Problems with paps

39 1 0
                                    

"Where u goin' you two?" usmála se na nás Yov, když jsme procházeli okolo recepce ven.
"Having fun," houkla jsem na ní a Justin se usmál jejím směrem a kývl na pozdrav.
"Have a nice night," houkla na mě zpátky a začala se věnovat nějakému zvířeti v přepravce, co měla na stole.
"Oh, Mike, here you are, man," zastavil se Justin dva metry od vchodových dveří do hotelu a pohled směřoval k muži, co běžel ze schodů z prvního patra a navlékal si přitom koženou bundu. Byl to ten muž, co s ním byl na balkóně, když jsme se seznámili.
"Hi," pozdravila jsem a usmála se.
"Hello. Mike," přišel ještě udýchaný ze schodů a vymrštil ke mně ruku.
"Natalia," podala jsem mu moji ruku se kterou hned potřásl.
"Nice to meet you, Natalia," prohodil s úsměvem a zatlačil do skleněných dveří hotelu.
Hned, jak jsme vyšli ze dveří, viděla jsem asi pět lidí s foťáky. Po sekundě rozkoukávání se k nám natlačili a začali Justina fotit.

Četla jsem hodně o novinářích, papparazzis, supech, je jedno, jak je nazveme. Mívali práci informovat fanoušky o novinkách ze světa celebrit, fotit je a získávat materiály. Avšak ze získávání se stal stalking a omezování osobního prostoru. Nadávky, strkání, mluvení, jako kdyby byla ta celebrita úplný kretén. Všechno pro fotku a šťavnatý popisek, co bude vytahovat co nejvíce špíny.

Hned, jak jsem zaznamenala, že sem běží další a jdou i po mně, zakryla jsem si tvář. Vidět svůj ksicht všude na internetu a ještě po boku slavného lamače srdcí Justina Biebera se mi nechtělo.

"Justin! Is she your new girlfriend?!"
"So that means you're over Sofia Richie?!"
"What's her name?!"
"Just one more question bro!"

Ze všech stran. Přísahám, ze všech stran se hrnuly tyto věty a také mnohem ostřejší a intimnější otázky, než bych pokládala vlastní kamarádce, natož cizímu člověku. Mike nás bránil svým tělem, jak nejlépe mohl a Jay jen nezaujatě koukal před sebe a já s ním držela rychlý krok. U černého auta už stáli další tři muži jako je Mike. Jeden otevřel dveře, aby jsme nastoupili. Justin odstoupil stranou, povytáhl koutky a ukázal, ať nastoupím první. Nepohodlně jsem se usmála a nastoupila.

"They are such a pain in your ass. Agnes talking about it all the time. How rude they are..," začala jsem mluvit.
"They are," odvrátil pohled od okna, aby se mi podíval do očí.
"But i don't care about 'em no more, sometimes i'm in bad or in some type of..," nadechl se, olízl si zamyšleně ret, směřoval pohled na sedačku před ním a přimhouřil oči, "philosophical mood," znovu se na mě otočil, když našel slovo, co hledal, "i'm trying to talk.. Talk to them, tell 'em, that i don't like the way they treat me. That i feel like an animal," zhluboka se nadechl a opřel se o opěradlo, "but it's pointless," vydechl s posledním slovem, pleskl rukama o svá stehna a zatvářil se jako no jo, co s tím můžu dělat.
No vůbec nic s tím neuděláš. Říkala jsem si v hlavě.
"It's their job, we all have jobs. I can't be mad at them, may they have children," pokračoval.
"Don't protect them, most of them are just rude people," pokroutila jsem hlavou.
"Okay, don't talk about it anymore. We're gonna have fun tonight," poklepal mi dlaní po rameni.
Koukl se z okna a po pár sekundách se na mě znovu obrátil.
"Notice, that i respect that u have a boyfriend," vsál svůj dolní ret a mykl obočím. Za chvíli se mu na jeho rtech objevil úšklebek.
"Why wouldn't you?" zasměju se a povytáhnu obočí.
"Because you are pretty and i like pretty girls," taky se zasměje.
Povytáhnu obočí a strčím do něj.
"Goddamn, you're smooth," zasmála jsem se.
"I know right, my dad teaches me, he's the smoothest," koukne se ven z okna a najednou se na okno nalepí s ránou muž s foťákem.
"Fuck, i think i've just pooped my pants," řekl Justin potom, co nadskočil.
"That must be a good photo. I bet you look funny," zasmála jsem se.
"Yeah," nepřítomně se zasmál.
"Beliebers gonna slay again with those memes," zasmála jsem se a vzpomněla si na Agnes.
"I love memes from fans," nadzvedl obočí, "they cool."
"I've got some good ones here," vzala jsem mobil do ruky a odemkla jsem ho. Hned jsem tam uviděla fotku mě a Edwarda půl roku nazpátek.

Miami [JB FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat