"That's absolutely beautiful," vyšlo z mých úst, když jsem viděla pláž, která byla podél silnice. Zahlédla jsem však i bariéry proti povodním.
"Do you have big problems with floods here?" otočila jsem se na Jorgeho. Ten se usmál a kýval hlavou ze strany na stranu.
"That's question that people have never asked me before."
"Ah, really?"
"People aren't that heedful, and if they are, they don't want to talk about it. Yes we have problems with floods. Because of fossil fuels, icebergs melt and then surface is higher," začal mi vysvětlovat situaci při pobřeží. V tom Jorge zastavil.
"We are on our terminus, Nathalia," mrkl na mě.
"If you want to know more about that "flood" situation, that we have here. You should check a movie Before the flood with Leonardo DiCaprio. You'll find it on Netflix in your hotel room," vystoupil Jorge z auta a šel mi vyndat věci z kufru.
"Before the flood?" vystoupila jsem z auta hned po něm.
"Yes, it's a documentary about global warming, pretty interesting. Leo is a good man with a big heart," vzal moje tašky do rukou a společně jsme vešli do obrovského luxusního hotelu, ve kterém jsem na dva týdny bydlela.
"Buenas tardes, señorita! This is señorita Hanusch and she has a booked room here. It's booked from IWA Magazine," vychrlil ze sebe Jorge.
"I could say that by myself," pokrčila jsem nad ním obočí.
"Hello, yeah, i got you here. Welcome in the Hotel Rise, here's your key of your room. It's room number 213, on the third floor," vřele se na mě zazubila a podala mi klíč.
"Thank you, have a good day," popřála jsem jí, vzala si klíč a odešla s Jorgem k výtahu. Tím jsme vyjeli do třetího patra a pak spolu našli pokoj 213.
"Alright, i'm here. Thank you for your help," odemykala jsem dveře mého pokoje.
"I wanna see your reaction, when you see your room, please," zasmál se Jorge a já se na něj překvapeně koukla. Rychle jsem otevřela a vešla dovnitř.
"Incredible," zašeptala jsem absolutně užasnutá tím, co jsem viděla. Obrovský gauč, který se dal rozkládat, a obrovská obrazovka.Spousta zásuvek a pevná linka na pokojovou službu hned vedle gauče. Nic víc k životu nepotřebuju. A to, že tam je vana s tryskama je fajn, ale na obrazovku s úhlopříčkou dva metry to nemá.
"I have never seen reaction like this, you are really that excited, just because of the sofa and TV?" zasmál se a pokroutil hlavou.
"My passion is League of Legends, you have passion, too. So don't judge me, right?" taky jsem se zasmála a vzala mu z jeho rukou moje zavazadla.
Rychle jsem otevřela tašku s chlupatou kuličkou na zipu a vyndala klávesnici.
"Alright, i have to go. Have a good day and gimme a call, if you want to go somewhere," řekl a podal mi svoji vizitku Jorge. Obejmula jsem ho, což byl docela zaskočený, a vyprovodila ke dveřím. Když už jsem zavírala, tak mě zastavil.
"Oh wait, i wanted to tell you. There is festival on the New Years and main performer is Justin Bieber..."
"Yes, i know," skočila jsem mu do řeči.
"Let me finish the sentence, please.."
"Oh yeah, sorry."
"You did it again, just let me finish it."
"Aight."
"Now i forgot, what i wanted to say," zavrtěl hlavou, pohodil rukama, zasmál se a pak odešel.
"Nevermind, bye," zasmála jsem se a zavřela za ním dveře.
Hned, co jsem to udělala, začala jsem skákat radostí.
Co teď budu dělat?
Úplně sama, v cizím městě. Dnes už se mi nikam nechce. I když bych mohla s mojí zrcadlovkou jít nafotit pláž.. Fuck it.
Zapla jsem mojí obrovskou televizi, která sloužila také jako monitor k počítači, a vyhledala Spotify.
Má to Spotify, yes!
Pustila jsem si nahlas album If you reading this it's too late od Drakea a začala vybalovat. Cca za půl hodiny bylo hotovo. Pak jsem se rozhodla odhrnout závěsy, které byly po celé šířce obrovských oken.
Ne jenom oken.
Byly to i prosklené dveře na balkón, kde byla židle, stoleček a slunečník. Vyběhla jsem na ten balkón a nadechla se vzduchu. Na to, že je konec prosince, je tak na mikinu. Ještě, že jsem s tím počítala. Vypadala bych tu v těch bundách jak buran.
"Lolko night," řekla jsem tiše, ale s natěšením v hlase.
Vešla jsem dovnitř, vypla Spotify a pustila Lolko. Nalila si do sklenice džus, co byl v lednici, a zkontaktovala klávesnici s počítačem a monitorem. Rozkládala jsem gauč, když v tom mi začal zvonit mobil.
Byla to žádost o FaceTime od Báry. Zapomněla jsem jí dát vědět o tom, jak jsem dojela.
"Hiiii," rozhodila jsem rukou, když jsem jí to zvedla.
"No nazdar, žiješ?" řekla Bára uraženě.
"Promiiiiň, měla jsem strašně práce s vybalováním!"
"Mohla jsi mi aspoň napsat.. Ale to je teď JEDNO!" vypískla. "Ukaž mi apartmán, výhled... VŠECHNO!"
Florida a Miami byl vždycky Bářin sen, mrzí mě, že tu nemůže být se mnou.
Poté co jsem jí ukázala celý apartmán, tak jsem se přesunula na balkón.
"Ale asi tu postel nebudu používat, budu spát na gauči, protože je naprosto dokonalej! Doufám, že mi ten článek, co tu budu psát, zajistí povýšení a nějaké peníze, protože ten gauč prostě musíme koupit domů!" pískala jsem nadšeně. "Ale teď zpátky k balkonu!" otočila jsem na zadní kameru, aby Bára mohla vidět, co ukazuju.
"Takže, stoleček, židlička.. Těším se, až tu budu pít vínko.."
"Ty se máš!" povzdychla si Bára.
"Pojedeme sem někdy spolu, já ti to slibuju! Klidně nám to zaplatim, nezoufej," otočila jsem znovu na přední kameru a upřímně se na ni usmála.
"Děkuju," taky se usmála a cítila jsem její dojatý hlas. "Chceš mluvit s tetou a Agnes?"
"Samozřejmě!"
"Hey! Guys! Natalia's calling from Miami!" zakřičela na celý barák. Slyšela jsem rychlý dupot k Báře.
"NATALIA! GUESS WHAT!" zakřičela Agnes. "Justin's gonna perform in Miami tommorow!!"
"I know honey, but i'm not going!" řekla jsem jí a usmála se.
"Whyyy? Please, Natalia!" v tom přišla teta.
"Hey, sweetheart. How are you? Did you speak with Edward?" řekla ustaraně.
"No, Adele," odpověděla jsem s falešným úsměvem na tváři.
"He's just an asshole, Natalia!! He pisses me of, and you know that!" zasyčela Bára.
"Don't talk like that, when Agnes is here!" okřikla teta Báru a pobídla Agnes, aby šla. Když klaply dveře, teta začala mluvit.
"But Barbara has a point. I don't like him, too. He doesn't act like a good boyfriend. I know, you are together for two years now, but you should tell him, that you don't like the way he acts," řekla tiše.
"I know, i'll do it. Have a good night, love you all," rozloučila jsem se.
"We love you too, good night," odpověděla teta a típla hovor.
Možná bych si s tim Edwardem měla promluvit. Ale na to je čas, jdu na to lolko.
Zahrála jsem si asi patnáct her, když jsem se koukla na hodiny, už bylo 11:23 p.m.
Vypla jsem počítač a přenesla si peřiny z postele na gauč a šla se vysprchovat. Potom jsem do pár minut usnula.Hey guys!
Hlásím se s dalším partem! Hrozně to protahuju, ale slibuju, že tam Justin dřív nebo později bude😅.Viděli jste dokument Before The Flood? Mě se to osobně velmi dotklo, doporučuji, ale ne všechny to bude bavit no😄
Děkuji za každý názor, přečtení, vote! Much love!!
ČTEŠ
Miami [JB FF]
Fanfiction21 letá Natalia jede pracovně do Miami a střetne se se známým Justinem Bieberem. Nepoznává ho, pamatuje si ho jen ze zpráv z let, kdy si hrál na špatnýho kluka. Neposlouchá jeho hudbu, ale přesto k němu není odtažitá. Spřátelí se s ním a poznává ho...