Trideset četvrto poglavlje

5.6K 443 109
                                    

Prošlo je  dva tjedna kako se  Mila vratila u  Zagreb , kad se  došla sa mnom  pozdraviti  imale smo jako čudan  razgovor. Stalno  me  proganjaju  njezine  riječi i  savjeti , ali  najviše  me muči  onaj  dio  u kojem  mi govori da  se ne ljutim  na nju i da  su naši  razgovori  ostali  između  nas  dvije. Ništa  mi nije jasno , ali  ako ću vjerovati  njezinim riječima  sve  ću shvatiti kad upoznam njezina sina.  Po njezinoj priči čini se  da  je  odličan  sin i dobra osoba , a  posebno  mi se svidio  jer  je  odlučan  da osvoji  svoju voljenu. Toliko je  voli  da je  kupio  stan  samo da  bi bio u njezinoj  blizini , malo sam  ljubomorna na  nju i  njezinu  sreću. Iako je  već  tjedan dana  u svome  stanu ,  još nisam  uspjela  otići  ga upoznati i  pozdraviti . Stan  sam  vidjela  i dopao mi se kako je uređen, dok me je Mila  vodila  kroz  njega  rekla mi je, da je sav namještaj  sin sam  izabrao, najviše  su mi se dojmile kuhinja i  spavaća soba. Iako je  kuhinja  mala , sva je elegantna i  moderna, opremljena sa svim  potrebnim  pomagalima. A spavaća  soba me je  iznenadila, očekivala sam  mušku hladnu  sobu , a zapravo je  sva topla i  po mome  ukusu , bijeli  namještaj  s plavim i  tirkiznim  detaljima.

da sam  se u jednom  trenutku  zamislila  kako boravim u  njoj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

da sam  se u jednom  trenutku  zamislila  kako boravim u  njoj. Tako da je danas  i to napokon   došlo   na red , taman dok završim  neke   obveze ,  kolači  će biti spremni za  ponijeti kao znak  dobrodošlice . Samo  što  sam  stavila  kolače u pećnicu, zvoni  mi mobitel i  po melodiji znam da je  Marina..

****
Kad sam  ušao u  obiteljsku kuću  i  vidio svoju  majku, bilo  mi je sve jasno. Nikad  je nisam  vidio  takvu, izribala  me kao nekog balavca,  toliko je  bila  ljuta  da je podigla  ruku na  mene. Do tada  me nikad  nije  udarila  ili ošamarila , priznajem  šamar sam  zaslužio nikad  se nisam  tako ponašao prema  svojim  roditeljima, a posebno  prema  majci. Iznenadila me jer je držala Lucinu stranu , a ne moju . Po prvi put sam u majčinim očima vidi stid i bol , vidio sam da sam  je nenamjerno povrijedio . Ali svu frustraciju koja se skupljala u meni , ne samo seksualna nego i radi moje nemoći sam iskalio prvo na Luciji , a onda i na mami . Kad me je ošamarila vidio sam da je nju više zabolio nego mene , ali nije se suzdržala nego mi je rekla.

"Mislim da sam ovo trebala odavno napraviti . Stidi se onako se ne odnosi prema voljenoj ženi koja je slomljena na sve moguće načine ,  ja te nisam  tako  odgojila . Da si je samo vidio poslije svog bijesnog ispada! Imaš da joj se ispričaš i da snosiš popravak razbijene slike . A sada mi nazovi Dragana i reci mu da odmah dođe. "

Nije mi dala ni da  progovorim, tata ju je pokušao smiriti ali ništa . Doslovno je izgleda kao zmajica koja riga vatru na svakom koraku . Bojao sam da će sve pokvariti s Draganom , ali iznenadila me je s svojim pristupom i ponašanjem kad je Dragan došao  . A najgore je to što je bila sama s njime , tako da ne znam šta mu je rekla i šta je saznala . Sljedeća tri dana nije pričala sa mnom , na svaki moj mig i pokušaj je bila čvrsta i odlučna kao stijena . Kad  više nisam znao što da napravim , napokon mi se smilovala i progovorila , ali i tada mi je dala naređenja da dobro pazim kako ću se odnositi prema Luciji i  u   tim trenucima  sam  znao da je  Lucija  dobila  majku . I taman da napusti prostoriju okrene se prema meni i sa svom sigurnošću mi kaže "Dragan nije silovao Luciju u to budi siguran ."  Do kraja tog tjedna završila je s zadnjim detaljima u stanu , napokon je moj stan bio useljiv. Već tjedan dana spavam u svome stanu , ali se još nijednom nisam susreo s Lucijom . Sve se nadam da će ona doći i poželjeti mi dobrodošlicu . I sad dok sam u svome novom uredu umjesto da rješavam papirologiju , ja razmišljam o Luciji i događanjima od prethodna dva tjedna . Ali u tom razmišljanu prekine me zvono i ponadam se da ću ugledati Luciju , ali razočarenje prođe kroz mene kad ugledam Dragana na vratima. Unatoč majčinoj sigurnošću da on nije taj , nisam se ostavio nego sam nastavio kopati dalje uz očevu pomoć , ali ne napredujemo ništa . I svim srcem želim da je majka u pravu , jer je Dragan jedini rođak koji me jako dobro zna i koji je ujedno i moja desna ruka . On je od samog početka uz mene u poslu , kad sam tek krenuo sa otvaranjem firme ,sam  se ponudio da mi pomogle oko pravne procedure jer je to njegova struka. I od tada je on glavni i odgovorni odvjetnik , ali i moj zamjenik . Dragan je vidio moje razočarenje i krene me zafrkavati ...

Ledena kraljicaWhere stories live. Discover now