Vanir
"Skandynawowie uważali go za istotę, która ochrania wioski przed złem i opiekuje się plonami. Bożek ten mieszkał w sadzie. Ludzie stawiali mu ołtarze w postaci stracha na wróble i składali mu ofiary z jednego mężczyzny i jednej kobiety"
Fragment księgi reliktów.
Gatunek: Relikt.
Pożywienie: Ludzkie serca.
Słabość: Spalenie świętego drzewa.
Wielkość: 192 centymetry.
Wygląd: Wyglądem przypomina stracha na wróble. Jego ubiór jest podarty i brudny, zrobiony z lnu. Jego twarz jest szpetna i pozbawiona ust. Zszyta z płatów ludzkiej skóry. Na głowie nosi słomiany kapelusz. Jego ręce zakryte są rękawiczkami do pracy w ogrodzie, a przy boku nosi dwa sierpy.
Występowanie: Sady.
Umiejętności: Jest praktycznie nieśmiertelny, kiedy drzewo jest całe.
Ciekawostki:
- Vanir to bożek strażnik z mitologii Skandynawskiej.
- Spotyka się go bardzo rzadko.
- Nie widuje się więcej niż jednego na sad.
- Są terytorialne.
- Zawsze żywią się jednym sercem mężczyzny i kobiety.
- Kiedy się pożywiają szwy na ich twarzach puszczają i pochłaniają serce w całości.
- Anubis ich nie cierpi.
Chowaniec
"— Im mistrz potężniejszy, tym silniejszy jego chowaniec. Ale pamiętajcie, że dziki chowaniec jest silniejszy od nie jednego czarodzieja."
Fragment wykładu Alissy Menst na temat chowańców.
Gatunek: Relikt
Pożywienie: Jak dla normalnego zwierzęcia.
Słabość: Srebro.
Wielkość: Zależy od postaci chowańca.
Wygląd: Wyglądem nie różnią się od zwykłych zwierząt poza jednym szczegółem. Ich oczy mają neonowy blask.
Występowanie: ???
Umiejętności: Wzmocnienie magii, połączenie z mistrzem, władanie magią.
Ciekawostki:
- Najczęściej występują jako koty, psy, kruki, szczury, pająki, nietoperze lub węże
- Przywiązują się na całe życie do jednego czarodzieja lub czarownicy.
CZYTASZ
Oczami umarłych
ParanormalWidzący to jedyna osoba, która potrafi wyciągnąć twój zawszony tyłek z Limbo i pomoże trafić ci w zaświaty. Człowiek ni to żywy ni to martwy. Z własnymi codziennymi problemami na głowie. Dodajmy do tego wszechobecne potwory, zjawy, demony i najgorsz...