Help

943 74 49
                                    

Κοριτσια θελω την βοηθεια σας. Ετοιμαζω δυο νεες στοριες για οταν τελειωσει αυτη και δεν ξερω ποια να αρχισω...θα σας γραψω τις περιληψεις και των δυο και πειτε μου σας παρακαλω ποια σας αρεσει ποιο πολυ.

1η "Dear Diary"

Αγαπητο μου ημερολογιο...
Το θεωρω απιστευτα ηλιθιο που καθομαι και γραφω αλλα δεν μου εχει μεινει να κανω κατι αλλο. Πρεπει να μιλησω σε καποιον. Τα κοριτσια ειναι φιλες μου και θα ηθελαν να με ακουσουν αλλα δεν θα καταλαβουν. Εκεινες ειναι δημοφιλεις και ολοι τις συμπαθουν. Οι γονεις τους πεθαναν για αυτο κατεληξαν στο ορφανοτροφειο. Δεν τις παρατησαν οπως παρατησαν εμενα. Για αυτο πρεπει να βγαλω απο μεσα μου ολα οσα νιωθω. Να πω την ιστορια μου. Και τι καλυτερο απο καποιον που σιγουρα δεν θα αποκαλυψει τιποτα πουθενα. Νομιζω πως πριν να αρχισω να σου μιλαω για γεγονοτα θα πρεπει να γνωριστουμε λιγο καλυτερα. Το ονομα μου ειναι Μελινα, ειμαι 17 χρονων και ζω σε ορφανοτροφειο. Οι γονεις μου με εγκατελειψαν οταν ημουν τεσσαρων. Σε ενα χρονο θα φυγω επιτελους απο αυτο το κωλομερος. Και θα ειμαι ελευθερη να ζησω τη ζωη μου οπως εγω την θελω. Θα ξεφυγω απο ολες τις ψηλομυτες συμμαθητριες μου και τους μαλακες συμμαθητες μου που πιστευουν πως επειδη εχουν ενα σπιτι και μια οικογενεια ειναι ανωτεροι απο εμενα. Το εχω σιχαθει πια αυτο. Ειναι εξοργιστηκο. Ενταξει, οι γονεις μου με παρατησαν, δεν με ηθελαν, αλλα εσυ παλιο πουτανα δεν εχεις κανενα δικαιομα να μου το χτυπας. Οσο για σενα παλιο μαλακα που εχεις ολα τα playstasion και εναν ολοκαινουριο υπολογιστη μπορεις ελευθερα να τα βαλεις στον-πηγα να γραψω οταν η πορτα ανοιξε και οι συγκατικοι μου μπηκαν μεσα...γαμωτο παντα στο καλυτερο με κοβουν...

Αυτο ειναι και σε αυτη την ιστορια εχω γραψει ηδη το πρωτο παρτ αλλα δεν το εχω δημοσιευσει.

2η "Bad Boys change for Good Girls"

Ειναι η τελευταια χρονια στο γυμνασιο για την Ναταλια και εκει που πιστευε πως δεν μπορει κατι χειροτερο να συμβει μερικοι 17 χρονοι περνουν μεταγραφη απο ενα αλλο σχολειο και ερχονται στην ταξη της. Ναι 17χρονοι επειδη ειναι τοσο καλα παιδια που εχουν μεινει αρκετες φορες στην ιδια ταξη επειδη δεν θελουν να τους αποχωριστουν αν με καταλαβαινετε. Τα πραγματα βεβαια θα γινουν ακομα χειροτερα οταν εκεινη θα αναγκαστει να καθετε με τον χειροτερο απο αυτους επειδη ως απουσιολογος, καλο παιδι και υποδειγμα μαθητριας ειναι καθηκον της να τον στρωσει...ας της ευχηθουμε ολοι περαστικα και καλη επιτυχια.

{...}

-Μ-μπορεις να π-πας πιο κει???ρωτησα με δυσκολια και χαμογελασε πονηρα

-Γιατι μωρο μου σε αναστατωνει η τοσο κοντινη μας επαφη???

-Θα θελες...ειπα και συνεχισε να χαμογελαει ενω μετακινησε την καρεκλα του και κολλησε σχεδον πανω μου...

Αχχχ Παναγια μου

Η ιδεα για αυτην μου ηρθε προχθες και δεν εχω γραψει ακομα το πρωτο παρτ. Οποτε πειτε μου πλιζ ποια σας αρεσει πιο πολυ για να πραξω αναλογα.

Ααα και επισης θα ηθελα να μου πειτε ενα αγοριστικο ονομα που να θυμιζει μαναρι-μαλακα-πεφτουλα γιατι δεν ξερω πως να ονομασω τον 17χρονο στην δευτερη ιστορια.

Αυτα.

Ευχαριστω πολυ.

Kisses Bb❤❤❤

~wildcat136~

Can I Give You A Bite?Where stories live. Discover now