*Daar ben ik weer! Euhm ja enjoy!*
"Wakker worden pretty!" zegt er iemand. Ik doe mijn ogen open en kijk recht in die van Hayes. Even schrik ik, maar daarna herinner ik me weer wat er gisteren is gebeurd. "We gaan zometeen landen." zegt hij. "Nu al? Ik lag net zo lekker!" zeg ik met een knipoog. Sinds wanneer ben ik zo zelfverzekerd? Hij lacht. Snel ga ik rechtop zitten en klik mijn gordel vast.
~Skip naar koffers pakken en shit~
"Euhm, ik eh, mag ik je nummer? Dan kunnen we nog eens afspreken enzo... en ik woon naast je dus we kunnen altijd naar elkaar toe. Als je dat wilt hoor!" zegt Hayes alweer nerveus. "Nou ik wil hem wel geven, maar ik heb nog een Nederlands nummer dus ik moet zo eerst langs de Apple store om een nieuwe telefoon te kopen." zeg ik voorzichtig. "Geeft niet hoor! Als je een nieuwe hebt?" Hij is nogsteeds verlegen. Best schattig eigenlijk. Wat? Je kent hem net een dag Isa, niet te snel gaan. "Ja tuurlijk! Ik moet gaan, ik zie je nog wel!" zeg ik als ik mijn ouders zie staan. "Doei!" zegt hij. Ik loop naar mijn ouders. “Mam, we moeten nieuwe telefoons kopen. Wij hebben nog een Nederlands nummer en die kunnen we hier niet gebruiken…” zeg ik snel. “Die jongen was wel aardig hè?” vraagt mijn moeder met een knipoog. “Ja ja ging wel. Hij woont naast ons.”Ik heb een nieuwe telefoon gekocht, een IPhone 7. Als ik thuis ben en hem helemaal heb geïnstalleerd hoe ik dat wil, ga ik naar het huis naast ons. Hayes doet de deur open. Achter hem staat Nash en ik moet echt mijn best doen om niet te gaan fangirlen. Nash en Hayes zijn echt mijn favorieten. "Hey ik heb een nieuwe telefoon gekocht, ennehh, ja, mag ik je nummer?"
POV. Hayes
"Ja tuurlijk!" zeg ik. Ik geef haar mijn nummer. Ze is zo leuk! Ik ben blij dat we, een soort van, vrienden zijn. Zijn we dat eigenlijk wel? Ik hoop het. Ik ken haar nog maar amper een dag en ze is nu al geweldig. "Uhm, nou ik ga maar eens uitpakken enzo! Doei!" zegt ze. "Ja doei!" zeg ik dromerig. Als ze weg is zegt Nash: “Oeh kleintje is verliehiefd!” “Hou je bek Nash! Ik ben niet verliefd!” zeg ik kwaad. “Ohja? Waarom ben je dan zo kwaad?” “NASH!” “Oke oke, maar je vindt dr wel leuk, of niet?” zegt hij plagend. “Oke ja misschien een beetje…” geef ik toe.*Oehw wat zou er tussen Hayes en Isa gebeuren?
Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Het was een beetje kort maar anders had ik geen goed einde.❤*
JE LEEST
Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}
FanfictionMaak kennis met Isabella, 15 jaar oud. Een hele grote fan van MagCon, en haar grootste droom is om een van hen, of het liefst allemaal te ontmoeten. Natuurlijk gaat dat nooit gebeuren, want hoe groot is die kan nu? Althans, dat denkt ze...