5. Bölüm

355 53 25
                                    

  Herşey çok romantikti onun yanındayken çok mutluydum sonra film bitti saat 7 falan olmuştu eve gitmem gerektiğini söyledim ve beni eve götürürken arabada benden hoşlandığını benimle çıkmak istediğini fakat Merve'nin bana zarar vermesinden falan korktuğunu söyledi bu sözleri beni çok kırmıştı hemen arkama bile bakmadan eve koştum odama girdim ve ağlamaya başladım.

''İşte olanlar böyle ee napcam şimdi ben onu her gördüğümde elim ayağım titriyor.''

''Off kızım sen düpe düz aşık olmuşsun yaa ben ne bileyim napacağını ''

''Selin beraber çözüm bulmamız lazım onun hep yanımda olmasını istiyorum derslere kafa veremiyorum hep onu düşünüyorum.''

''Senin Cuma günü doğum günün değil mi ? ''

''Evet ne var bunda ? '' 

'' Melis yaa düşünsene onu evinde doğum günü partisi verelim Arda'yı da çağır.''

''Haklısın ama ona nasıl söylicem ki ? ''

''Onuda sen düşün '' 

''Tamam ''

Sınıfa girdiğimde ilk iş ona bakındım ama sırasında yoktu.Neredeydi ki şimdi bu  merak ettim bak şimdi derken hoca içeri girdi ve derse başladı dersimiz edebiyattı bu dersi gerçekten çok seviyorum biraz zor bir ders bazı konuları anlamasamda evde tekrar ediyorum.

Hocanın en gözde öğrencisi bendim sürekli dersine katıldığım içindi kesin.Hoca ders anlatırken Arda içeri girdi hoca kapı çalmadığı için ona biraz kızdı ama Arda hiç aldırış etmedi ve sırasına geçti.Acaba bu zamana kadar nerdeydi ona baktım biraz sinirli gibiydi yüzü buruşmuştu.Tenefüste Arda'nın yanına gittim.

''Arda noldu neden derse geç geldin ? ''

''Yok birşey Melis işin yok mu senin ? ''

Tabikide yok seni bu halde gördüm ve merak ettim bu haline dayanamıyorum seni seviyorumm tabikide böyle birşey diyemezdim.

''Sen bana birşey anlatmadan ben burdan gitmiyorum''

''Tamam tamam aslında yok birşey müdürle tartıştık.''

''Peki seni fazla üstelemicem sana birşey sorcam''

''Sor '' 

''Şey Cuma günü evde doğum günü partisi veriyorum gelmek istermisin?''

''Bakarız işim olmazsa gelirim''

''Lütfen yaa hem biraz kafa dağıtırız bütün okul bizde olcak zaten gel bak mutlaka bekliyorum''

''Fazla ısrar etme bak vazgeçebilirim'' diye gülümsedi. 

Merve yanımıza geldi ben kalkayım dedim sırama oturdum Selinle konuşuyordum Cuma günü için kendime birşeyler almam lazım dedim.Merve , Arda'ya ne konuştuğumuzu sordu Arda'da söyledi.Merve'de gelmek istiyordu yanıma geldi. 

''Doğum günü partin varmış bütün okulu davet etmişsin beni neden çağırmadın ? ''

''Unutmuşum canım kafam cuma gününki partimde pardon tabiki gelebilirsin'' 

''Gelirim tabi benden kaçarmı partilere bayılırım.''

Sen neye bayılmıyorsun ki salak diyemezdim. 

''Gülümseyerek ona baktım ve bekliyorum '' dedim. 

Merve gittiği anda Selin neden onu partiye çağırdığımı sordu birazda kızdı merve ordayken Ardayla nasıl yakınlaşabilceksin ki ? dedi aslında haklıydı kız ısrar edince ne deseydim hayır ben Ardayla yiyişcem sen gelirsen olmaz falanmı deseydim.Okul çıkışı Selinle birlikte alışverişe çıktık mağazaya girdiğimzde Askılı,kısa kırmızı bir elbise gözüme çarpmıştı.Kabine girdim ve elbiseyi denedim.

Aşk Bir Mucizedir <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin