⊙Kasper⊙
Prawdziwe dane: Kaspar Faust Zyhiel Smith
Wiek: Nieznany
Gatunek: Anioł
Oczy: Szare
Włosy: Białe
Wygląd: Nosi szarą marynarkę i tego samego koloru kapelusz. Jest szczupły i lekko umięśniony.
Przynależność: Widzący, policja Salem, Pakt czterech światów.
Związki: Siostra Nina (nie żyje), Siostrzeniec Dein (nie żyje)
Opis: Jest on chłodnym i opanowanym mężczyzną. Można odnieść wrażenie, że wszystkich najchętniej by zabił (nie przeczy, że tak nie jest..), a wynika to z faktu stracenia kilka wieków temu wszystkich, na których mu zależało. Obecnie pracującym jako detektyw w miasteczku Salem. Jego partnerem jest Chris, który zawsze informuje go o najnowszych "dziwnych" morderstwach i pomaga w razie potrzeby.
⊙Chris⊙
Prawdziwe dane: Christopher Cole
Wiek: 30
Gatunek: Człowiek/obdarzony
Oczy: Zielone
Włosy: Czarne
Wygląd: Nosi czarna skórzaną kurtkę i tego samego koloru spodnie. Jest wysoki i dobrze zbudowany przez swoje długie treningi.
Przynależność: Policja Salem, Pakt czterech światów.
Związki: Narzeczona Elizabeth.
Opis: Chris ukończył akademię policyjną, jako dodatkowy kierunek wybrał medycynę. Po poznaniu Kaspra jego świat wywraca się do góry nogami. Zostaje on wciągnięty do nieznanego mu i całkowicie obcego świata. Jednak z pomocą jego partnera szybko się uczy i przyzwyczaja do nowej rzeczywistości. Teraz po dziesięciu latach od spotkania białowłosego już nic go nie dziwi. Posiada zdolność kontroli elektryczności, przez incydent w pewnej świątyni.
⊙Lust⊙
Prawdziwe dane: Lust Desire
Wiek: Nieznany
Gatunek: Demon pożądania
Oczy: Fioletowe
Włosy: Długie ciemnofioletowe związane w kucyk lub rozpuszczone do ramion
Wygląd: Szczupły, przystojny mężczyzna ubierający się elegancko niczym hrabia. Widzący widzigo jako człowieka z czterema parami oczu i rogami wystającymi z głowy.
Przynależność: Demony grzechu.
Związki: Bracia Greed, Pride, Sloth, Wrath, Envy, Gluttony,
Opis: Lust gardzi ludźmi traktując ich jako swoje zabawki. Uważa, że to piekło powinno rządzić Ziemią, a pakt zawarty przez jego starszego brata jest bezsensownym i tchórzliwym ruchem. Gustuje zarówno w pięknych kobietach jak i przystojnych mężczyznach. Uwielbia się z nimi bawić i rzucać swój urok, dzięki któremu jego rozkaz jest najważniejszy.
⊙Zaakiel⊙
Prawdziwe dane: Zaakiel Myfs
CZYTASZ
Oczami umarłych
ParanormalWidzący to jedyna osoba, która potrafi wyciągnąć twój zawszony tyłek z Limbo i pomoże trafić ci w zaświaty. Człowiek ni to żywy ni to martwy. Z własnymi codziennymi problemami na głowie. Dodajmy do tego wszechobecne potwory, zjawy, demony i najgorsz...