Part ~6~

47 2 0
                                    

-belangrijke a/n aan het einde..dus lees die pls-

Als we in de keuken zijn, stopt Hayes en pakt een glas. Hij vult hem met water. Waarom? Ik heb geen idee. "V-vindt je mij echt de leukste?" zegt Hayes zacht. "J-ja, we zijn v-vrienden toch?" stotter ik. Ik zie hem verdrietig kijken. Hij kijkt naar beneden. "Ja, vrienden, beste vrienden, wat jij wilt..." stamelt hij. Ik leg een hand op zijn schouder, en kijken hem aan. Hij kijkt omhoog, dan lacht hij, fake, neemt een paar slokken water en loopt terug naar de woonkamer. Oké? Ik zoek nog snel iets te eten en loop ook terug. Ik gooi de zak met m&m's op tafel. Ik zie Matt me aankijken en seinen. "Wat? Ik had honger!" zei ik. "Ik mag je nu al, je bent net zo random en grappig als ik!" zegt Mahogany. Ik zie Hayes verdrietig kijken. Onze blikken kruisen elkaar, waarna hij opstaat en wegloopt. Nash wil achter hem aanlopen, maar ik stop hem. "Laat hem maar even." Later komt hij weer terug met een klein beetje rode ogen. Nash kijkt vragend naar hem, maar hij schud zijn hoofd. Oké, dikke family-telepathy hierzo... maargoed.
We gaan verder met truth or dare. Op een gegeven moment ben ik. "Truth." zeg ik. "Oké wat is hier aan de hand tussen Hayes en jij want die energie die tussen jullie hangt maakt me nerveus! Dus please talk!" zegt Taylor. Ik lach klein en kijk naar Hayes. "Er is niks aan de h-hand tussen mij en Isa. Ik was gewoon... een beetje... verdrietig." zegt Hayes voordat ik iets kon zeggen. "Ja klopt." "Just date already!" hoor ik Matt mompelen. Ik geef hem een dodelijke blik en wenk Mahogany.
Als we op haar kamer zijn, vraagt ze me wat er is. "Uhm, nou net waren Hayes en ik in de keuken toch? Nou ja hij vroeg of ik hem echt het leukst vond. Ik zei, ja we zijn vrienden toch? En toen keek hij heel verdrietig, en volgens mij heeft hij net gehuild. I don't know what to do anymore..." zeg ik zuchtend. "Uhm, nou het is overduidelijk dat hij niet wil dat jullie vrienden zijn." zegt Mahogany. Ik kijk haar gekwetst aan. "E-echt niet?" "Oh nee sorry sorry zo bedoelde ik het niet. Ik bedoel dat hij geen vrienden wil zijn, maar meer. Hij vindt je leuk, Ies. Mag ik je Ies noemen?" "Echt? En ja tuurlijk!" Dan hoor ik een klopje. Hij was zacht. Hayes komt binnen. "Kan ik met je praten?" zegt hij zacht en gebroken. "J-ja tuurlijk!" zeg ik. Ik loop achter hem aan naar zijn kamer. Hayes gaat op bed zitten en ik ga ernaast zitten. Hij kijkt alsof hij elk moment in huilen uit kan barsten en ik trek hem in een knuffel.

P.O.V HAYES
Ze trekt me in een knuffel en ik houd het niet meer. Ik begin zachtjes te snikken. Sinds wanneer ben ik zo'n watje? "Het komt wel goed." sust ze. "Isa. Ik kan geen vrienden met je zijn... ik.. euhm... dat kunnen mijn gevoelens niet aan...." zeg ik zachtjes. Ze kijkt me aan. "Hayes?" Ik mompel iets wat moet lijken op een ja. "Zeg eens eerlijk. Heb je gevoelens voor mij?"
P.O.V ISA
"Heb je gevoelens voor mij?" vraag ik. Ik hoop het. "J-ja..." zegt hij en kijkt naar beneden. Ik til zijn kin op, en druk mijn lippen op die van hem. Hij gaat mee in de kus. Ik trek terug en zeg: "Ik niet voor jou." Hij kijkt weer heel erg verdrietig naar beneden en het lijkt alsof hij bijna huilt. Snel til ik zijn kin op, kijk hem recht in de ogen aan en zeg: "Je bent echt een sukkel dat je het nog niet door had!" En ik druk mijn lippen weer op die van hem.
P.O.V MAHOGANY
Ik sta voor de deur mee te luisteren. Na een minuutje of 10 vind ik het wel genoeg. Ik loop naar beneden en roep: "Wie wil het cuteste ooit zien? Kom dan mee want Hayes en Isa zoenen." Ik hoor verschillende keren: "lekker bezig!" "fixer!" "wat?" en nog meer van dat soort dingen. Samen lopen we naar boven en doen de deur open.

-okee nieuw deel. In het vorige deel heb ik een aantal dingen aangepast. Het is nu 2 dagen na aankomst en daar moest ik het verhaal een beetje op aanpassen, maar niet veel dus het is niet beïnvloedend op de rest van het verhaal...😉😂-

Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu