Part ~5~

52 1 0
                                    

Ik loop naar huis. Daar aangekomen, app ik Hayes.
| Hayes 😍😋|
I=Isa, H=Hayes
I: Hey! Ik ben het, Isa! 😂
H: Oh hey! Ja wanneer wil je mee naar mijn vrienden?
I: Zeg jij het maar, als je gaat wil ik wel mee als jij dat goed vind!
H: kan je overmorgen? Dan gaan we ook namelijk 😂😋
I: uhm ja is goed! Is het goed als ik nog ff langskom? X
Ik twijfelde heel lang over het xje, maar we zijn een soort van vrienden toch?
H: sure! tot zo! Xx

Ik maak me klaar en pak mijn telefoon.

Als ik bij hun huis aankom, staat Hayes al voor de deur. "Wat is er?" zegt hij. "Geen idee, ik wou gewoon even kletsen."

Na een leuke middag ga ik weer naar huis. Als ik uit de deur loop knuffel ik Hayes en zeg hem gedag. Dan loop ik naar mijn eigen huis.

~Skip naar 2 dagen later~

We staan nu voor het huis van... ja geen idee eigenlijk. Ik zie wel. Hayes opent de deur en daar staat hij. De enige echte... Cameron Dallas. Nou ja, hij STOND er. Totdat hij keihard struikelde over de drempel en ik zo hard moest lachen dat ik bijna boven op hem viel. Daardoor moest Nash lachen (ja die was ook mee) en viel hij tegen mij aan waardoor ik op Cameron viel. Uiteindelijk besloot Hayes er ook maar op te gaan liggen ofzo en toen hadden we een stapel. Ik hoorde Cameron mompelen. "Gaat alles goed, Cam?" (A/n als je het nog niet wist, Cam is een afkorting voor Cameron) vraag ik. "Als jullie van me af gingen, ja!" antwoordt hij. Ik begin te lachen terwijl we van hem afgaan. We lopen naar binnen en ik moet echt heeeel erg mijn best doen om niet te gaan fangirlen aangezien heel magcon daar staat. Als Hayes mij aankijkt besef ik dat ik aan het staren was. "Wat?" vraag ik onschuldig. "Wat je wil drinken." "Uh doe maar cola ofzo." zeg ik. Hij verdwijnt naar de  keuken en komt terug met 2 flessen cola en een stuk of 10 glazen. Mahogany komt van boven en stopt als ze mij ziet. "God heeft mijn gebeden gehoord!" roept ze blij. "Eindelijk een meisje!" "H..hoi Mahogany! Ik ben zo'n fan van je! Je filmpjes zijn geweldig!" Zeg ik. "Ahw sweet! Ik vind je nu al leuk!" zegt ze. "Ik ook." hoor ik iemand mompelen. Ik laat het gaan en loop richting de bank, waar inmiddels alle jongens zitten. Er is geen plek meer. "Ja meid, als je hier bent, en je wilt ergens zitten moet je negen van de tien keer bij iemand op schoot. Jongens we moeten echt een grotere bank. Isa je moet vaker komen hoor!" ratelt Mahogany. Ik kan me niet herrinneren dat ik ooit mijn naam heb gezegd... "Hayes had het over je!" zegt ze alsof ze gedachten kan lezen. Hayes kijkt haar kwaad aan en kijkt daarna naar mij.  Kom maar bij mij op schoot." zegt hij. Ik  doe het maar omdat ik anders zou moeten blijven staan. Snel pak ik mijn mobiel.

|Hayes 😍😋|
I=Isa, H=Hayes
I: duss,je had het over me? 😏
H: erg?
Terwijl hij dat zegt kijkt hij me aan. Ik schud mijn hoofd.
I: nee hoor 😂
H: ik had.. alleen gezegd dat je hier zou komen, enzo...
I: niet blozen hayesie 😂
Hij leest het en begint nog harder te blozen. Ik lach in mezelf en sluit mijn telefoon weer. "Isa!" "Wat?" "Truth or dare?" vraagt Cam. "Doe maar dare." "Geef diegene die je het leukste vindt van ons een kus op de wang." Iedereen kijkt me hoopvol aan. Ik kijk naar Hayes, recht in zijn mooie blauwe ogen. Het spijt me Hayes, maar jij niet dit keer. Ik vind hem wel leuk enzo, maar ik wil hun reactie zien. Ik loop op Mahogany af, geef haar een kus op haar wang, kijk haar lachend aan en geef haar een highfive. "You go gurl!" zegt ze. Iedereen lacht. "En nu van de jongens." zegt Cam als ze uitgelachen zijn. Mijn gezicht betrekt. Ik ga weer op Hayes zijn schoot zitten, druk heel droog een kus op zijn wang en kijk hem daarna net zo droog aan. Hij bloost als een gek. Ik lach zachtjes. "Oeh love is in the air!" roept Matt, waardoor Hayes nog harder bloost. Ik pak zijn hand en fluister zachtjes: "kom even mee." Matt kijkt me aan met een pedoface en ik kijk terug met een shut-the-fuck-up-blik. Ik loop met Hayes naar de keuken.

~zoo nieuw deeltje! Deze is vgm langer dan alle andere delen... maar goed. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en volgend hoofdstuk brengt a little bit drama...😋 byee ~

Not a dream ~ft. Old Magcon {ON HOLD}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu