~Προειδοποιηση: Αυτο το παρτ ισως να σας προκαλεσει κλαμα...επισης πριν αρχισετε την αναγνωση βαλτε το τραγουδι πανω να παιζει~
Kristian's Pov
Οχι ρε γαμωτο...
Την πλησιασα και την αγκαλιασα...ετρεμε ακομα...
-Την πονεσες???ρωτησα μεσα απο τα δοντια μου
-Ρωτα την ιδια μου απαντησε χαλαρα...
-Blake?
-Οχι ειμαι ενταξει...ειπε και την εσφιξα πιο πολυ πανω μου...
Το δυνατο μου κοριτσι...ποσα ακομα θα πρεπει να τραβηξει...
-Ασε με τουλαχιστον να την παρω μαζι μου...τον παρακαλεσα...
-Δεν γινεται...θα ερθει μαζι μου...αποχαιρετηστητε και θα φυγουμε...ειπε και δυστυχως δεν μπορουσα να κανω κατι παραπανω...
Την εσφιξα στην αγκαλια μου και της χαιδευα τα μαλλια...
Εκλεγε βουβα...μπορουσα να το καταλαβω...
Δεν της αξιζε ολο αυτο...δεν επρεπε να συμβει...
-Σσσστ...ολα θα πανε καλα...θα εισαι καλα...μην ανησυχεις για εμενα...της ψυθιρισα και πλησιασα τα χειλη μου στα δικα της...
-Θα τον σκοτωσεις???ρωτησε τον Paul με κλαμμενα ματια αναφερομενη σε εμενα...
-Πρεπει να το κανω...απαντησε...
-Οχι...σε παρακαλω...ασε αυτον και τα παιδια να ζησουν...θα φυγουν μακρια και δεν θα σας ξαναενοχλησουν...εαν το κανουν μπορεις να σκοτωσεις και εμενα μαζι τους σε παρακαλω...ειπε και την σταματησα...
-Οχι Blake δεν θα βαλεις ενεχειρο τη ζωη σου...
-Θα το κανω αν μπορω ετσι να σιγουρεψω την ασφαλεια σου και την ασφαλεια των παιδιων...ειπε κλαιγοντας και συνεχισε...
-Paul τι λες???ρωτησε με την ελπιδα ζωγραφισμενη στα δακρυσμενα ματια της
-Ενταξει...αλλα αν ξανασταθουν εμποδιο θα αναγκαστω να σκοτωσω και εσενα...εαν δεν ξαναεμφανιστουν θα ζησεις ωραια και καλα τη ζωουλα σου σαν γυναικα μου...ειπε και ακουσα την Blake να αναστεναζει...
-Ενταξει...απαντησε και δακρυα πλεον κυλουσαν και απο τα δικα μου ματια
-Πρεπει να φυγουμε τωρα ομως...ειπε ο Pau και η Blake εγνεψε
-Maya...σε συγχωρω...ειπε η Blake στην Maya που στεκοταν στην ακρη του δωματιου και εκλεγε χωρις σταματημο...
ESTÁS LEYENDO
Can I Give You A Bite?
Novela JuvenilΗ Blake ειναι μια 17χρονη κοπελα που μενει στο Τοροντο. Εχει μια πολυ καλη κολλητη που ονομαζετε Emily αλλα δυστυχως για αυτην δεν την βλεπει σχεδον ποτε. Ειναι πολυ κλειστη σαν χαρακτηρας και περναει πολλες ωρες της ημερα της στο νεκροταφειο οπου...