravé měla Jacka Danielse. Potom se tak zarazila a koukla na mě. ,,Moc na mě nečum!" řekla a kopla do sebe další rundu.
,,Kolik jsi toho vypila?" řekl jsem a šel jsem za bar.
,,Pár skleniček..." škytla. Tam ležela jedna celá prázdná flaška a na baru ležela z půli vypitá.
,,Děláš si ze mě prdel?" zeptal jsem se, ale na odpověď jsem ani nečekal.
,,A ty si děláš prdel ze mě?" řekla a bouchla rukou do stolu.
,,Já jedu- dó-" nedořekla a vstala od stolu. Podpírala se oběma rukama. ,,-obchodu... Došel Jack Daniels..." dořekla a otočila se. Jakmile se odlepila od stolu hodila držku.
,,Bože, Míšo!" vyjekl jsem a vydal se za ní. Chytil jsem ji za ruku a pomohl jsem zase jí vstát. ,,Musíš jít spát..." šeptl jsem a začal se rozhlížet.
,,Ty musíš jít spát!" řekla a při tom sebou vrtěla a snažila se vymanit z mého sevření. Protočil jsem oči v sloup.
,,Já na to zapomněla, chápeš? Zapomněla!" blábolila.
,,Každý jednou zapomene..." uklidňoval jsem ji a pomalu mířil k mému pokoji. Dovedl jsem ji k posteli a položil ji. Ležela tam a tupě koukala do stropu.
,,Měla bys jít spát..." řekl jsem a ona se podívala na mě.
,,Půjdeš spát se mnou?" sedla si. Zarazil jsem se. Vím, že kdyby byla střízlivá, nic takového by neřekla, ale-
Daniela Verneová
,,To si děláš srandu?! Ty máš dvoupatrový pokoj?!" vyjekl Vadim. Honza se začal smát.
,,Jo, v horním patře mám ložnici a tady, jak vidíte, mám něco jako obývák spojený s pracovnou..." řekla jsem.
,,Vybrala sis pěkný barvy..." podotkl Honza. Celý pokoj jsem měla laděný do černobílé a doplňky byly limetkově zelené.
,,Mám otázku... Kde na to sakra berete peníze?" vyptával se Vadim, když si prohlížel mou knihovnu.
,,Toto bývala firma mého táty, ale protože těch firem má hodně, tak mi dovolil si tuto budovu vzít... Vymalovalo se, přivezl se nový nábytek..." řekla jsem. ,,Všechno to ale zaplatil táta..." vysvětlovala jsem.
,,A o podzemním patře tvůj táta ví?" zeptal se Honza a prohlížel si moje fotky.
,,Ne, zařídili jsme to my, ale ano, z tátových peněz... Táta si prostě svoji dcerunku hýčká..." vysvětlovala jsem a opřela se o zábradlí od schodů.
,,Hele... Když už jsme u toho, jak vás napadlo-" začal Honza. ,,No... Jak to jen říct?" vypadlo z něj a potom na mě koukl. ,,Jak vás napadlo unášet lidi?" řekl nakonec klidným tónem a podíval se na mě.
,,Já-" pohladila jsem se přes zátylek. Sklonila jsem hlavu a dívala jsem se mu na boty.
Přistoupil ke mě, ukazováčkem a palcem mi něžně uchopil bradu a můj pohled nasměroval k němu. ,,Dan..." oslovil mě a já se nad tou přezdívkou docela divila. ,,Už nejsem- naštvaný, jen chci znát pravdu..." začal z lehka. Hypnotizoval mě pohledem.
,,Nejsi naštvaný?" zeptala jsem se.
,,Jak bychom mohli být naštvaní? Je to tu jako v ráji!" přidal se Vadim. ,,Jo, kdybych mohl odejít, odešel bych, bez váhání... Ale nač se napáhat?" dodal pobaveně a Honza přikývl.
Honza mě pustil a já se podívala na hodiny. 24:15...
,,Nechcete dnes přespat tady?" zeptala jsem se mile.
,,Ehmmm... Kde?"
=====
12! To strašně uteklo! No jo, no...
Jinak, doufám, že se vám part líbí a dál to znáte... VOTE, kom...
To je ode mě asi vše, čusík(Teď bych si dala džusík .___.)!
Kookie
Opraveno ✓
ČTEŠ
V ZAJETÍ [MenT • Smusa • VADAK • GoGoManTV • Jmenuju se Martin] CZ
FanfictionPořád nedokážu vstřebat to, co se vlastně stalo. Měl jsem zavolat policii, jen co jsem si na všechno vzpomněl, ale místo toho tu sedím, vzpomínám a mám neskutečnou chuť se tam vrátit - vrátit se za ní. ~~~~~ • rozepsáno ✓ • dokončeno ✓ • v opravě ✓...