Chapter 4...Βρικολακες...

1.2K 194 54
                                    

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ?????

ΒΡΙΚΟΛΑΚΕΣ????????????

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ...

ΣΚΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΝΑΕΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΟΥ????

ΤΙ ΜΥΡΙΖΕΙ ΕΤΣΙ????αναρωτηθηκα και προχωρησα προς την πισω πλευρα του καναπε οπου υπηρχε ενας ανθρωπος που ειχε σκισμενο λαιμο και παρα πολυ αιμα...

Ω ΘΕΕ ΜΟΥ...ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ???

Εσκυψα διπλα του και βρηκα πιο διπλα ενα πανι...του το εβαλα στο λαιμο για να σταματησει να αιμοραγει τοσο πολυ...

Τα χερια μου γεμισαν αιμα...ωστε αυτο μυριζε τοσο υπεροχα...μυριζε καλυτερα και απο πιτογυρο...

ΤΙ ΛΕΩ????

Blake συνελθε...αυτος ο ανθρωπος χρειαζετε βοηθεια...δεν μπορεις απλα να καθεσε και να μυριζεις το αιμα του...

Δακρυα κυλουσαν πλεον απο τα ματια μου...

Πως εμπλεξα εγω ετσι???

Αυτοι οι ανθρωποι ειναι δολοφονοι...αλλα αποκλειετε να ειναι βρικολακες...δεν υπαρχουν βρικολακες...

Ακουσα παλι την πορτα να ανοιγει...

-Βλεπω βρηκες το δωρακι σου...ειπε ειρωνικα ο Kristian

-Σωσε τον σε παρακαλω...οπως θεραπευσες και εμανα...ειπα με δακρυα στα ματια...και εκεινος ηρθε διπλα μου...

-Λυπαμε πριγκιπισσα αλλα αυτο δεν προκειτε να γινει...εκτος εαν...

-Εκτος εαν τι???

-Πρεπει να πιεις αιμα απο το λαιμο του...αλλα οχι απο εκει που τον εχω δαγκωσει...στην αλλη πλευρα...δαγκωσε τον και πιες αιμα...ειπε και κουνησα αρνητικα το κεφαλι μου

-Οχι...δεν ξερω τι αρρωστημενο παιχνιδι παιζεις αλλα εγω δεν πιστευω σε βρικολακες και μαλακιες...ειπα και το βλεμμα του σκληρηνε...

-Ενταξει αυτο ηταν...τοση ωρα ειμαι καλος μαζι σου αλλα ως εκει...καντο τωρα...ειπε και εθεσε τους κυνοδοντες του σε θεα...

-Αν το κανω θα τον σωσεις???ρωτησα

-Ενταξει ναι θα τον σωσω...

-Ενταξει τοτε...ειπα και χαμηλωσα το προσωπο μου στο λαιμο του...

-Συγγνωμη...ψυθιρισα και βυθισα τα δοντια μου στο δερμα του...

Βλακα...αυτο ειναι υπεροχο...δεν μπορει να σταματησω να πινω το αιμα του...τι μου συμβαινει???

Τελικα ισως και να ειμαι φρικιο...

Στον απεναντι τοιχο υπηρχε ενας καθρευτης...σηκωσα το κεφαλι μου και αντικρισα το προσωπο μου...τα ματια μου ηταν κατακκοκινα και φαινοταν το αιμα να ρεει...οι κυνοδοντες μου μαγικα ειχαν μεγαλωσει και ειχαν γινει πολυ κοφτεροι...

Με φοβομουν...πως κατεληξα ετσι???

Σταματησα επιτελους να πινω και γυρισα προς τον Kristian ο οποιος με κοιτουσε ευχαριστημενος

-Ενταξει...ηπια θεραπευσε τον τωρα...απαιτησα

-Λυπαμε πριγκιπισσα ειναι πολυ αργα...τον σκοτωσες...ειπε απλα και εγω παγωσα...τα ματια μου γεμισαν παλι με δακρυα...

-Οχι....ψελισα...

-Ναι...απαντησε

-Γιατι μου το εκανες αυτο???ρωτησα απελπισμενα με δακρυα στα ματια μου...μου χαμογελασε ειρωνικα αφηνοντας σε κοινη θεα τους κυνοδοντες του και με πλησιασε...

-Γιατι μπορουσα...ψυθιρισε στο αυτι μου χλευαστικα και η καρδια μου εχασε ενα χτυπο...

Πηγε να φυγει μα τον σταματησα...

-Σταματα να φευγεις...απαιτω εξηγησεις...πρωτον τι ειμαι??? Και δευτερον γιατι με εκανες ετσι??? Σταματησε και εμεινε να με κοιταει χαζογελοντας...

-ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΜΟΥ!!!!απαιτησα...

-Ειχα δικαιο...θα γινεις η ιδανικη νυφη...ειπε γελωντας και εφυγε αφηνοντας με με το στομα ανοιχτο...

ΝΥΦΗ???? ΤΙ ΝΥΦΗ????

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΕΝΑ ΣΠΙΤΙ???

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Hey wildkittenακια μου

Τι κανετε???

Εγω ειμαι μια χαρα...

Αρχιζουμε να μπαινουμε σιγα σιγα στην υποθεση...

Λοιπον επειδη ειναι η πρωτη φορα που γραφω κατι παρομοιο μυστηριου και ετσι εξωπραγματικο θα ηθελα να δειχνετε λιγο κατανοηση αν κατι δεν κολλαει τοσο με την πλοκη...ευχαριστω

Ποδοσφαιρο ή μπασκετ???

Λοιπον σε αυτο μια φιλη μου απαντησε ποδοσφαιρο γιατι βγαζουν πιο ευκολα τις μπλουζες...ενταξει θα συμφωνησω λιγο αλλα παιδια εγω προσωπικα προτειμω μπασκετ...αφηστε παιζει και το κρας μπασκετ και τον ειχα δει και τις προαλες...

Θεοςςςςςςςςςςςςςς

Σα χαζο κοιταγα...τελος παντων...

Αστερακι Σχολιακι

Τα λεμε στο επομενο wildkittenακια μου

Kisses Bb❤❤❤

~wildcat136~

Can I Give You A Bite?Where stories live. Discover now