Chapter 19...Εισαι φιλη μου πλεον

996 171 36
                                    

Blake's Pov

Ξυπνησα σε ενα κρεβατι το οποιο δεν αναγνωριζα...δεν θυμαμε τιποτα...που ειμαι ή πως βρεθηκα εδω...

-Καλα ξυπνητουρια στην αγαπη μου...στην γυναικαρα μου...στη συζηγο μου...ακουσα και γυρισα για να αντικρυσω τον Paul

-Paul...τι εννοεις???

-Να πριν λιγες ωρες εμεις οι δυο παντρευτηκαμε...οποτε το μονο που μενει για να εκπληρωσω την προφητεια ειναι εσυ και εγω σεξ...ειπε και η καρδια μου εχασε εναν χτυπο...

-Μην ανησυχεις καρδια μου...θα σε προσεχω...δεν θα ειμαι τοσο αγριος...ειπε κοιτωντας με πονηρα και ενιωσα να ανακατευομαι...

-Αρχισε να πλησιαζει και προσπαθησα να κουνηθω οταν συνειδητοποιησα πως ειμαι δεμενη...

Με μια κινηση ηρθε πανω μου και φακρυα αρχισαν να κυλουν απο τα ματια μου...αρχισε να με φιλαει στον λαιμο και εβγαλε την μπλουζα του...στη συνεχεια ακολουθησε η δικη μιυ μπλουζα οπου αρχισε να φιλαει την κοιλια μου και το στερνο μου...αρχισε να κατεβαινει και να καταβαινει μεχρι που εφτασε στην αρχη της φορμας μου...και αρχισε να την κατεβαζει φιλοντας το εσωτερικο των μηρων μου...εγω δεν ειχα σταματησει λεπτο να κλαιω και να τον παρακαλαω να σταματησει...αρχισα να κουνιεμε παρα πολυ με αποτελεσμα τα χερια μου να τριφτουν με τα σκοινια και να ουρλιαξω απο πονο...

-Οχι οχι οχι...δεν θα αφησω τα σκοινια να μου παρουν την δοξα...μονο εγω θα σε κανω να ουρλιαζεις απο πονο...ειπε σαν ψυχοπαθης δολοφονος και εγω συνεχισα να κλαιω...πλεον δεν εβλεπα τιποτα απο τα δακρυα που γεμισαν τα ματια μου...

Την στιγμη που πηγε να μου κατεβασει το εσωρουχο ακουσα μια πορτα να ανοιγει...

-Φυγε αμεσως απο πανω της...ακουστηκε η φωνη του Kristian...

-Αδελφε πως μας βρηκες???

-Μα με την βοηθεια μου φυσικα...ακουστηκε η φωνη της Maya

-Maya???

-Ω ναι...ετοιμασου να φας χωμα "ęľ mīňţŏũş øŕīåfťä prŏšpėřô" ειπε η Maya και ακουστηκε ο Paul να φωναζει...

-Τωρα ποιος ουρλιαζει απο πονο μαλακα???ρωτησε ο Kristian και τον ακουσα να με πλησιαζει. Ελυσε τα σκοινια και εγω σκουπισα τα ματια μου για να τον δω...χωρις να πει τιποτα εβγαλε την ζακετα του, με σκεπασε και με αγκαλιασε ενω εγω συνεχισα να κλαιω...

-Σσστ...ηρεμησε καρδια μου...ειπε ενω με πηρε στα χερια του σαν νυφη για να φυγουμε...ειδα τον Paul αναιστητο στο πατωμα και εχωσα το κεφαλι μου στον λαιμο του Kristian οπου ενιωθα ασφαλεια και ζεστασια...

Με εβαλε στα πισω καθισμετα ενος αμαξιου μαζι με την Maya η οποια με αγκαλιασε και ο Kristian πηγε μπροστα για να οδηγησει...

-Ευχαριστω...ειπα στην Maya

-Για ποιο πραγμα γλυκια μου???ρωτησε ενω μου χαιδευε τα μαλλια

-Που ηρθες να με βοηθησεις παρολο που δεν συμπαθεις και ιδιαιτερα τον Kristian.

-Δεν χρειαζετε να με ευχαριστεις. Εισαι φιλη μου πλεον...οτι και αν χρειαστεις ειμαι εδω...ειπε και την εσφιξα ποιο πολυ στην αγκαλια μου...

Το αμαξι σταματησε, ο Kristian κατεβηκε και με πηρε στην αγκαλια του οδηγοντας με στο σπιτι.

Στο σαλονι περιμεναν τα αγορια και φαινονταν ταραγμενοι...

-Blake εισαι καλα???ρωτησαν οταν μας ειδαν και εγνεψα...

-Εσυ και αυτος δεν εεε...ρωτησε ο Cameron

-Οχι δεν εγινε τιποτα παραπανω απο μερικα φιλια...ειπα και ολοι αφησαν μια ανασα...

-Θες να πας να ξαπλωσεις???με ρωτησε ο Kristian

-Οχι βασικα πιναω...εχω να πιω αιμα πολυ καιρο...ειπα και εγνεψε ενω με αφησε στον καναπε και κατευθυνθηκε στην κουζινα...

Γυρισε με ενα σακουλακι αιμα και αρχισα να πινω λαιμαργα...

Ενω ενιωθα την ενεργεια μου να αυξανετε...

-Πως με βρηκατε???ρωτησα

-Χθες που σου εδωσα να πιεις το αιμα μου και εγω ηπια το δικο σου το αιμα μας κατα καποιο τροπο ενωθηκε ετσι η Maya μπορουσε να σε εντοπισει μεσω εμου...ειπε ο Kristian και εγνεψα...

-Νομιζω πως τωρα ειναι ωρα για υπνο...καληνυχτα...ειπα και σηκωθηκα...

-Καληνυχτα...απαντησαν ολοι μαζι...

Πηγα στο δωματιο μου εβγαλα την ζακετα του Kristian φορεσα τις μπιτζαμες μου και επεσα για υπνο...περιττο να πω πως κοιμηθηκα με την μια...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hey wildkittenακια μου

Και αλλο σημερα...

Δεν ειναι πολυ μεγαλο αλλα νομιζω πως χαρηκατε με αυτο το παρτ...

Οσο περναει ο καιρος τοσο περισσοτερο συμπαθω την Maya

Ποιος ειναι ο αγαπημενος σας ηθοποιος???

Αστερακι Σχολιακι

Τα λεμε στο επομενο wildkittenακια μου

Kisses Bb❤❤❤

~wildcat136~

Can I Give You A Bite?Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt