Napokon smo završili s pravnim odredbama, Dragan se normalno ponaša, ali naš odnos nije više onakav kakav je bio. Bojim se da više neće ni biti , čim pokušam započeti razgovor o tome, Dragan kaže da je sve uredu, ali nije. Ne družimo se kao inače, sva naša druženja su poslovna. Htio sam ga pitati što mu je Luca šapnula, ali nisam jer nisam bio siguran hoće li mi uopće odgovoriti. Zato sam ga pratio , s prozora ureda vidio sam kako se odvozi. A s druge strane moja mama šuti, dok je bila u posjeti bila je više s Draganom nego sa mnom . Pokušao sam iz nje izvući o čemu se radi, ali je bila pretvrd orah. Čak sam i tatu zamolio da pokuša otkriti, ali nije uspio. Zapravo već sam odustao od toga, jer jako dobro znam kad moja mama odluči šutjeti o nečemu , nema toga što bi je natjeralo da progovori . Još su mi neke sitnice ostale za dovršiti za projekt , pa ću Lucu posjetiti u miru i završiti naš započeti razgovor . Nakon sat vremena sve sam završio za projekt i napokon mogu otići Luciji , a prije toga svratim u kuhinju po vino . Taman što sam otvorio vrata , čujem da se i Lucina otvaraju, a zatim i glasove. Čujem Lucu kako govori, a po glasu joj osjetim da je plakala..
"Dragane hvala ti što si došao. "
" Luce nema na čemu, ja sam tebi zahvalan. Vidimo se. "
" Vidimo se. "
Čekam da se Lucija vrati u stanu, pa da otkrijem koji se kurac ovdje dešava. Prije mjesec dana je završila u bolnici radi Dragana jer ga nije mogla ni vidjeti , a sad ga poziva u svoj stan. Ovo moram odmah raspraviti s Draganom , zato izađem iz stana i upitam ga gnjevno .
"Dragane koji kurac ovo znači? Šta si radio kod Lucije? Zašto je plakala? "Draganu je neugodno jer sam ga uhvatio, gleda me kao da bi najradije nestao, par sekundi šuti, pa napokon progovori.
" Mislim da nema više smisla skrivati , došlo je vrijeme da saznaš istinu o mome i Lucinom odnosu i ovom posjetu. Najbolje da uđemo u stan , pa ćemo u miru razgovarati , barem se nadam da ćemo uspjeti.. "
Iako bih ga najradije zalijepio za zid i šakama saznao istinu o njihovom odnosu , odlučim se ipak sabrati i civilizirano razgovarati. Jer svjestan sam da drukčije neću saznati istinu, a možda i priliku da popravim naš odnos. Zato ga samo propustim u stan i krenem za njim, vino ostavim na komodi. A uzimam bocu viskija i dvije čaše , sigurno će nam biti potrebno.... Vidim da je nervozan, počeo se i znojiti a mene steže u stomaku jer mi svašta pada na pamet. Natočio sam viski i gledam u njega, kako postaje sve nervozniji, pa dreknem na njega.
"Dragane de prestani , ponašaš se kao da ti je hiljadu mrava u guzici. Vidim da je loše, jako loše zato počni što prije pričati.. "
" Jeste loše je, sve bih dao da ovo ne moram ti reći, ali više ni ja ne mogu šutjeti. Uvjeravao sam te da je između nas dvojice sve po starome, ali nije. Radi ove istine sam te izbjegavao , a da ne spominjem koliko mi je poslovno druženje teško padalo . Sve ti ispričam, ali moraš mi obećati da ćeš ostati smiren kad sve saznaš . Molim te u ime našeg prijateljstva i bratstva do današnjeg dana. Prije nego počnem, moram još jednu osobu uključujućiti u naš razgovor. "
" Dobro, samo više počni.. "
Gledam kako Dragan, zove nekoga i stavlja na razglas, a zatim čujem svoju majku..
" Kako je prošlo s Lucijom? Šta je rekla? "
" Teta sve ti kasnije ispričam, ali trenutno imamo veći problem. Bruno me je uhvatio dok sam odlazio od nje , došao je trenutak istine , ja više ne mogu šutjeti. Stavio sam te na razglas , treba mi tvoja pomoć da ovo izvedem što bezbolnije. "
" Dobro Dragane uz tebe sam. Bruno sine molim te ostani smiren i ne krivi Dragana što ti je šutio. Ja mu nisam dala da priča o tome, sve će ti biti jasno kad čuješ sve. "
ESTÁS LEYENDO
Ledena kraljica
RomanceLucija je skoro pa obična djevojka koja radi u noćnom klubu, svojim ponašanjem je zaradila nadimak "Ledena kraljica". Iako je ona naprotiv baš suprotno od toga, ali njena prošlost ju je natjerala da se tako zaštiti, pa u javnosti ne pokazuje koliko...