Chapter 11...Μερεντα

1.2K 179 59
                                    

Blake's Pov

-Και τωρα οι δυο μας...ειπε πονηρα κλεινοντας μου το ματι και με πλησιασε...

Αφησα το κινητο μου στο κομοδινο διπλα μου και εκεινος βρηκε ευκερια και με καβαλησε.

-Ωστε ο Cameron ειναι πιο ωραιος απο εμενα??? ρωτησε αισθησιακα στο αυτι μου κατι που εστειλε ενα ριγος στο κορμι μου.

Κατεβηκε στον λαιμο μου και αρχισε να αφηνει υγρα φιλια εκει...

-Kristian...αναστεναξα και βασικα ουτε εγω η ιδια δεν ξερω αν τον παρακαλεσα να σταματησει ή να συνεχισει.

Τον ενιωσα να χαμογελαει στο λαιμο μου και συνεχισε αυτο που εκανε.

Κατεβασε τα χερια του στην ακρη της μπλουζας μου και με μια κινηση μου την ειχε βγαλει...κατεβηκε στο στερνο μου και αρχισε να με φιλαει και εκει οταν...

-Παιδια σορρυ που σας το χαλαω αλλα θα πρεπει να περιμενετε ενα χρονο και ενα γαμο για να γινει αυτο...ακουστηκε η φωνη του Cameron απεξω απο την πορτα και ο Kristian αναστεναξε...

-Αδελφε

-Ελα...απαντησε ο Cameron

-Σε μισω...ειπε και γελασα...τον πλησιασα και τον φιλησα απαλα...

-Ελα να κοιμηθουμε αγκαλιτσα, του ειπα και κατσουφιασε

-Καλα, ειπε μετα απο αρκετη ωρα και εμοιαζε με μωρακι που του πηραν το γλυφιτζουρι...αχουτο το γλυκουλι μου

-Μπορεις ομως να μην βαλεις την μπλουζα σου??? Με παρακαλεσε

-Μα θα κρυωσω

-Θα σε εχω εγω αγκαλιτσα...ειπε και χαμογελασα

-Καλα τοτε ενταξει...απαντησα και χαμογελασε...

Ξαπλωσα στο κρεβατι και το παραδειγμα μου ακολιυθησε και εκεινος ενω με το χερι του με τραβηξε κοντα του και με εκλεισε στα στυβαρα του χερια...

-Καληνυχτα...ψυθιρισα

-Καληνυχτα Elina...ειπε και εμεινα κοκκαλο...

Τι στο καλο???

Ποια ειναι η Elina???

ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ

Τωρα ροχαλιζει κιολας το γαιδουρι. Τον μουτζωσα, σηκωθηκα, φορεσα την μπλουζα μου και κατεβηκα κατω.

-Γαμωτο ηλπιζα να ειχε κατεβει χωρις μπλουζα...ειπε ο Jacob γελωντας οταν με ειδε ανταπεδωσα και καθησα στον καναπε κοιτωντας επιμονα τον Cameron.

Can I Give You A Bite?Where stories live. Discover now