Everything okay?

44 3 0
                                    

Pohled třetí osoby
"Justin! Please, Justin! Give me just a look! Man, c'mon!"
"Justin, can we take a guick picture?!"
"Justin, i love you!!"
Když Justin dorazil do svého hotelu v Miami, venku na něj už čekali papparazzi a fanoušci. Snažil se na své fanoušky usmát, nebo alespoň zaostřit. Však vždycky se podíval leda tak do blesku fotoaparátu. Pak už to vzdal a zrychlil krok. Předtím než vstoupil do hotelu, utrousil jen neutrální love you guys.
"Good evening, mr. Bieber," pozdravila ho recepční.
"Good evening," povytáhl koutky do letmého úsměvu.
"Hello, Yov," přišel rychlým krokem Scooter, Justinův manažer, který očividně slečnu na recepci znal.
"I know, i should inform you earlier, but we need whole third floor. Fans are crazy here," usmál se nervózně, nevěděl, co čekat za odpověď.
"On the third floor is housed already one person. But other rooms are free," zkontrolovala recepční počítač a koukla se na Justina.
"And if you want other floor, on the second floor are two rooms free and on the first are three rooms free."
Justin se koukl na Scootera a povytáhl obočí.
"Who is that person housed on the third floor?" zeptal se Scoot.
"She's redactor for some Iowa magazine."
"Is she a pap?" zeptal se Justin.
"No, she's really nice. I think she's something like food blogger or fashionist."
"I don't know, Jay," koukl se Scooter na Justina.
"I don't care, honestly," koukl se Jay na recepční, "and i trust Yovanna, here," flirtovně se na ni usmál.
"But we don't want more people, here. So we want all free rooms on the third floor," dodal Scooter a recepční to všechno poslušně zapsala do počítače.
"Which room do you want to be in?"
"212, as always," řekl Justin a koukl ven přes prosklené dveře, kde byli pořád papparazzi.
"Here's your key, good night."

Natalia
Vzbudila jsem se v klidu, sama od sebe. Žádný budík, žádný ruch. V klidu jsem si sedla a promnula oči. Zaostřila jsem na hodiny, 9:30 a.m.
Skvěle. Celý den přede mnou. Půjdu se projít ven, nafotit nějaké fotky a seznamovat se. Proto tu přeci jsem ne?
Šla jsem do koupelny, abych si upravila moje krátké vlasy a trochu si spravila dech vyčištěním zubů. Pak jsem se v obýváku namalovala a převlékla do černého obyčejného trička, mikiny ze Sk8ovo merche a černých legín. Vzala jsem mobil a sluchátka ze stolu a z tašky vzala zrcadlovku. Tu jsem si pověsila na krk a vyšla z pokoje. A pak jsem se vrátila, protože jsem zapomněla peněženku. Klasika. V tom jsem usoudila, že to nemám kam všechno dát, tak jsem si vzala bágl. Ale ten byl poloprázdnej, tak jsem do něj dala ještě sketchbook a penál.
Tak jsi skončila? Řekla jsem si v duchu a konečně vyšla z pokoje. Když jsem ale zamykala, v hlavě mi proběhla věta A zavřela jsem ledničku?.
"No to si děláš už ze mě prdel!" vyštekla jsem a vrazila znova do pokoje. Ano, ta lednička je zavřená! Okna jsou zavřený! Mobil a peněženku máš! Tak vypal! Je půl jedenáctý!
Teď už jsem doopravdy vyšla z pokoje a zavřela za sebou. Dala si sluchátka a když jsem byla u pokoje vedle... A zamknula jsem?.
"For goddness sake!" zasyčela jsem a otočila se, že půjdu zpátky k pokoji. V tom jsem však narazila do nějakého kluka v šedé mikině, co si zamykal pokoj. Vyndala jsem si jedno sluchátko.
"I'm sorry," usmála jsem se.
"It's okay," úsměv mi opětoval.
"Alright," řekla jsem a on si stoupl čelem ke mně, aby se mi koukl do očí.
Prošla jsem okolo něj a zkontrolovala jsem, jestli jsem zamkla. Ano, zamkla!
Pořád tam stál. Proč?
"Is everything okay?" řekla jsem a pozvedla obočí.
"Yes, everything is good," měl takový zmatený výraz ve tváři.
"Glad to hear that," řekla jsem a znova prošla okolo něj, akorát směrem ke schodům dolů. "Have a good day," dodala jsem a šla dolů. Nasadila jsem si sluchátka a pustila si Big Seana.

Vyšla jsem z hotelu a napsala Báře.

I'm gonna go on an adventure! Going on the beach alone! Lol

Mobil jsem zandala do kapsy u mikiny a přešla parkoviště před hotelem. Ochomýtali se tam nějací lidé s foťákama. Pro-.. Nebudu se nad tím pozastavovat. Jsem v Miami, tady je to zřejmě běžné. Celebrity a drahý hotely.
Přišla jsem na pláž a sedla si na lavičku. Pár lidí se tam koupalo, ale na teploměru nebylo víc jak 23 stupňů. Blázni.
Vytáhla jsem foťák a začala fotit. V tom mi začala hrát písnička Moves od Big Seana a já zandala foťák. Lidé už odešli, nikde nikdo.
Začala jsem tancovat a vytvářet z toho sestavu. Vyndala jsem Sketchbook a dokud jsem si tu sestavu pamatovala, zapsala jsem si každý pohyb z ní. A pokud tam byly nějaký kroky neidentifikovatelný, tak jsem je tam zapsala nějakým vtipným názvem.
Edward by se teď určitě vysmál a snažil se co nejvíce ztrapnit.
Posmutněla jsem. Všechno jsem zase zbalila do báglu a šla podél pláže víc do centra.
Byla jsem tak v pěti bistrech, barech, různých podnicích. Snažila jsem se s někým bavit. Neúspěšně. Všichni byli, buď v partě, nebo se prostě nechtěli bavit. Taková situace mě snad ještě nikdy nepotkala.
Ve dvě jsem si dala nějaké mexické jídlo v restauraci a vzpomněla si přitom na Jorgeho. Musím ho potom někam vytáhnout ven. Třeba mě tu provede a řekne mi, kde se tu hledají přívětiví lidé, protože já je zatím nenašla. Pokud teda nepočítám Jorgeho a tu milou recepční.
Zaplatila jsem, asi za to nejlepší jídlo, co jsem kdy jedla, a vyšla z restaurace. Rozhlédla jsem se okolo a za Boha si nemohla vzpomenout, kudy jsem sem přišla. Vydala jsem se směrem k pláži a na ní se znovu rozhlídla. Šla jsem podél pláže a modlila se, aby to byl správný směr. V tom přede mnou vyběhl ten kluk, co jsem ho ráno potkala na chodbě. Určitě běží zpátky do hotelu, zavede tam.
"Hey!" zakřičela jsem, běžel dál.
"Hey!" zakřičela jsem znovu, ale běžel dál. Ještě, že běžel tak pomalu, že jsem stíhala za ním jít.
Když jsem viděla v dáli hotel, odpojila jsem se a šla blíž k vodě. Chvíli jsem se rozhlížela, ale pak od tý vody začala být trochu zima, tak jsem si dala ruce křížem na hrudi. Dala jsem si kapucu na hlavu a šla do hotelu.
Tam jsem pozdravila recepční a koukla se na hodiny. Tři hodiny, nádhera.
"Mrs. Hanusch!" zavolala na mě recepční. Teď jsem si všimla, že nemohla být starší jak já.
"Please, call me just Natalia," zasmála jsem se, sundala si kapucu a přešla k ní.
"Alright, Yovanna," taky se mi představila.
"Nice to meet you," řekla jsem a ona kývla, že taky.
"If you want, there is a gym downstairs and mirror hall -"
"Mirror hall?!" asi jsem přehnaně vyhrkla.
"Yes," uchechtla se Yovanna.
"Is there a radio?" zeptala jsem se, protože by se to hodilo, když chci tancovat.
"Yes, but you need to book that hall, because sometimes aerobicans are there and they are throwing a party for seniors," dodala s úsměvem a rozklikla rezervační síť na počítači.
"Don't rush with it, i'll see if i'll want. But thank you so much," usmála jsem se a šla k výtahu.
Vyjela jsem nahoru a odemkla pokoj.
Vešla jsem dovnitř a uviděla, že je venku najednou sluníčko. Koukla jsem na teploměr. Zasraných 28°C na sluníčku.
Nemohlo být takhle teplo před.. Pěti minutama? Vzala jsem notebook, mobil a sluchátka a šla na balkón. Nadechla jsem se a nechala na sebe dopadat paprsky. Pustila jsem si do sluchátek White Iverson a začala jsem se pohybovat do rytmu. Zapnutý a otevřený notebook jsem položila na stoleček, otočený na mě. Začala jsem se protahovat a brblat si text.
Po chvilce jsem ale zjistila, že tam nejsem sama.

Další část! Krásný apríl přeji!❤
Doufám, že vás moc autorů nevylekalo, že končí se psaním, protože nejdřív jo😂😂

Děkuji za jakoukoli podporu a užijte si zbytek víkendu!😘 xo

Miami [JB FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat