-Αουτςςςςςςς...ουρλιαξε απο το χαστουκι που της εριξα στο προσωπο
-Η υπομονη μου αρχιζει να εξαντληται Kathrin...πες μου οτι ξερεις...απαιτησα και εκεινη εφτυσε τα παππουτσια μου...
-Δεν προκειτε να πω ουτε σε εσενα ουτε στο μαλακα τον γκομενο σου τιποτα...φωναξε και αρχισε να γελαει σαν ψυχοπαθης...
-Τι???ρωτησα νευριασμενα
-Δεν ξερεις απολυτος τιποτα για την υπαρξη σου...τοσα μα τοσα πραγματα που δεν εχεις ανακαλυψει...ειναι ξεκαρδιστικο ειπε ενω συνεχιζε να γελαει...
-Τι εννοεις???ρωτησα και μου ειχε γυρισει το ματι
-Θα καταλαβεις αργα ή γρηγορα...ειπε και εγω εφυγα απο το δωματιο μαζι με τα αγορια και εννοειτε πως την κλειδαμπαρωσαμε εκει μεσα
-Τι λετε να εννουσε???ρωτησα αλλα η Maya(στην οποια τηλεφωνησαμε μολις ανακαλυψαμε την Kathrin) μου εκανε νοημα να σταματησω ενω πηγε να κλεισει την πορτα και αναψε μερικα κερια αρχιζοντας να ψελνει
-Xġijī øŀšģĵę ňüēšå hġšŧêķłö...ειπε και τοτε μου εκανε νοημα πως μπορω να μιλησω
-Προς τι ολο αυτο???ρωτησα
-Αφου ειναι βρικολακας μπορουσε να μας ακουσει αλλα τωρα δεν μπορει εξαιτιας της μαγικης προστασιας
-Ααα οκ...τι εννουσε με το οτι δεν ξερω τιποτα για εμενα???
-Μαλλον ειναι καποια πραγματα σχετικα με την προφητεια τα οποια δεν γνωριζουμε επειδη ο πατερας μας κρατησε ολα τα βιβλια για την προφητεια με αποτελεσμα να εχουμε κενα στις γνωσεις μας προς εσενα...ειπε ο Kristian και ειδα το προσωπο της Maya να φωτιζεται...
-Εγω τα εχω αυτα τα βιβλια...ειπε ενθουσιασμενα
-Τι???ρωτησαμε ολοι μαζι
-Ο πατερας σου τα εδωσε στην γιαγια μου πριν αποκτησουν την εχθρα μεταξυ τους...την οποια εχθρα δεν ξερω ακομα γιατι την ειχαν. Αυτα τα βιβλια ειναι στο σπιτι της γιαγιας πρεπει να παμε να τα παρουμε...ειπε και ολοι γνεψαμε...
-Ωραια παμε...ειπε ο Kristian και αυτος μαζι με εμενα και την Maya μπηκαμε στο αμαξι και αρχισαμε να κατευθυνομαστε προς το σπιτι της γιαγιας της Maya
Φτασαμε και η Maya μπηκε μεσα οπως και εγω...ο Kristian δεν ηρθε μεσα και απλα περιμενε απεξω ως δειγμα σεβασμου προς την γιαγια που δεν θα ηθελε να βρεθει αυτος στο σπιτι της...
Μπηκαμε μεσα και η Maya εμεινε να με κοιταει με την θλιψη ζωγραφισμενη στα ματια της...
-Τι συμβαινει???ρωτησα και της χαιδεψα την πλατη...
-Λυπαμε...αναγκαστηκα...θα του εκανε κακο...ειπε και ενα δακρυ κυλησε στο μαγουλο της...
-Δε καταλαβαινω ειπα και ενιωσα δυο χερια στην μεση μου...
-Kristian...ειπα
-Ξαναμαντεψε γυναικακι μου...ειπε και το αιμα παγωσε στις φλεβες μου...
Fuck
Kristian's Pov
Μα καλα τι κανουν τοση ωρα...
Δεν παιζει θα μπω μεσα να δω...
-Blake, Maya...που ηστε???ρωτησα με το που μπηκα μεσα.
Απαντηση δεν ελαβα...
-Blake!!! Maya!!! Ξαναφωναξα και αρχισα να ψαχνω ολο το σπιτι...
Εφτασα στην κουζινα οπου ειδα πανω στο ψυγειο κωλλημενο ενα χαρτακι...
Αδελφε ελπιζω να μην σε πειραζει που δανειστικα λιγο το γυναικακι μου...απλα σημερα θα παρουν φωτια τα πατωματα...αν καταλαβαινεις τι εννοω ;)
Ελεγε το χαρτι και με το που το διαβασα μου ανεβηκε τι αιμα στο κεφαλι...
Fuckkkkkkkkk
Εβγαλα το κινητο μου και πηρα τηλεφωνο τον Cameron...
-Cameron εχουμε προβλημα...
~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~
Hey wildkittenακια μουΤι μου κανετε???
Ιιιιιι η Maya ειναι προδοτρα...αλλα μηπως οντως αναγκαστηκε???
Τι λετε να γινει στο επομενο???
Αστερακι Σχολιακι
Τα λεμε στο επομενο
Kisses Bb❤❤❤
~wildcat136~
ESTÁS LEYENDO
Can I Give You A Bite?
Novela JuvenilΗ Blake ειναι μια 17χρονη κοπελα που μενει στο Τοροντο. Εχει μια πολυ καλη κολλητη που ονομαζετε Emily αλλα δυστυχως για αυτην δεν την βλεπει σχεδον ποτε. Ειναι πολυ κλειστη σαν χαρακτηρας και περναει πολλες ωρες της ημερα της στο νεκροταφειο οπου...