POV. Isa
~ Ik loop samen met Hayes richting het strand. Als we er zijn, blijft hij staan en zegt hij: "Isa? Ik moet je iets vertellen. Ik vind je leuk." Ik kijk hem ongelovig aan, langzaam leun ik naar voren en...~
De wekker gaat. Waarom moet dat nou altijd gebeuren als we bijna... nou ja laat maar. Langzaam sta ik op en maak me klaar voor school. Als ik klaar ben pak ik snel mijn tas, mijn eten prop ik erin en pak een appel. Ik pak mijn fiets en fiets naar school.
Ik druk op de deurbel, aangezien ik mijn sleutels weer eens vergeten ben. Na zo'n 5 minuten is er nog niemand. Fijn! Niemand thuis. Dan maar naar Tess, mijn beste vriendin. Onderweg op de fiets bel ik haar. "Hey Tess!" "Hey, wassup!" "Ja, daar belde ik dus voor, euhm, kan ik naar jou komen?" "Hoezo? Is er iets gebeurd ofzo?" "Nee, maar ik ben mijn huissleutel weer eens vergeten, en er is niemand thuis..." "Ja is goed, slimbo, kom deze kant maar op!" "Kee, tot zo! Bye!" zeg ik en hang op. Wat moet ik toch zonder haar? Als ik aan kom zie ik de fietsen van onze hele squad. En waarom ben ik niet uitgenodigd? Ik loop naar binnen en zie ze allemaal zitten. Tess, Luna, Mike, David, Skyler, Tristan en Bas. "Zozo, en waarom ben ik als enige niet uitgenodigd?" vraag ik quasi-kwaad. "Uhm, omdat...ik heb geen idee." zegt Tristan twijfelend. "Kom op Trix ik weet dat je iets achterhoudt." zeg ik. Hij vindt me leuk, dat heeft hij me zelf vertelt, daarom lach ik naar hem, zodat hij het wel zegt. "Oke." zucht hij. "We wilden even praten over iets waar je moeder het met ons over had, maar dat weet jij nog niet dus zeiden we niks." zegt hij zuchtend. Ik knik blij, omdat ik weet dat hij een zwak heeft voor mijn lachjes. "Gast!" roept David. "Sorry, ik kan gewoon niet tegen die lach." zegt Tristan en hij wordt rood. "Er is niks om je voor te schamen Trixie, ik wist het toch al!" zeg ik en ga naast hem zitten. Alleen ik mag hem Trix of Trixie noemen, waarom ik het doe weet ik niet, het is gewoon grappig. "Euhm ja..." mompelt hij. "En nu graag wat ik nog niet weet waar jullie over wilden praten!" zeg ik duidelijk. Bas zucht. "Dat moet je moeder jezelf maar vertellen." Precies op dat moment belt mijn moeder me. "When you're talking about the devil..." zucht ik. Snel loop ik naar de gang en neem op.
POV. Tristan
Ik kijk Isa na als ze wegloopt. Ze is zo mooi! Waarom kan ze nou niet gewoon de mijne worden? "Starende ogen zijn verliefd!" roept Skyler. "Sky! Das oud nieuws! Iedereen wist dat Tristan op Isa is." zegt Luna plagend. Ik kijk haar met een dodende blik aan. "Sorry!" mompelt ze.
POV. Isa
"Liefje? Waar ben je?" "Bij Tess, hoezo?" "Kun je naar huis komen, ik moet je wat belangrijks vertellen." "Ben onderweg!" "Tot zo!" Ik hang op. Was dit waar de squad zich druk over maakte? Ik loop de kamer weer in en zeg tegen ze dat ik weg moet omdat mijn moeder wil praten. Van elke kant krijg ik wel een 'doei' of 'tot morgen' naar mijn hoofd gesmeten. Snel fiets ik naar huis.
~Jaa, wat zou haar moeder te zeggen hebben?
Nou, dit is dus het eerste deel, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik probeer zo gauw mogelijk weer te plaatsen, maar ik beloof niks want ik heb het ook heel druk met school enzo... ❤~
JE LEEST
Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}
FanfictionMaak kennis met Isabella, 15 jaar oud. Een hele grote fan van MagCon, en haar grootste droom is om een van hen, of het liefst allemaal te ontmoeten. Natuurlijk gaat dat nooit gebeuren, want hoe groot is die kan nu? Althans, dat denkt ze...