Túúto časť by som chcela venovať Veronike Tomáškovej :-* pretože si somnou od začiatku :)
Zastavili sme pred obrovskou budovou. Dave vypol auto a vytiahol kľúčik zo zapaľovania. Vystúpil z auta, obehol ho okolo a otvoril mi dvere. Oú, gentleman. Zajasalo moje svedomie. Dave podal kľúče od auta tomu poslíčkovy (pozn. viete koho tým myslím :D ) Vzal ma za ruku a vybrali sme sa dovnútra. Sadli sme si ku nášmu stolu, kde boli totižto 4 stoličky. ,,Dave? My niekoho čakáme?"- opýtala som sa Dava, hneď potom čo nám objednal víno. ,,Áno, chcem ťa s niekým zoznámiť."- povedal Dave a chytil ma za ruku, keďže sedel hneď vedľa mňa. Čašník nám doniesol víno a v tom sa vedľa nášho stola zastavil párik asi tak isto starých ľudí ako je Dave.
Dave sa postavil, čo ma prinútilo tiež si zastať. ,,Nela, toto je môj veľmi dobrý kamarát a tiež obchodný partner Erik Sommers a jeho priateľka a taktiež moja najlepšia kamarátka Nicol Brown. Erik, Nicol, toto je moja priteľka Nela Scott."- najskôr som podala ruku Nicol, ktorá ju pevne stlačila a dala mi pusu na líčka a to isté urobil aj Erik. Vyzerajú úplne v pohode dúfam, že si s nimi budem dobre vychádzať, hodili by sa mi tu nejaký priatelia.
*****
Večera dopadla podľa naších predstáv. Spriatelila som sa tak ako s Nicol tak isto aj s Erikom. Obaja sú úžasný a dá sa s nimi pokecať o čomkoľvek. S Nicol sme sa dohodli, že zajtra skočíme na nejaké nákupy, aby sme sa predsa ešte trochu viac spoznali. Má neuveritelný zmysel pre humor a je neskutočne krásna. Pred reštauráciou sme sa rozlúčili a s Davom sme sa vybrali domov.
,,Dúfam, že si sa bavila."- povedal Dave a tým prerušil ticho v aute. ,,Jasné, že som sa bavila. Obaja sú úžasný, strašne som si s nimi sadla. Ďakujem, že si mi ich predstavil."- usmiala som sa na neho a on mi úsmev opätoval. ,,Čo povieš, keby sme išli v piatok na nejakú diskotéku aby si spoznala aj ostatných mojích kamarátov?"- ruku si položil na moje stehno. ,,Prečo nie, ak budú aspoň minimálne taký super ako sú Nicol a Erik tak sa už teraz teším."- položila som si svoju ruku na tú jeho.
*****
,,Konečne."- povedali sme s Davom naraz, keď sme už ležali v posteli. ,, Zajtra znovu odchádzaš tak skoro do práce ako dnes?"- opýtala som sa ho zatiaľ čo som mu prechádzala bruškami prstov po hrudi. ,,Mrzí ma to, ale áno."- v jeho hlase bolo počuť, že ho to ozaj mrzí. ,,To je v pohode. Už som unavená, dobrú noc."- povedala som a zavrela som oči. ,,Dobrú noc, milujem ťa."- vtisol mi bozk do vlasov. ,,Me too."- pobozkala som ho na hruď.
*****
Beep, beep, beep..
Komu takto skoro ráno jebe na hlavu. Pomaly som otvorila oči a pár krát zamrkala aby som si zvykla na svetlo. Vzala som mobil do rúk a otvorila SMS-ku, ktorá ma práve zobudila.
Nicol: Vstáávaj spachtoš! O hodinu ťa čakám pred vchodom, tak šup, šup, daj sa do poriadku. xxNicol :)
Do prdele to je už toľko hodín? Pozrela som sa na hodiny na mobile. A ku*va, bolo 14:15, od kedy som sem prišla tak spávam nejak dlho.
Nela: Ešte že si mi napísala, ináč by som bola zaspala. Jasné, už sa idem obliekať a nech na teba nečakám. xxNela
Vybehla som z izby, kde som narazila do Patrika. ,,Nel, kam sa tak ponáhľaš?"- opýtal sa ma šokovane. ,,Prepáč zaspala som. Idem na nákupy s jednou kamarátkou. Nemám čas, maj sa."- rozbehla som sa do kúpelne, kde som sa následne zamkla. Rýchlo som si povyzliekala veci a vbehla som do sprchy. Pustila som na seba prúd najskôr ľadovej vody aby ma prebrala a potom príjemnú horúcu. Na ruku som si vytlačila malé množstvo sprchového gélu a vzápätí som sa poriadne namydlila. Osprchovala som zo seba všetky mydliny a obtočila okolo seba uterák. Postavila sa pred zrkadlo, na kefku si vytlačila trochu pasty a vydrhla som si zuby. V osuške som rýchlo bežala do izby, kde som otvorila šatník, obliekla som sa a namaľovala. Vlasy som si vypla do vysokého copu.
Nicol: Už som dole, nech si tu do 5 minút inak odchádzam.
Prečítala som si SMS, posledný krát sa pozrela do zrkadla, vzala si kabelku a ani som sa nenazdala a už som sedela v aute.
*****
Navštívili sme asi všetky obchody, kúpila som si pár pekných kúskov, tak isto ako aj Nicol. Rozprávali sme sa o všetkom, o tom ako som ušla z doma, ako som spoznala Dava, ona mi povedala všetko o jej rodine a o tom ako spoznala ona Erika. Strašne dobre sa mi sňou kecalo, povedala som jej o mne všetko a dúfam, že aj ona mne o sebe...
Baby, ktoré čítate tento príbeh,napíšte mi a ja vás pridám do skupiny :) Som Vám veľmi vďačná, za každý jeden Vote alebo komentár :)
YOU ARE READING
Hard Life
Teen FictionDve úplne rozdielne osoby, ktoré spája jedno- LÁSKA! Lilly Collins- Nela Jennifer Scott Justin Bieber- Dave Davis