Sprawdź!

1.2K 42 40
                                    

Mam smutną wiadomość ostatnio nie mam weny ale wiem jak mogę wam to wynagrodzić. Gdy nudzę się to wchodzę na stronkę Same Quizy. Na pewno parę osób wie co to za stronka. Czytam sobie powieści na temat HP I nie tylko...

Olimpia- córka posejdona
Quiz ten jest kierowany filmem Parcy Jackson. Jednak wszystko dzieje się przed narodzeniem Parcy'ego. Dziewczyna o imieniu Olimpia wyrusza na niebezpieczną misję. Niestety ze sobą musi zabrać chłopaka który próbuje ją w sobie rozkochać oraz przyjaciółkę.

Twoja przygoda w Hogwarcie
Powieść jest pisana podwójnie. Każda część, prócz pierwszej, jest podzielona. Możecie spokojnie wcielić się w główną bohaterkę. Quiz jest pisany dla miłośników bliźniaków, w szczegylności Freda, oraz Dracona.

It's a new life... twoja przygoda z bliźniakami w Hogwarcie
Piękna dziewczyna często nazywana Aniołem podbiła serce każdego chłopaka w szkole. Jednak gdy znajduje tego jedynego jej ojciec stoi na przeszkodzie do wiecznej miłości.

The Princess of Gryffindor
Quiz oczywiście pisany po polsku. Autorka że tak powiem ,,wskrzesiła" zmarłych i wszystko dzieje się tak jak być powinno. Harry ma rodziców. James i Lily troszczą się o swojego syna i jednocześnie o siostrzenice. Córka Remusa Lupina wychowywana praktycznie przez przyjaciół ojca trafia do Hogwartu. Remus przez wszystkie lata gdy jego córka była mała szukał swojej żony. Na próżno. Kłótnia Remusa i Jego córki zmienia wszystko.

Gdybyście mieli propozycję na rozdział to napiszcie w komentarzu jestem pewna, że to mi pomoże. Jak jakiś Quiz was zainteresował to powiadomcie mnie. Jak chcecie:)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 04, 2017 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Kocham cię Freddi <3Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz