Chapter X.

153 4 0
                                    

Pravdepodobne som už prišla na to, že sa budem musieť vrátiť domov a nejak to vysvetliť mame, pretože potrebujem aby sem došla aby som mohla začať do školy. Neviem či sa mi to podarí, ak nie budem musieť zostať nadobro doma, ale hádam jej to nejako polopaticky vysvetlím. Áno ja viem, bude to v úplnej riti keď to nepochopí a Dava už možno nebudem môcť nikdy vidieť. ,,Zlato, potrebujem sa s tebou o niečom porozprávať."- povedala som Davovy, keď som sa konečne vrátila domov. ,,No, počúvam ťa."- pozrel sa na mňa nechápavo. ,,Takže, mám taký nápad. Už som ti spomínala, žeby som chcela chodiť opäť do školy. Ale mám taký menší problém, potrebujem aby tam somnou išiel zákonný zástupca, čiže moja matka."- hodila som na neho psie oči. ,,To nemyslíš vážne. Teraz keď je to konečne všetko super, chceš odomňa znovu odísť? Pretože tvoja matka ťa sem určite znovu somnou nepustí. Nel, ja to tu znovu bez teba neprežijem a ty to dobre vieš."- mám pocit, že som v jeho očiach zazrela malú slzičku. ,,Ja viem, ja viem, bol to blbý nápad. Radšej ešte chvíľu počkám a skúsim si vybaviť falošné doklady aby som mohla ďalej žiť."- povedala som a pobozkala ho. ,,Nebudem schopná ťa už opustiť, teraz keď mám konečne možnosť s tebou normálne žiť."- usmial sa na mňa. ,,Koľko je hodín?"- opýtal sa ma. ,,19:30, prečo to chceš vedieť?"- ja viem som veľmi zvedavý človek. ,,O pol hodinku odchádzame dúfam, že to stihneš. Obleč si opäť niečo elegantné ideme na večeru."- vygúlila som na neho oči. ,,Láska, to mi akože hovoriš teraz? To mám ako stihnúť? Však nemám ešte vybrané ani čo si oblečiem nie to ešte aby som sa stihla osprchovať, namaľovať a učesať. Ak chceš aby som to stihla tak mi choj vybrať nejaké oblečenie."- mrkla som na neho a ukázala rukou na šatník. ,,Dobre, tak ty sa zatiaľ choj osprchovať, ja ti niečo vyberiem, mne to problém nerobí."- oúú, tak toto som veľmi zvedavá čo mi moja láska vyberie. Vzala som si zo šuflíka spodné čierne čipkované prádlo a odišla som do kúpelne. Vlasy som si dala do drdolu, keďže umývať si ich nejdem, pretože nestíham. Vliezla som si pod prúd studenej sprchy, pretože som sa potrebovala prebrať. Vzala som si sprchový gél a malé množstvo som si vytlačila na ruku. Rozotrela som si ho po celom tela a potom zo seba osprchovala mydliny. Vyliezla som von a poutierala si každý jeden mokrý kus môjho tela. Obliekla som si čisté spodné prádlo a postavila sa pred zrkadlo. Vytiahla som zo šuflíka žehličku a kým som si rozčesávala vlasy, nechala som ju poriadne zohriať. Keď sa dostatočne zohriala, vzala som ju a začala si žehliť pramienok po pramienku. ,,Zlatoo, môžem? Potrebujem si dať aj ja sprchu. Oblečenie, ktoré som ti vybral máš na posteli, bežkaj sa obliecť a namaľovať."- povedal Dave, keď mi vtrhol do kúpelne. ,,Jasné veď už idem."- povedala som, vytiahla som žehličku zo zástrčky a odcupitala do izby. Sadla som si pred zrkadlo a začala sa maľovať. Trochu korektoru na tie moje úžasné kruhy pod očami, potom jemný make-up, na ktorý som si dala púder aby som sa neleskla. Ceruzkou som si upravila trošku obočie. Hneď potom som si dala ceruzku na oči, špíralu a spravila som si linky. Ešte trošku zvýrazniť líčka a hotovo! Som zo sebou nadmieru spokojná, ešte preskúmať to čo mi vybral Dave a môžme ísť. Síce už meškáme asi 10 minút, ale nevadí. Obliekla som sa a mohli sme vyraziť.

***Na večeri***

,,Ahojte, prepáčte, že meškáme, ale nejak sme stratili pojem o čase a ešte kým sme sa pripravili."- povedal Dave, keď sme prišli. No super, ďalší ľudia, ktorých absolutne nepoznám. ,,To je v poriadku Dave, aj my sme prišli len pred chvíľou."- prehovoril chlap. ,,Nel, toto je Justin a Meggie, Justin, Meggie, toto je Nela, moja priateľka."- prehovoril konečne Dave, aby nás predstavil. ,,Ahoj Nela rád ťa spoznávam."- povedal Justin a pobozkal mi ruku. ,,Teší ma."- povedala som a usmiala sa na oboch.

***Po večeri***

Už sme doma a ležíme v posteli. Večera bola fajn a tak isto aj Justin s Meg, obaja boli veľmi zlatý a priateľský. Teraz sa už venujeme, len tomu druhému. Mala som oblečené len nohavičky a Davove tričko. Ležali sme vedľa seba a Dave mi jedným prstom prechádzal po stehne. Automaticky som v podbrušku pocítila chvenie, cuklo somnou a Dave si to všimol. ,,Ak sa ti niečo nebude páčiť, tak mi povedz dobre?"- povedal a svoju ruku presunul na moje brucho. Robil na ňom všelijaké ornamenty. Neviem čo mám robiť! Mám ho zastaviť alebo sa s ním vyspať? Jasné, že to chcem, ale niesom si istá či som na to pripravená. Vypla som úplne mozog a vnímala som len jeho ruku, ktorá blúdila po mojom tele. ,,Miluješ ma?"- zrazu Dave prehovoril. ,,Jasné, že ťa milujem."- usmiala som sa na neho a pozrela som sa mu do očí. Videla som v nich všetko, čo som tam potrebovala vidieť. Dala som mu pusu, automaticky mi prešiel jazykom po spodnej pere pričom si žiadal vstup do mojích úst, samozrejme, že som mu ho umožnila. ,,Milujem ťa."- šepla som mu na pery. ,,Ja teba viac."- usmiala som sa a pokračovala v bozkávaní. Dave sa prisal na môj krk, zanechával po mojom krku mokré stopy. Chytil lem môjho trička a začal ho posúvať smerom hore. Pozrel sa mi do očí, čím sa chcel uistiť či mu to dovolím. Iba som prikývla hlavou, čím som mu naznačila, že môže. O pár sekúnd skončilo moje tričko niekde v kúte izby. Prešiel perami od krku až niekde k podbrušku. Nevynechal ani jedno miesto na mojej hrudi a bruchu, ktoré nepobozkal. ,,Vieš o tom, že si nádherná?!"- usmiala som a a v tom momente sa mi do líc hrnula červeň. ,,A celá len tvoja."- usmial sa a ďalej sa venoval mojím prsiam. V podbrušku som zacítila chvenie. Bože tak strašne ma ten chlap vzrušuje. ,,Chceš to?"- opýtal sa ma. ,,Strašne."- usmial sa a prešiel perami až k lemu mojích nohavičiek. Doslava ich zo mňa strhol nad čím som sa musela pousmiať. Ten chlapec je fakt veľmi nadržaný ( :D ). ,,Bude to veľmi bolieť?"- opýtala som sa ho zo strachom. ,,Ak to bude bolieť tak mi povieš a ja prestanem, dobre?"- bola som schopná len prikývnuť. Dave si vyzliekol boxerky a keď sa mi naskytol pohľad na jeho pýchu skoro mi vypadli oči z jamiek. ,,Uvoľni sa."- povedal a snažila som sa čo najviac uvolniť.

***Dave***

Pomaličky som do nej vnikol, no niečo ma zastavilo. Však jasné, je ešte panna. Toto bude pre ňu asi najbolestivejšie. Prirazil som silnejšie, čím Nele vyhŕkli z očí slzy a zaryla svoje nechty to môjho chrbta. ,,Bolí to?"- opýtal som sa jej pričom som ju bozkával na krku. ,,Bolí, ale ja to zvládnem."- povedala a usmiala sa na mňa. ,,Prepáč mi za ten chrbát."- povedala a ja som sa len pousmial. ,,To je nič."- ja jej ani nedokážem vysvetliť ako veľmi ju milujem. Prirážal som rýchlejšie, ale jemne, pretože som vedel, že ju to bude nejaký čas bolieť. ,,Ach.."- toto som potreboval počuť. Prirazil som posledný krát a v tom sme vyvrcholili obaja naraz. ,,Si úžasná."- šepol som, keď som sa zvalil vedľa nej. Obaja sme sa snažili vrátiť dych do normálu. ,,Bolo to neskutočné."- povedala a usmiala sa. Ľahla si na moju hruď a zaspali sme..

Háá prvý krát som v mojích príbehoch opisovala SEx, tak dúfam, že som to zvládla :)) :D ľúúbim vás :-**  

Hard LifeWhere stories live. Discover now