Part ~2~

64 1 0
                                    

(Nieuw deel! Ik dacht ik kan wel gaan uploaden! Hope you like it!)


Thuis aangekomen doet mijn moeder gelijk de deur open en roept: "Kom gauw binnen dan kan ik het vertellen!" Als ik zit, begint ze. "Schat? Je vader heeft een nieuwe baan gevonden die beter betaald enzo. En nu moeten we verhuizen." zegt ze. "Oh, maar dat is niet erg, ik kan gewoon naar mijn vrienden in het weekend met de trein, of in de vakanties." zeg ik opgewekt. "Ja dat is dus het hele probleem! Want eh... we verhuizen naar Mooresville, in North Carolina." zegt ze. "WAT?! Dat is in de US. Dus dat betekent... dat ik mijn vrienden achter moet laten?" vraag ik verontwaardigd. "Ja. Sorry schat!" zegt mijn moeder verdrietig. Plots bedenk ik me wat. Nash en Hayes Grier wonen daar! Dan kan ik ze misschien eindelijk ontmoeten. Mam ziet mijn blije gezicht en vraagt: "Waarom ineens zo blij?" "Nee niets, het is gewoon, ik ben fan van twee jongens en hun vrienden, en die twee jongens wonen daar ook!" zeg ik blij. Mijn moeder kijkt me aan alsof ik een gestoorde gek ben. Snel loop/ren ik naar boven en pak mijn mobiel, doe hem aan de oplader en kleed me om in mijn turnpakje, met een trainingspak erover. Ik was namelijk vergeten dat ik nog moest turnen. Ik doe mijn lange blonde haar in een strakke knot en pak mijn tas verder in. Als ik klaar ben doe ik mijn mobiel in mijn tas en vertrek.

Ik kom thuis na een twee uur durende training. Mijn moeder heeft spaghetti gekookt, lekker! Snel kleed ik me om in een joggingsbroek en een sweater van Hayes zijn merchandise, en begin met eten. Tijdens het eten kijken mijn ouders me heel raar aan. "Wat is er?" vraag ik. "Niks hoor maar je bent zo vrolijk terwijl je gaat verhuizen." zegt mijn vader. "Ja dat klopt maar ja. Ik kan er toch niks aan veranderen en Nash en Hayes Grier wonen in hetzelfde dorp dus vind ik het geen probleem." zeg ik snel. "Oke. Ga je spullen pakken alsjeblieft over twee dagen vertrekken we. Alle kleren enzo hoeft nog niet, alleen alle meubels moeten naar beneden." zegt mijn moeder. Ik ren naar boven, zet alle meubels op de gang met de dozen met kleine spulletjes. En ik pak mijn telefoon. Ik FaceTime Tess, Luna, Mike, David, Skyler, Tristan en Bas. "Jongens ik ben zo blij!" roep ik. "Heeft je moeder het nog niet verteld dan?" hoor ik van David. "Jawel maar ik ga in hetzelfde dorp als Nash en Hayes wonen!" "OMG! Dat meen je niet!"  hoor ik nu van Tess. Zij is ook fan van MagCon. "Wie zijn dat nou weer?" Tristan. "Ik deel wel een foto in de chat." "Gast dit meen je toch niet serieus? Je zit de hele dag met twee fangirls opgescheept die zitten te gillen en te doen en dan vraag jij je nog af wie het zijn?" zegt David. Ik lach. "Lieverd ben je klaar? Dan kunnen de meubels het vliegtuig in." hoor ik van beneden. "Ja ik kom zo! Jongens ik moet gaan, alle meubels gaan weg. En over twee dagen ga ik weg." zeg ik. "Ja klopt. Maar we gaan elke dag bellen en facetimen en we gaan elkaar bezoeken het komt allemaal goed!" "Ik ga je missen meid!" "Ik hou van je!" "We zien elkaar morgen toch nog?" "Ja komt goed jongens,doei!" zeg ik en hang op. Ik loop naar beneden en zie mijn moeder ernstigkijken.


~~

Zijn mijn delen zo lang genoeg of willen jullie langere delen? Ik kan langer schrijven hoor! Laat het achter in de comments! Ik hoop dat jullie het een leuk deel vonden!

Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu