What's your name?

47 4 3
                                    

Video nahoře bylo mou inspirací k napsání téhle story❤ (0:51, holka na balkóně potkává Justina a křičí na něj Happy New Year)

Sundala jsem si sluchátko a letmo se na něj usmála. Byl to ten kluk od vedle z pokoje, ale už nebyl zahalený v kapuci, měl na sobě šedé tričko a byl opřený o zábradlí balkonu. Balkony jsou na sebe napojené, takže jsme mezi sebou měli jen malou zídku.
"Happy New Year!" popřála jsem mu a on na mě kývl. Znovu odvrátil pohled na výhled a za ním z pokoje vyšel chlap jako hora a taky na mě kývl.
Takhle se jako zdraví lidi v Miami či co?
Nasadila jsem si znovu sluchátka a začala naznačovat tanec, který by se k tomu hodil. Ty dva tam furt stáli a když jsem se na ně koukla, ten obrovskej chlap na mě ukazoval palcem. Asi se toho kluka na něco ptal ohledně mě, protože se na mě ten kluk koukl. Na to jsem hned odvrátila pohled.
Začala mi hrát písnička HYFR od Drakea a Lil Wayna. Můj jam.
Začala jsem dělat sestavu a po každým dobrým pohybu to zapsala do poznámek do počítače.

And I wish she wasn't married
Promises, I hope I never break 'em
Met a female dragon, had a fire conversation but
Interviews are like confessions
Get the fuck up out my bedroom confusing me with questions like -

Sundala jsem si sluchátko a šeptala si slova, když v tom jsem slyšela:
"Hi," otočila jsem hlavu napravo a tam uviděla toho kluka. Byl opřený o zídku mezi našimi balkóny a koukal na mě. Měl povytažené koutky do letmého úsměvu.

"Hi," usmála jsem se a chtěla jsem zase odvrátit pohled, ale začal se se mnou znovu bavit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"Hi," usmála jsem se a chtěla jsem zase odvrátit pohled, ale začal se se mnou znovu bavit.
"Are you choreographer or something? I saw you dancing."
Sundala jsem si i to druhé sluchátko a přešla k němu.
"No, i'm just procrastinating," zasmála jsem se, "I should be working right now."
"Oh, what do you do?" řekl uvolněně.
"I work for IWA Magazine. I write fobias, stories and fears of people i meet. I study psychology, so it's good experience to write those articles," koukala jsem se všude, jen ne do jeho očí, které mě celou dobu hypnotizovaly. Ten kluk se mnou chtěl pořád navázat oční kontakt.
"That's pretty cool, i thought you were a pap," široce se na mě usmál a ukázal mi tím své bílé zuby. Je mi neskutečně povědomý, ale odkud ho mohu znát?
"Why pap?" nechápala jsem.
"Oh, Yovanna told me, that you work for some magazine, it was my first tought," uchechtl se. Ale já to pořád nechápala. Proč se na mě vyptával a proč hned myslel na to, že jsem paparazzi?
"What's your name?" řekl svým hlasem, který mi připomínal hlas mutujícího puberťáka.
"Natalia," natáhla jsem k němu ruku a on mi s ní potřásl, "you?"
"Me?" řekl a trochu svraštil obočí.
"Is here somebody else?" zeptala jsem se se smíchem.
"Alright... I'm Justin," koukal na mě překvapeně. Když řekl Justin, vzpomněla jsem si hned na Biebera. Je mu i podobnej, ironie, že se jmenuje taky Justin.
"Justin, have they ever told you that you look like a Justin Bieber?" teď jsem v něm fakt viděla překvapení, zatřásl hlavou a koukal se mi do očí.
"Not really, honestly," strčil si ruce do kapes a koukl se z balkónu. Oči mi sjely na jeho úplně potetované ruce. Umění.. Hele.. Počkat.. To oko v záhybu ruky. To i.. To jsem viděla na fotce.. No to ne..
"You surprised me, Natalia," koukl se mi se zkřiveným výrazem od sluníčka do tváře.
"I'm sorry, i didn't recognise you at all," zasmála jsem se.
"You're maybe first in the history," usmál se. "How did you recognise me that suddenly?" rozšířil svůj úsměv od ucha k uchu a pořád se mi hluboce díval do očí.
Justin Bieber se se mnou baví jako úplně normální člověk. Kdyby tady teď byla Agnes.
"Your eye tattoo on your arm was a boom to my eyes," vzala jsem jeho ruku a ukázala na jeho tetování. "I see it everyday on my cousin's poster of you. It's from 2014," mluvila jsem a stále si prohlížela jeho ruku, kterou jsem pomalu pouštěla. On se mi pořád díval do obličeje.
"Hey Jay, we need to go," zavolal na Justina ten chlap jako hora.
"I'm sorry, Natalia. I need to go, but see you later?" pozvedl ruku, mávl a rozběhl se do pokoje.
"See ya," šeptla jsem.
Je milej, ale oba moc dobře víme, že se se mnou bavit nebude. Je to přece celebrita.
Přišla jsem dovnitř a v tom mi zavolal šéf.
"Yes, sir?" řekla jsem a napila se džusu z lednice.
"Hooow is my favorite redactoooor?" řekl až moc mile.
"Ohh.. Good?" snažila jsem se říct přesvědčivě, ale poznal, že to je přetvářka.
"Don't lie to me, but it's okay, you have a lot of time," pak mi popřál štěstí a rozloučil se.
Pak jsem se šla vysprchovat a objednala jsem si jídlo z hotelové služby. Sedla jsem si i s jídlem k notebooku a nechala si poslat poznámky z přednášek, na které jsem samozřejmě nemohla, protože jsem tady.
"Takže..," začala jsem číst poznámky, když v tom někdo zaklepal na dveře.
si ale nic neobjednávala.
Zvedla jsem se a sundala si ručník, co jsem měla na hlavě. Malinko jsem si prohrábla vlasy a otevřela. Člověk, který tam byl mě naprosto zaskočil.
Justin Bieber.
"Hey, do i disturb?" povytáhl koutky do úsměvu.
"No, you don't," řekla jsem.
Chvilku bylo ticho. A pak jsem si to uvědomila. Asi čeká, ho pozvu dovnitř.
"Do you want to go in?" odstoupila jsem.
"Thank you," vešel.
"Would you like a coffee or -?"
"What's this?" koukl se na poznámky v notebooku a pak se koukl na mě.
"Notes for school," přinesla jsem mu skleničku džusu, protože to je vlastně to jediný, co tu mám.
"Thank you," řekl a pousmál se.
"Why did you came?" zeptala jsem se a sedla si k němu.
"Do you want to go with me out tonight? I'm performing on that 'New Years' festival," řekl a zapřel se rukama za sebou.
"I know, but i want to be here, you know. I'm tired," řekla jsem a zívla si. Na to si zívl taky a zasmál se tomu.
"Okey," povzdechl si.
"So i'm gonna get ready for tonight," postavil se. Taky jsem se zvedla a odvedla ho ke dveřím.
"Gimme a hug?" roztáhl ruce a pousmál se.
Dala jsem mu ruce okolo krku a on mě pevně objal.
"Good night," zašeptal.
"Have fun, gonna watch your performance later," pousmála jsem se a zavřela dveře.

Máme ho tam hocha!❤
Je mi strašně zima z toho, že to vydávám teď, když jsem to psala v únoru. Chápete.. Sníh a tak.
Co by jste dělali na Nataliině místě? Teď prostě Bieber ve vedlejším pokoji. Napište mi to do komentářů!❤

Děkuji za jakoukoli podporu🙏🔥
Love you forever!❤

Miami [JB FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat