-Πρεπει να παμε να την σωσουμε...ειπα αποφασιστηκα και τα αγορια εγνεψαν...
-Αυτος μαλλον εχει σαγηνευσει τους γονεις της για να την αφησουν να μενει μαζι του οσο αυτοι ταξιδευουν οποτε πρεπει να ειναι σπιτι του...το θεμα ειναι πως θα καταφερουμε να την πεισουμε να ερθει μαζι μας???αναρωτηθηκα
Ολοι μειναμε αμιλητοι να κοιταζομαστε λες και τους ζητησα να μου αναλυσουν την θεωρεια της σχετικοτητας...τωρα αρχιζω να καταλαβαινω τους καθηγητες μας...
-Υπαρχει μια ικασια...ειπε ο Cameron
-Ακουω...
-Εσυ εισαι βρικολακας και μπορεις να θεραπευσεις οπως και ολοι οι αλλοι αλλα το γονιδιο του λυκου μεσα σου σε συνδυασμο με το οτι εισαι η τελευταια της "γενιας" (εννοω blood line) σου υποτιθετε πως μπορει να εξαφανισει την σαγηνευση...ειπε ο Cameron
-Υπαρχει μονο ενας τροπος να το μαθουμε...ειπα και πηρα την τσαντα μου...
-Εισαι σιγουρη για αυτο???ρωτησε ο Kristian
-Απολυτα...ειναι φιλη μου και της το χρωσταω...
-Ενταξει τοτε παμε...ειπε και σηκωθηκε...
Φτασαμε εξω απο το σπιτι του Paul και τα σημαδια εδειχναν πως εκεινος δεν ηταν εκει...ετσι κατεβηκαμε απο το αμαξι και χτυπησαμε την πορτα
Η Emily μας ανοιξε και μου εριξε εκεινο το ψωνισμενο-ξινο βλεμμα
-Τι κανετε εσεις εδω???ρωτησε και εγω με μια κινηση σταθηκα μπροστα της κοιτοντας την μεσα στα ματια...
-Emily εισαι η καλυτερη μου φιλη και με αγαπας...ο Paul ειναι μαλακας και το ξερεις...λυσε τα δεσμα σου...ελευθεροσου απο αυτον...ειπα και προσεξα πως εκεινη την ωρα τα ματια της αλλαξαν λιγο αποχρωση...εγιναν πιο ανοιχτα...χωρις να το περιμενω καθολου με εσφιξε στην αγκαλια της...
-Ευχαριστω...ψυθιρισε και χαμογελασα
-Εγω ευχαριστω...που εισαι ακομα εσυ...αντε παμε γρηγορα να μαζεψεις τα πραγματα σου...μετακομιζεις μαζι μας και εμεις οι δυο πρεπει να κανουμε μια πολυ σοβαρη κουβεντα...ειπα και εγνεψε...
Σε 10' ειχε ετοιμαστει και πηγαιναμε στο σπιτι
Αφου φτασαμε, μπηκαμε μεσα και κατευθυνθηκαμε στο σαλονι οπου ηταν τα αγορια...
-Παιδια απο εδω η κολλητη μου η Emily...Emily απο εδω τα αδελφια του Kristian...o Jason, o Jacob και o Cameron...ειπα δειχνωντας τους...
-Χαρηκα...ειπε και τα αγορια ανταπεδωσαν χαμογελα...
-Πρεπει να κανουμε μια πολυ σοβαρη συζητηση...ειπα
-Blake γυρισες??? Ηθελα να σου μιλησω...ακουστηκε η φωνη της Kathrin πισω μου και γυρισα να την δω...
-Εσυ...ειπε απειλιτικα η Emily δειχνωντας την Kathrin
-Emily τι λες??? Που την ξερεις???
-Αυτη τα εχει με τον Paul...ειναι γκομενα του...καθε βραδυ ερχετε σπιτι μας και το κανουν και εγω αναγκαζομαι να τους ακουω ολο το βραδυ επειδη το σπιτι εχει την χειροτερη δυνατη ηχομονωση...ειπε και εμεινα με το στομα ανοιχτο...
Προσπαθησε να ξεφυγει τρεχοντας αλλα τα αγορια την επιασαν και την πηραν να την δεσουν στο υπογειο...
-Emily πηγαινε να κοιμηθεις...θα συζητησουμε αυριο...ειπα και εγνεψε αγκαλιαζοντας με πριν φυγει...
Κατεβηκα στο υπογειο οπου την ειχαν δεσει χειροποδαρα και ολοι την κοιτουσαν με μισος...
-Ωρα να κανουμε μια κουβεντουλα...ειπα απειλιτικα...
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Hey wildkittenακια μουΤι μου κανετε???
Ξερω ηταν πολυ μικρο το παρτ αλλα δεν ειχα και πολυ εμπνευση...
Η πονηρη μουσιτσα η Kathrin ξεσκεπαστηκε...
Και η Emily επεστρεψε...
Αστερακι Σχολιακι
Τα λεμε στο επομενο wildkittenακια μου
Kisses Bb❤❤❤
~wildcat136~
ESTÁS LEYENDO
Can I Give You A Bite?
Novela JuvenilΗ Blake ειναι μια 17χρονη κοπελα που μενει στο Τοροντο. Εχει μια πολυ καλη κολλητη που ονομαζετε Emily αλλα δυστυχως για αυτην δεν την βλεπει σχεδον ποτε. Ειναι πολυ κλειστη σαν χαρακτηρας και περναει πολλες ωρες της ημερα της στο νεκροταφειο οπου...