Aşk Bir Mucizedir <3

1.9K 85 59
                                    

Öncelikle hikayeme başlamadan söyliceklerim benim için çok önemli ilk defa hikaye yazıyorum ve lise 2. sınıfım şimdide hikayeme geçmek istiyorum iyi okumalar arkadaşlar ;)

Adım Melis 1 hafta sonra doğum günüm 18'ime gireceğim için çok mutluyum.Küçükken hep araba ile uzaklara gitmek her yeri gezmek isterdim ve hayalimi gerçekleştirmek istiyorum.

18 yaşına girince hiç zaman kaybetmeden ehliyet alıp hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum.Arkadaşlar ben kendimi tanıtmadım uzunu boylu sarışın bir kızım.durumumuz oldukça iyi lüks bir villada yaşıyorum ve koleje gidiyorum ve lise 4. sınıfım.

Bende herkes gibi Pazartesi günlerini hiç sevmem  haftanın ilk günü yani okul olduğu için.

Hem o günü sevsem anormal olurdum çünkü o günü bence inekler seviyordur yani çalışkanlar :) çok vakit kaybetmeden pazartesi gününki olayımı anlatmak istiyorum.

Sabah erken kalkmıştım gece çok geç yattığım için sersem gibiydim önce duş aldım ve saçlarımı düzleştirdim sonra okul kıyafetlerimi giyip kahvaltıya indim annem neden bu kadar geç kaldığımı sordu bende duş aldığımı söyledim neyse kahvaltı yapıp servisime bindim.

Serviste Ardayı gördüm aynı okuldaydık ve ondan biraz hoşlanıyordum ondan hoşlandığımı bilmiyordu zaten bilse dalga geçer herhalde çünkü okuldaki çoğu kız ondan hoşlanıyordu oda gülüp geçiyordu.

Onun Merve diye bir kız arkadaşı vardı o kızı oldum olası hiç sevmiyordum.

Arda çok yakışıklı,kaslı ve karizmatikti ama Merve,uzun bacaklı kısa saçlı çirkin bir kızdı benim gözümde belkide Arda da onu sevmiyordu ona soğuk davranıyordu.

Kısa zamanda okula geldik Arda okula yürürken arkasından koştum ve çantasını serviste unuttuğunu ve ona getirdiğimi söyledim.Arda kulağıma fısıldadı.

''Teşekkür ederim''

''Önemli değil'' 

Diye gülümsedim o sırada adımı sordu ohaa bilmiyor muydu biraz üzüldüm ve adımı söyledim.Sonra kantine indim en yakın arkadaşım Selin'in yanına oturdum o benim tek sırdaşım o olmasaydı içimi kime dökebilirdim ki herşeyimi ona anlatırdım oda bana anlatırdı zaten ondan başka hiç kimseye Arda'dan hoşlandığımı anlatamazdım.

Zil çaldı sınıfa girdik arka sıraya baktığımda Arda yerinde yoktu acaba nerde diye düşünürken içeri girmesiyle bir oldu ilk defa bana baktı ve gülümsedi çok şaşırmıştım ama ona belli etmedim ve bende gülümsedim.

               

                

               

 
                

            
          

Aşk Bir Mucizedir &lt;3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin