Dvadeseto poglavlje

9.4K 442 168
                                    

Novo poglavlje je tu, napokon smo došli do njihovih opisa. Nadam se da vas neću razočarati. Uživajte u čitanju. 😘😍💋

Napokon je petak i vrijeme je da svoju ideju provedem. Danas ću Lucu izluditi, ali obećala je da se prepušta u moje ruke. Zapravo u stručne i spretne ruke kozmetičarke i frizera. Dok još jednom prolazim po spisku stvari koje planiram napraviti Luciji, približavam se njezinom stanu. Moj brat Josip me podržava, sigurna sam da će Lucija plijeniti svu pažnju, naravno poslije mladenke. Dok čekam da mi lift stigne samo šibnem Josipu poruku.

„Sa Lucom sam, ne brini se, biti će na vrijeme spremna. Ljubim te. "

„Jedva čekam da je vidim, kad završiš s njom . 😘"

Kao što sam i očekivala, Luca se pokušava izvući.

„Marina, zar baš moram ići? Možeš me ti isfenirati i našminkani, ne bi bilo prvi put da to napraviš. Ne ide mi se nigdje. "

„Mogu, ali neću i ne želim. Ne zaboravi da si mi obećala i prihvatila izazov. Sada samo to ispoštovala, na tebi je da se prepustiš i uživaš. Nema razloga za brigu. Obećavam da ćeš biti zadovoljna konačnim rezultatom. "

„Dobro, idemo! Što prije počnemo, prije smo gotovi. "

Sve se bojim i pomisliti što mi je sve spremila. Tako bi voljela da sam mogla ostati u krevetu i današnji dan prespavati. Znala je da izazov neću moći odbiti, pa je i iskoristila tu prednost. Ponekad bi voljela da je mogu mrziti, ali koliko god da se ljutim na nju, ipak ne mogu. Ipak je to moja Marina. Uzimam svoju torbu, ključeve stana i krenem prema vratima. Dok se vozimo prema odredištu, raspravljamo o nekim sitnicama i dogovaramo se za Josipov rođendan.

„Draga, jesi li ti sebi zabilježila Josipov rođendan?"

"Jesam, zašto?"

„Ovaj put uz kolače, trebat će mu i slani zalogajčići. Hoćeš li stići i moći i njih napraviti?
Ipak samo jedan dio će odnijeti u bolnicu da počasti kolege, a onaj drugi dio bi bio za party iznenađenje skupa sa tortom."

„Znaš da nije problem, samo se moramo konkretno dogovoriti koji kolači i koji slani. Moram si sve zapisati, i to je to."

Dok mi dogovaramo zadnje sitnice oko izbora za Josipov rođendan, primijetim da se Marina parkira pred poznatim spa centrom. Nisam ni uspjela usta otvoriti da se pobunim kad je Marina samo rekla .

„Smatraj ovo ranijim rođendanskim poklonom i uživaj. Ja znam da hoću."

„Ok, ali je definitivno rođendanski poklon. Za rođendan mi više ništa ne poklanjaš. A sad idemo uživati."

Kad su ušle Lucija se osjećala kao da je u nekom drukčijem svijetu, zapravo planeti. Poslije par tretmana već se bila izgubila u nazivima i shvatila je, da bi se lako mogla naviknuti na ovo, pogotovo na masaže i kupke... Odradila je tretmane njege tijela, lica, depilacije, spa manikuru i pedikuru, te masažu tijela.

Poslije svih tih tretmana Luca se osjećala kao preporođena. Ostala je još samo frizura i šminka.

Dok je frizer završavao zadnje detalje njezine frizure Luciji je mobitel zazvonio. Mislila je da se ne javi, ali kad je vidjela da je Želja, odluči da se ipak javi.

„Reci Želja!"

„Luce, oprosti što ti smetam na tvoj slobodni dan. Ali trebam tvoju malu pomoć, ja sam zaglavio u prometu, vraćam se iz Sarajevu, ali neka teška prometna nesreća se dogodila. Neću stići u lokal da preuzmem posebnu isporuku pića. Možeš li je ti preuzeti, i ostaviti u mom uredu?Molim te, dužnik sam ti."

Ledena kraljicaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora