Jow im back bitchass 😏 jk.. hier is het nieuwe deel 😋
_________________________Ze zitten op bed, met hun armen om elkaar heen. "Ahw!" zeg ik zacht. Ze horen het toch, want Isa kijkt me aan met een dodelijke blik. Ik begin te lachen. "Jullie zijn wel schattig samen!" lach ik. "Maar Hayes als je haar breekt breek ik al je botten in je hele lijf!" zeg ik daarna heel serieus. "Ik breek haar niet, daar is ze te lief, mooi, leuk, knap, schattig-" ik onderbreek Hayes. "Oké oké zo kan hij wel weer hè?" Ik gebaar naar de rest dat we ze even met rust moeten laten.
P.O.V ISA
De rest loopt allemaal weg. Dan kijk ik Hayes vragend aan. "Wat is er?" vraagt hij. "Je bent niet meer verdrietig!" zeg ik blij. "Oke, dit klinkt stom.. maar.. ik huilde omdat... ik bang was dat iemand anders van de groep... euhm.. je leuk ging vinden en jij hem..." zegt hij verlegen. "Luister Hayes. Ik ben al 2 of 3 jaar fan van jou en ook wel van MagCon maar het meeste van jou en Nash. De rest is leuk, en Nash ook wel, maar of ze zijn te oud en niet zo leuk als jij of ze zijn te jong en niet zo leuk als jij of ze zijn gewoon niet leuk." Zeg ik tegen hem. Hij wordt gelijk helemaal vrolijk en hij zoent me weer. "Isa?" vraagt hij als hij terug trekt. "Hm?" mompel ik. "Wil je vanavond met mij op date?" vraagt hij. "Ja! Tuurlijk!" Hij knuffelt me. "Trek iets aan wat je zelf mooi vindt en wat lekker zit! Om 6 uur sta ik bij je huis!" zegt hij enthousiast. Het lijkt wel alsof hij het al gepland had. "Oke. Enneh... wat zijn we nu?" vraag ik verlegen. "Euhm... nou.. ik wilde het eigenlijk vanavond doen. Maar ik doe het nu gewoon. Lieve Isa, wil je mijn vriendin zijn?" "Tuurlijk!" zeg ik waarna ik hem nog een keer zoen. "Tot vanavond!" zeg ik en ik loop weg. Als ik beneden ben zeg ik: "Mahogany? Ik heb vanavond een date!" Ze begint te gillen. "Eindelijk heeft Hayes het gevraagd! Ik dacht t al wel!" "Uhm nee, ik heb iemand ontmoet vanmiddag in het park. Hij vroeg me op een date." zeg ik. "Oh." "Nee grapje Hayes vroeg me! En hij zei: ik wilde het eigenlijk vanavond doen, maar wil je mijn vriendin zijn?" zeg ik blij. "Wat zei je?" "Nee, want ik ken hem nog niet zo lang enzo..." zeg ik weer. "Nee daarom zoenden jullie vanmiddag! Waarom zei je nee? Je houd van hem en hij van jou!" zegt ze geschokt. "Meid, jij moet leren wat sarcasme is. Tuurlijk zei ik ja wat denk jij dan?" "Gelukkig!" "Ik ben blij voor jullie!" zegt Nash.
____________________Hello! Its me... nee grapje. Dit keer kort deeltje want ik wou updaten en ik wist niet precies waar ik dit deel moest eindigen enzo! Mkay bye ❤
Ps. Check mn nieuwe boek 😋 do you wanna meet?
Byee 💓
JE LEEST
Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}
FanficMaak kennis met Isabella, 15 jaar oud. Een hele grote fan van MagCon, en haar grootste droom is om een van hen, of het liefst allemaal te ontmoeten. Natuurlijk gaat dat nooit gebeuren, want hoe groot is die kan nu? Althans, dat denkt ze...